..: Fotogalerie - detaily fotografie 743.009-3 :..
 

743.009-3


743.009-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Krásná Studánka - Mníšek u Liberce
 - Datum: 1.7.2008
 - Autor: Petr Holub  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4158x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
13.02.2012 (8:58)  
Rád bych všechny "diskutující" upozornil, že komentáře se mají týkat fotografie (viz pravidla pro vkládání příspěvků). Tímto považuji pokračování debaty o automobilech, sociálních souvislostech a další nesouvisející příspěvky za nežádoucí.
13.02.2012 (0:42)  
Červený Býk:
Kupříkladu já teď z ne dvakrát příjemného důvodu zvažuji zítřejší cestu Plzeň-Jihlava co nejrychleji.
Vlakem - 4 hodiny 30 minut, dvouhodinový takt
Autobusem - minimálně 4 hodiny, hodinový takt
Smrdutým samohybem - 2 hodiny 30 minut libovolně. (pravda předpisy chápu mnohdy velmi volně)

Můžete si tipnout, která volba je ta "pravá"...

Jinak, podívejte se na vozový park mnohých hasičů, silničářů, lesáků. A ona i Barča, Brejle či Bangle si mohou o Euro III necaht zdát, nebo se mýlím?
12.02.2012 (23:13)  
Red Bul: Žigulíků, Wartburgů a jim podobných obstarožních mohykánů silnic se v reálném provozu vyskytuje minimální množství a jejich vliv na přeplněnost silnic a znečištění ovzduší je takřka nulový. Do kategorie vozidel nesplňující normu minimálně EURO 3, tedy mezi zakázaná vozidla, by spadly krom mizejících Favoritů i hojně rozšířené Felicie, Fabie, Octavie a řada dalších vozidel starších více jak deset let. Tedy právě ta vozidla, která jsou nejvíce rozšířená a hlavně cenově dostupná i pro méně majetné. Jejich zákazem by došlo k ztížené dostupnosti automobilů, resp. nedostupnosti pro méně movité skupiny obyvatelstva, což s sebou nese svá negativa. Jsou oblasti naší vlasti a není jich málo, kde se člověk bez automobilu neobejde, aby mohl dojíždět do zaměstnání, k lékaři či na nákupy. A vzhledem k příjmům si tito lidé mohou dovolit právě jen starší ojetá auta. Představa, že poptávka po přepravě každého takového jedince bude uspokojena vlakem či autobusem, patří mezi představy idealisticko-naivní. Další skupinou, která užívá vozidla nesplňující normu minimálně EURO 3, jsou různí živnostníci se svými dodávkami, autobusy, nákladními vozy a speciálními nástavbami na podvozcích nákladních vozů. Obměna vozového parku za nejnovější stroje je mimo jejich finanční možnosti a logicky by tak přišli o svoji živnost, stejně tak, jako by jejich zaměstnanci přišli o práci.

Jen proto, že jsi vyjádřil svůj názor, který je odlišný od mého, tě za blbce nepovažuji. Každý má právo na svůj názor. Jiná situace by ovšem nastala, pokud bys tyto své názory chtěl prosazovat a zavádět v platnost.

Láďa Mlynařík: Ne, nevíme. Já například nevím, že to takhle (co vlastně?) dál nejde. Vlastnictví automobilu není lenost maskovaná za svobodu, ona to totiž svoboda je. Svoboda mobility, kdy si já dle svého uvážení vybírám čas i trasu přepravy, přestávky či momentální změny trasy, kdy nejsem limitován množstvím a objemem zavazadel, které mohu s sebou přepravovat.

Ve tvém okolí se vyskytují lidé vlastnící automobil, kteří na tom nejsou finančně nejlépe a musí se uskrovnit jinde, aby mohli automobil provozovat. I já takové znám. A v čem máš problém? Vlastnictví vozu si zvolili dobrovolně a je snad věcí každého jedince, jaké množství a mezi jaké položky rozdělí své finance.
12.02.2012 (21:31)  
Pan Red Bull si nevidí na špičku nosu. Udělat od stolu regulaci typz "vše, co nesplňuje EURO III a vyšší do šrotu" by znamenalo komplet kolaps státu. Silničáři např. používají Liazy, staré Karosy taky neviděly EURO III ani z dálky, o Aviích jimiž se rozváží pečivo a vozí pošta ani nemluvě. Někde třeba mají dobrovolní hasiči Robura nebo Tatru 138 a to by taky pěkně šlo do šrotu...
Takové ty kecy "já bych zakázal tohle a tamto" od hospodského stolu nebo od klávesnice jsou nejlepší; zejména, vypouští-li je někdo, kdo tomu ani za mák nerozumí.
Pokud by osobní doprava na dráze (ale i na silnici) nebyla dotovaná, tak by lístek z Prahy do Ostravy stál nejméně dva litry. To ale jen tak na okraj...
Takže ano, pane Red Bulle, lidi co šíří moudra podobná Vašim lze opravdu považovat za blbce, jak jste sám napsal.
12.02.2012 (17:30)  
no ja nemam detaily, ale myslim, ze drive se draha uzivila stejne zejmena diky doprave nakladni. Osobka je na tom trochu hur v navratnosti/ziskovosti. Tim ze dneska vsude jezdi kolejobusy a zadne naklady se musi do drahy cpat mraky penez, aby byla udrzitelna. Je to holt dusledek porevolucniho prechodu ke spotrebnimu zbozi. Draha vzdy byla je a bude lepsi na hromadne prepravy (uhli, drevo, atp).
Dnes se tlaci na cas a kamion prejede z Ase do Jablunkova za den zatimco zasilka vlakem tam mozna pojede dny 2 (a to to pujde dobre).
12.02.2012 (16:17)  
Pro Ešusa:
Už mám 116 mínusů. Patrně proto, že mám raději vlakovou dopravu (hlavně nedotovanou) než dopravu individuální automobilem. A mínusů bych měl ještě více, kdyby některé moje komentáře nebyly cenzorem odstraněny.
12.02.2012 (15:11)  
743 010 - solo elektronik si zase tolik nemaknul. Z mista je jasne, ze je to postrk (auta z polska nejezdi) a vpredu tipuji 2 x 742 / 2 x 753 ...
12.02.2012 (13:16)  
Red Bul: Takže ty bys zrušil všechna historická vozidla a stará auta? Čím by pak jezdili z nějakých odlehlých vesniček chudší lidé, kteří prostě na novější auto nemají?

A koukám taky, že sis ty předchozí komentáře radši smazal. Nebos u toho měl už tak velké záporné číslo, že ti to adminové smazali? Každopádně je to asi dobře.
12.02.2012 (12:24)  
Mylím, že to pěkně shrnul Martin Grill.
Sice všichni víme že to takhle dál nejde, ale přece se nevzdáme svého pohodlíčka v autě! Asvojí lenost budem maskovat za svobodu. Mě jen dost udivuje, že auto maj (alespoň v mém okolí) i lidi co nemaj ani pořádně na zaplacení nájmu a nakupovat choděj ty nejlacinější potraviny. Jen aby uživili svoje autíčko, páč VHD přeci jezdit nebudou...
12.02.2012 (10:29)  
A jéje, tady zase někdo ťal do živého...

Fotka je krásná, ten sólo elektronik si asi trochu máknul, aby rozpohyboval tolik aut. Moc pěkné barvy, moc pěkná scenérie se zajímavým vlakem.

K těm autům: taky sice patřím k těm, kterým auto spíš překáží než pomáhá, ale někdy s ním jet prostě musím. Zrovna zítra musím absolvovat cestu z Prahy do Brna a zpět, abych odtamtud přivezl nějakých X kilo věcí. Sjednávat transport po železnici by jaksi nebylo to ono. Takových cest nepodnikám mnoho a jen když musím. Ono "když musím" má ale pro každého jiný význam. Do toho nejde nijak všeobecně zasahovat a snad je to dobře.

Na druhou stranu - ta kritizovaná regulace možná zapřičinila to, že jsme se v takovém množství, ve kterém nyní obýváme naši planetu, ještě úplně nepožrali. Takže lidi: zlatá střední cesta! (-:
12.02.2012 (21:54)  


Díky. Na čele asistovala jen 742.214.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko