Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.129-0 + 742.158-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hvězdoňovice - Stařeč - Datum: 16.12.2018 - Autor: Vašín - Pozn.: Mn 57021 mířící do Moravských Budějovic pro vozy s obilím. - Zobrazeno: 3232x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
U 714 se s dvojčlenem nepočítalo, takže má jen tu dolní na vozy. 742 má na dvojčlen pod ochozem a od dobíječe na vozy po rámem u pluhu, to už jsou ale výjimky.
N: ale ty tu 742 ve dvojčeti nemáš mrtvou, jen jí máš stopnutou a zap. baterky, VZ v postrku...atd. (pomíjím to, že v zimě topíš, aby nezamrzla kapalina v okruhu. Takže odběr to má, byť minimální a pak potřebuješ kapacitu mít na promazání a start. Takže úspora kýble nafty vs gelovky je celkem jasná.
Jaké žluté spojky u 714 myslíš? Ta nemá dvojčlen. Vozy se dobíjí přes kabel. To je trošku něco jiného.
Jaké žluté spojky u 714 myslíš? Ta nemá dvojčlen. Vozy se dobíjí přes kabel. To je trošku něco jiného.
A co je vlastně za odběr na stopnuté mašině? Mmch, umějí se baterky u novějších typů (třeba veselých krav) dobíjet přes žluté spojky?
Mn jezdí jen v X, adhoc je kdykoliv v S,N viz číslo vlaku.
Stopnutí druhé loko není úplná samozřejmost, když to pak nedobíjí a u gelovek by to mohl být problém, byť kapacitně samo vydrží X hodin, ale to už pak záleží na odběru.
Stopnutí druhé loko není úplná samozřejmost, když to pak nedobíjí a u gelovek by to mohl být problém, byť kapacitně samo vydrží X hodin, ale to už pak záleží na odběru.
Jezdí tam druhý kocour takto bez zátěže se stopnutým motorem? Prý to všude není úplná samozřejmost.
17.12.2018 (16:51)
17.12.2018 (12:39)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko