Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.206-6 + 742.284-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nýřany - Zbůch - GPS: 49°41'3.064"N, 13°12'35.633"E » - Datum: 16.11.2015 - Autor: Tomáš Mach - Pozn.: Pn 347340 - Zobrazeno: 2406x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
moderátor: Pánové, příspěvky, signifikantně porušující 1. pravidlo pro vkládání příspěvků, jako například po x-té opakované narážky na pravopis pana Fejfara (ač již v minulosti vysvětlený a Pravidla neporušující), jsou nežádoucí a budou nadále mazány.
Pánové zajímavé téma, leč na delší povídání. Nicméně to trošku ještě okořením. Na podzim vyloženo v Aši cca 200 vozů dřeva z Jesenicka, v Hostouni totožná vykládka, Nýrsko též, zde to kamiony vláčí přes Šumavu a asi všichni znáte fota "dřevo do lesů" aneb Mn do Volar se dřevem, určení Lenora a dál po silnici. V minulosti mohu připomenout tzv cementovou horečku v Jiříkově, ve Volarech.
Dle mého je to vše důsledek omezení místních Mn u našich sousedů, což byla evidentně chyba, kterou dnes sami přiznávají.
Bohužel za určitých okolností k tomu má na šlápnuto i ČR a jak vidno externí dopravci o takové přepravy-kusovky moc zájem nemají. A pokud ano, tak jen za určitých podmínek.
Dle mého je to vše důsledek omezení místních Mn u našich sousedů, což byla evidentně chyba, kterou dnes sami přiznávají.
Bohužel za určitých okolností k tomu má na šlápnuto i ČR a jak vidno externí dopravci o takové přepravy-kusovky moc zájem nemají. A pokud ano, tak jen za určitých podmínek.
Tomáš Mach: K "obnovení přeprav z Prachovic": Nevím, jaký byl poslední stav před zastavením těch přeprav, ale okolo roku 2005 se tam vozil cement z Turně nad Bodvou. O Prachovicích nevím.
Nevíte, jestli zavedení těchto přeprav může souviset se změnou majitele prachovické cementárny? - co bylo dřív a co později?
Nevíte, jestli zavedení těchto přeprav může souviset se změnou majitele prachovické cementárny? - co bylo dřív a co později?
27.01.2016 (8:59)
To jsem nevěděl, děkuji za doplnění s těmi výchozími stanicemi. :)
Taky samozřejmě záleží, kolik je těch "koncových zákazníků", kde "bydlí", jestli jsou technologicky vybaveni na příjem cementu z Uacs a kolik cementu odebírají. Pak se to celé může jevit v úplně jiném světle.
Ložná hmotnost vozů Raj/Uacs se pohybuje v rozmezí cca 53-54 t,
viz http://www.parostroj.net/katalog/nv/clanky/preprava_cementu/preprava_cementu_Raj.php3
viz http://www.parostroj.net/katalog/nv/clanky/preprava_cementu/preprava_cementu_Raj.php3
26.01.2016 (21:23)
Každopádně pěkná souprava a pěkný záběr, bez ohledu na hmotnost na nápravu..:)
Záleží, kolik má auto náprav. Tříosý tahač s tříosým návěsem legálně pobere cca 30 tun nákladu, dvouosý tahač 26 tun. Když někdo doplní, kolik pobere Rajka, tak už bude jednoduché se dopočítat;-).
26.01.2016 (19:31)
Po silnici dále do SRN k zákazníkovi údajně levnější než po kolejích. No tě bůh v takovymhle oběmu. Do kolika nákladních aut se to celí tak vejdede? Neví někdo náhodou?
26.01.2016 (19:23)
Proč se to celí neveze až ne koncovímu zákazníkovy v SRN pokolejích a musí se to kvůli úseku v německu překládat?
To je tato přeprava? http://lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r363_5&loko=50302
Nezná někdo německého odběratele? Jedná se o celkem velké množství pro překládku na silnici, když si vezmu objem silničního auta vzhledem ke kapacitě vlaku...
Nezná někdo německého odběratele? Jedná se o celkem velké množství pro překládku na silnici, když si vezmu objem silničního auta vzhledem ke kapacitě vlaku...
26.01.2016 (19:25)
Ta přeprava na fotce s resama je pravidelný vápenec z Berouna na Sokolovsko, jezdí každé pondělí do Sokolova pro elektrárnu Tisová a v neděli do N.Sedla s určením pro elektrárnu Vřesová. Odběratele tohoto cementu neznám, překládka na silnici se praktikuje údajně z důvodu úspor, je to levnější než další přeprava po železnici.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko