Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.008-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Příbram - Milín - Datum: 6.4.2009 - Autor: xfilipís - Zobrazeno: 3473x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8- Hodnocení uživateli blokováno autorem | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
30.04.2009 (11:25)
aaa... obrmegaturbo R z blízka.. dal bych víc než 5** líbí se mi to..
i když, ještě bych teda podotknul, mam takovej pocit, že pokud tohle neni teda moc využívaný proč na týhle trati nejsou využívaný 843 nebo 854??
i když, ještě bych teda podotknul, mam takovej pocit, že pokud tohle neni teda moc využívaný proč na týhle trati nejsou využívaný 843 nebo 854??
12.04.2009 (22:31)
Vždyť jsem vám říkal:neplivejte na to.Nic lepšího zatím nemáme.
12.04.2009 (20:32)
MZ: sáhodlouhé diskuse na tohle téma na začátku roku probíhaly na k-reportu, tehdy jsme se myslím dobrali toho, že desiro sice ušetří na palivu docela dost (měrná spotřeba je na 85 %, navíc váží mnohem míň), ale vlivem nulové amortizace může bára hodně žrát, nechat se opečovávat - a přesto je levnější.
12.04.2009 (20:20)
JTB : ale to by v přepočtu znamenalo, že spotřeba dvouvozového Desira a barče se dvěma vozy je prakticky stejná ... Takže o nějakém snížení provozních nákladů nasazením moderního vozidla se nedá mluvit.
oprava MD - ministerstvo dopravy, aby si zas někdo nemyslel něco jiného.
Pánové z ŽP! Pokud chcete komentovat provoz na ČD,tak si laskavě nastudujte aktuální inormace o dění na železnici. Např. R na 160ce jsou objednané ND pro ř. 843. ČD jako vybraný dopravce. Proto NElze nasatit cokoliv jiného. O té obsazenosti bych se taky hádal. V X je to 50%, o víkendu až 70%, v PA a NE 100%. Samozřejmě obsazenost ovlivňují i jiné faktory jako počasí atd... R na 200 jsou náhradou za výlukou zasekané R na hl. trati, jiné vozidlo 854,842 nelze nasadit, desira nejsou.
Ale pokud si tu chcete tlachat a namlouvat nesmysli tak klidně můžete. Ovšem raději to neventilujte jinde,protože realita je jiná. Bohužel to sem člověk napíše 1x a za čas se opět někdo ozve a zas píše ty samé nesmysli.
Občas stačí sledovat dění a budete v obraze.
Ale pokud si tu chcete tlachat a namlouvat nesmysli tak klidně můžete. Ovšem raději to neventilujte jinde,protože realita je jiná. Bohužel to sem člověk napíše 1x a za čas se opět někdo ozve a zas píše ty samé nesmysli.
Občas stačí sledovat dění a budete v obraze.
12.04.2009 (12:01)
MZ: MTUčková verze má standardně 195 g/kWh, odhad spotřeby bývá na necelém litru na km.
názor Zdendy je správný: Proč by tam měli jezdit těžký mašiny s dvouma vozama když tady byli předtím na rychlících kvatra mohlo to jezdit méně často, a mohli by to točit třeba 2 kvatra nebo kolik jich jezdilo na turnuse který obsahoval Bezdreva a mohlo to být řazeno např: 842 + bmx
12.04.2009 (2:32)
ráca) www.vyluky.cz a najdi si trať 200.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko