Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.207-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Zbůch - Nýřany - Datum: 10.2.2007 - Autor: Miroslav Just - Zobrazeno: 5176x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
24.03.2011 (20:59)
Chary: Díky za upřesnění ;) Je škoda, že se vícečlenné řízení musí pro odlišné typy vozidel ve většině případů delší dobu ladit aby spolu mohly komunikovat, ať už mluvíme o UIC spojení nebo klasicky postaru.
Přesně tak, na obrázku je 854.011, na kterou bylo zkušebně doděláno řízení kompatibilní s 742. Druhá taková, 854.018, má doděláno řízení pro změnu s řadou 749. To se hodí víc, protože nasazením 750.7 na švejky se v Praze uvolní větší množství barun a budou utvořeny vratné soupravy pro nasazení na tratě 074, 076 a 092.
24.03.2011 (19:48)
OT: Nazpět jede tato souprava va čele s 742 a na konci s 854? To mají propojené zásuvkou dálkového řízení?
Radiat jsi dělate srandu ze btx jsou nejlepsi jestli jo nemate co s zeleznici spolecneho bixy ano to jsou nejlepsi vozy!!jinak pekna ffotka
Já Btx763 jezdím velmi rád, je z nich zepředu parádní výhled. 8-) Ideální na poznávací výlety po tratích. Ale pro běžné cestující to zas takové terno není, no. :D Skáče to a ještě tam někdy smrdí nafta. A jednou při cestě z Prahy do Rakovníka se mi stalo, že se neustále otevíraly čelní dveře. :D Ale zas o nic horší než regiošuk to není, aspoň to nebylo tak šíleně drahé a nebyla jich taková nadprodukce...
23.03.2011 (21:47)
Jo, jo, tyto vagonky nabízejí dost děsivé svezení...
A úplně na hlavu je jejich "rekonstrukce" na vozy s oddílem pro kočárky a kola. Někdo v nich sice částečně vytrhal sedačky, ale nechal tam původní úzké dveře. Buď v životě neviděl kolo, nebo byl pan inženýr pěkný tydýt...
A úplně na hlavu je jejich "rekonstrukce" na vozy s oddílem pro kočárky a kola. Někdo v nich sice částečně vytrhal sedačky, ale nechal tam původní úzké dveře. Buď v životě neviděl kolo, nebo byl pan inženýr pěkný tydýt...
Pravidelné řazení viz zde:
http://www.zelpage.cz/razeni/07/vlaky/cd-7417
Čili ta 742 a (zřejmě) dva kusy Btx jsou náhrada za 854, zbytek soupravy turnus. Běžně to jezdívalo v sestavě 842+4*Btx+842. Pámbů zaplať, že už v Plzni tyhle pekáče skoro nejezdí ...
http://www.zelpage.cz/razeni/07/vlaky/cd-7417
Čili ta 742 a (zřejmě) dva kusy Btx jsou náhrada za 854, zbytek soupravy turnus. Běžně to jezdívalo v sestavě 842+4*Btx+842. Pámbů zaplať, že už v Plzni tyhle pekáče skoro nejezdí ...
Páňula:
Já to houpání moc dobře znám. Vždy při cestě z Hrubé Vody do Olomouce jsem si to náramně užil. Jo to byly časy. Teď už tu jsou místo nich Regionovy.
Já to houpání moc dobře znám. Vždy při cestě z Hrubé Vody do Olomouce jsem si to náramně užil. Jo to byly časy. Teď už tu jsou místo nich Regionovy.
To skákaní mi nedá...
Zkuste se tím někdy svézt z Břeclavi do Mikulova... Do těch vagónů by se měli instalovat pásy, aby tam člověk nespadl na zem nebo do spolucestujícího :)
A jelo místo 754 když na konci je 842?
Zkuste se tím někdy svézt z Břeclavi do Mikulova... Do těch vagónů by se měli instalovat pásy, aby tam člověk nespadl na zem nebo do spolucestujícího :)
A jelo místo 754 když na konci je 842?
23.03.2011 (20:00)
já bych řekl, že to bude náhradní souprava místo 754 s vozy Bt (Bdt,...).
A vlak je asi 7419.
A vlak je asi 7419.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko