..: Photo Gallery - Photo details 742.034-2 :..
 

742.034-2


742.034-2Informace o fotografii:
 - Section: Sedlice město - Rojice
 - GPS: 49°21'29.412"N, 13°57'21.186"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 28.2.2019
 - By: Martin Klecán  Send mail
 - Comm.: Mn 88700
 - Zobrazeno: 2846x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.03.2019 (21:13)  
Neví někdo, kdy se začaly dělat bloky K6S230DR, místo odlitků svařence? Nebo jestli se dělaly zároveň i odlitky, i svařence?
Registered user JB 
Number of user's comments597 »fotek 0
29.03.2019 (10:06)  
NicKON: Dvanáctiválce mají skříň motoru svařovanou. Detaily a rozsah úprav neznám. Litou skříň měla T499.001 (ale 002 svařovanou) a pak zřejmě dva motory, o kterých mluví Martin Grill, ale jistý si tím nejsem.
29.03.2019 (7:00)  
NIcKON: Řešením byl až upravený motor K 12 VZ 230 T, původně určený pro řadu 755, ale použitý i na 754.012 a 754.086. Materiál bloku motoru byl pozměněn, jen přesně nevím, jak přesně.
28.03.2019 (16:26)  
JB: A úprava spočívá v čem? Počítám, že je třeba vyměnit blok, protože si moc nedovedu představit ekonomicky únosný dodatečný zásah do velkého litinového odlitku. Nebo se mýlím?
28.03.2019 (16:25)  
TM: Ntvl... A na co hynuly nejčastěji? Snad to nebyl vždycky celkový rozpad lokomotivy :)
Registered user JB 
Number of user's comments597 »fotek 0
28.03.2019 (16:00)  
NIcKON: Dvanáctiválce se více rozesírají vinou nedostatečné tuhosti bloku motoru, pokud není upraven.
28.03.2019 (15:45)  
No v době odklonů v Pošumaví vloni na jaře se u nás držel průměr cca 1 tranzistor KO denně :D
28.03.2019 (15:32)  
Šestiválcové dvěstětřicítky nehynou tak často jako dvanáctiválce, ne?
28.03.2019 (14:31)  
Bývala ještě relativně nedávno docela dobrá, po nasazení na odklony Plzeň - Klatovy - Domažlice v mnohočlenu už pak za moc nestála a větší závada byla asi jen otázkou času...
Registered user JB 
Number of user's comments597 »fotek 0
28.03.2019 (14:07)  
Njn pro nás staromilce smutné. Ale dožila se 41 let, což na stroj vyrobený bez přístupu k západním technologiím není vůbec špatné. Pokud vím, na celé lokomotivě pocházely zpoza železné opony pánve hlavních ložisek motoru a rychloměr Hasler.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko