..: Fotogalerie - detaily fotografie 742.322-1 :..
 

742.322-1


742.322-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Mezihoří - Chornice
 - Datum: 9.6.2014
 - Autor: Šepli  Poslat email autorovi
 - Pozn.: vůz s uhlím do Jevíčka
 - Zobrazeno: 3546x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
12.06.2014 (10:26)  
laminát

Ano, je to tak, kdysi Moravská západní dráha, nebyla klasickou lokálkou s jedním koncovým bodem, nebo s trasou Mn-vlaků s jedním předávacím bodem, takže to pro ni neplatilo.
Dnes bohužel ...
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
12.06.2014 (10:26)  
Úžasné...
12.06.2014 (7:22)  
Šubířov:
občas jede přes den, ale jsou to jen kusovky o pár vozech. Když se ložilo víc vozů, jel Mn v noci.
Dzbel,Ptení:
návoz se dělá z Olomouce přes Prostějov, stačí na to jedna 731 a nemusí se to vláčet po kopcích.
V.Opatovice:
obsluha jezdí od Brna a opět je to schůdnější než z ČT a to vč. návozu "bábovek" z Polska, které chodí jako ucelenka cca 4x ročně.
11.06.2014 (23:57)  
Adam Štecher: Výstižně jste to popsal. Ovšem, zrovna tady jsou zmíněné skutečnosti poněkud odlišné...
Ano, nyní Mezihořím skutečně projíždí jen minimální zátěž pro Chornici(e) a Jevíčko, ovšem v minulosti (když ještě vládnul zdravý rozum) byla zmíněná Chornice uzlem lokálek, kde přecházela zátěž mezi vlaky tří směrů. Tedy zrovna tudy projížděly vozy i do Velkých Opatovic či dál, stejně tak sypáky pro kamenolom v Šubířově a zase klidně i třeba prázdné vozy řekněme z Mor.Třebové ku Prostějovu... To jen k danému tématu, že vytíženost nemusí být ve vzdálenějším úseku trati od výchozí stanice vždy sestupná. Navíc, i v minulosti některé vlaky v některé dny vezly zátěže méně a někdy se to prostě všechno nepobralo...
11.06.2014 (19:44)  
Nádhera!
11.06.2014 (14:01)  
Doporučoval bych prohlédnout nejen galerii žp, kde je povícero fotek onoho vlaku. Zátěž je dle těžby dřeva. Dnes měl Mn z Třebovic předhlášeno cca 20 vozů !!! víc jak 1/2 do M.T. Mn 83200/1 je jeden z mála, který vozí opravdu víc než běžné Mn.

JŘ: Třebovice 11.30 - Mladějov 11.50 - MT 12-12.30 - Chor 13.OO - Jevičko 13.20-40h - Chor 14.00 - 15.40 - MT 16.30 - 17.15 - ČT 18h. Časy JSOU ORIENTAČNÍ!!! Takže případný zájemce si to opravdu musí poctivě odčekat.
11.06.2014 (17:02)  


Dnes jich měl nakonec 17.
11.06.2014 (10:52)  
A k Hanys a Daniel Janík

Z principu Mn vlaky nemůžou na libovolně zvoleném místě na trati ukazovat vytíženost!

To mohou Pn-vlaky. Ty by ideálně měly být vytížené v celé trase na maximum (zjednodušeně).
Na lokálce s ramenem začínajícím na hlavní trati majícím vozy pro rozvoz na celém úseku tratě, nemůžeme počítat s vytížením na normu ve všech úsecích.
A tady skutečně nejsme hned na začátku trasy Mn-vlaku v České Třebové nebo kus za ní (třeba Třebovice-Mladějov).

Doporučuji se podívat i na starší fotografie třeba z 80-tých let, kdy se nestíhaly odvážet vozové zásilky, ale na konci ramena lokálek se běžně vozil jeden vůz nebo jen hytlák.
11.06.2014 (10:34)  
Krásná fotka. 5*. Mimo jiné ... kompozice - boční pohled versus plastická krajina (ves akorát uprostřed), natřený ložený Es. Pak také akorát vzdálenost Daa-k a boudy zastávky, která je krásně vidět.
registrovaný uživatel Hanys  mail  
Počet komentářů uživatele128 »fotek 0
11.06.2014 (10:20)  
Janík:
Říká ti něco zkratka Mn?
11.06.2014 (10:12)  
idylickej manas s jednim uhlakem řady Es na teto nadherne trati,proste uz to neni to co to bejvalo,ty naklady stale mensi,akorat na hlavnim tahu-vseko de na silnice
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko