Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.322-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Mezihoří - Chornice - Datum: 9.6.2014 - Autor: Šepli - Pozn.: vůz s uhlím do Jevíčka - Zobrazeno: 3546x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
12.06.2014 (10:26)
laminát
Ano, je to tak, kdysi Moravská západní dráha, nebyla klasickou lokálkou s jedním koncovým bodem, nebo s trasou Mn-vlaků s jedním předávacím bodem, takže to pro ni neplatilo.
Dnes bohužel ...
Ano, je to tak, kdysi Moravská západní dráha, nebyla klasickou lokálkou s jedním koncovým bodem, nebo s trasou Mn-vlaků s jedním předávacím bodem, takže to pro ni neplatilo.
Dnes bohužel ...
Šubířov:
občas jede přes den, ale jsou to jen kusovky o pár vozech. Když se ložilo víc vozů, jel Mn v noci.
Dzbel,Ptení:
návoz se dělá z Olomouce přes Prostějov, stačí na to jedna 731 a nemusí se to vláčet po kopcích.
V.Opatovice:
obsluha jezdí od Brna a opět je to schůdnější než z ČT a to vč. návozu "bábovek" z Polska, které chodí jako ucelenka cca 4x ročně.
občas jede přes den, ale jsou to jen kusovky o pár vozech. Když se ložilo víc vozů, jel Mn v noci.
Dzbel,Ptení:
návoz se dělá z Olomouce přes Prostějov, stačí na to jedna 731 a nemusí se to vláčet po kopcích.
V.Opatovice:
obsluha jezdí od Brna a opět je to schůdnější než z ČT a to vč. návozu "bábovek" z Polska, které chodí jako ucelenka cca 4x ročně.
Adam Štecher: Výstižně jste to popsal. Ovšem, zrovna tady jsou zmíněné skutečnosti poněkud odlišné...
Ano, nyní Mezihořím skutečně projíždí jen minimální zátěž pro Chornici(e) a Jevíčko, ovšem v minulosti (když ještě vládnul zdravý rozum) byla zmíněná Chornice uzlem lokálek, kde přecházela zátěž mezi vlaky tří směrů. Tedy zrovna tudy projížděly vozy i do Velkých Opatovic či dál, stejně tak sypáky pro kamenolom v Šubířově a zase klidně i třeba prázdné vozy řekněme z Mor.Třebové ku Prostějovu... To jen k danému tématu, že vytíženost nemusí být ve vzdálenějším úseku trati od výchozí stanice vždy sestupná. Navíc, i v minulosti některé vlaky v některé dny vezly zátěže méně a někdy se to prostě všechno nepobralo...
Ano, nyní Mezihořím skutečně projíždí jen minimální zátěž pro Chornici(e) a Jevíčko, ovšem v minulosti (když ještě vládnul zdravý rozum) byla zmíněná Chornice uzlem lokálek, kde přecházela zátěž mezi vlaky tří směrů. Tedy zrovna tudy projížděly vozy i do Velkých Opatovic či dál, stejně tak sypáky pro kamenolom v Šubířově a zase klidně i třeba prázdné vozy řekněme z Mor.Třebové ku Prostějovu... To jen k danému tématu, že vytíženost nemusí být ve vzdálenějším úseku trati od výchozí stanice vždy sestupná. Navíc, i v minulosti některé vlaky v některé dny vezly zátěže méně a někdy se to prostě všechno nepobralo...
11.06.2014 (19:44)
Nádhera!
Doporučoval bych prohlédnout nejen galerii žp, kde je povícero fotek onoho vlaku. Zátěž je dle těžby dřeva. Dnes měl Mn z Třebovic předhlášeno cca 20 vozů !!! víc jak 1/2 do M.T. Mn 83200/1 je jeden z mála, který vozí opravdu víc než běžné Mn.
JŘ: Třebovice 11.30 - Mladějov 11.50 - MT 12-12.30 - Chor 13.OO - Jevičko 13.20-40h - Chor 14.00 - 15.40 - MT 16.30 - 17.15 - ČT 18h. Časy JSOU ORIENTAČNÍ!!! Takže případný zájemce si to opravdu musí poctivě odčekat.
JŘ: Třebovice 11.30 - Mladějov 11.50 - MT 12-12.30 - Chor 13.OO - Jevičko 13.20-40h - Chor 14.00 - 15.40 - MT 16.30 - 17.15 - ČT 18h. Časy JSOU ORIENTAČNÍ!!! Takže případný zájemce si to opravdu musí poctivě odčekat.
11.06.2014 (10:52)
A k Hanys a Daniel Janík
Z principu Mn vlaky nemůžou na libovolně zvoleném místě na trati ukazovat vytíženost!
To mohou Pn-vlaky. Ty by ideálně měly být vytížené v celé trase na maximum (zjednodušeně).
Na lokálce s ramenem začínajícím na hlavní trati majícím vozy pro rozvoz na celém úseku tratě, nemůžeme počítat s vytížením na normu ve všech úsecích.
A tady skutečně nejsme hned na začátku trasy Mn-vlaku v České Třebové nebo kus za ní (třeba Třebovice-Mladějov).
Doporučuji se podívat i na starší fotografie třeba z 80-tých let, kdy se nestíhaly odvážet vozové zásilky, ale na konci ramena lokálek se běžně vozil jeden vůz nebo jen hytlák.
Z principu Mn vlaky nemůžou na libovolně zvoleném místě na trati ukazovat vytíženost!
To mohou Pn-vlaky. Ty by ideálně měly být vytížené v celé trase na maximum (zjednodušeně).
Na lokálce s ramenem začínajícím na hlavní trati majícím vozy pro rozvoz na celém úseku tratě, nemůžeme počítat s vytížením na normu ve všech úsecích.
A tady skutečně nejsme hned na začátku trasy Mn-vlaku v České Třebové nebo kus za ní (třeba Třebovice-Mladějov).
Doporučuji se podívat i na starší fotografie třeba z 80-tých let, kdy se nestíhaly odvážet vozové zásilky, ale na konci ramena lokálek se běžně vozil jeden vůz nebo jen hytlák.
11.06.2014 (10:34)
Krásná fotka. 5*. Mimo jiné ... kompozice - boční pohled versus plastická krajina (ves akorát uprostřed), natřený ložený Es. Pak také akorát vzdálenost Daa-k a boudy zastávky, která je krásně vidět.
idylickej manas s jednim uhlakem řady Es na teto nadherne trati,proste uz to neni to co to bejvalo,ty naklady stale mensi,akorat na hlavnim tahu-vseko de na silnice
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko