..: Fotogalerie - detaily fotografie 742.207-4 :..
 

742.207-4


742.207-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Zbůch - Nýřany
 - Datum: 10.2.2007
 - Autor: Miroslav Just 
 - Zobrazeno: 5176x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.03.2011 (20:59)  
Chary: Díky za upřesnění ;) Je škoda, že se vícečlenné řízení musí pro odlišné typy vozidel ve většině případů delší dobu ladit aby spolu mohly komunikovat, ať už mluvíme o UIC spojení nebo klasicky postaru.
24.03.2011 (20:13)  
Přesně tak, na obrázku je 854.011, na kterou bylo zkušebně doděláno řízení kompatibilní s 742. Druhá taková, 854.018, má doděláno řízení pro změnu s řadou 749. To se hodí víc, protože nasazením 750.7 na švejky se v Praze uvolní větší množství barun a budou utvořeny vratné soupravy pro nasazení na tratě 074, 076 a 092.
24.03.2011 (19:48)  
OT: Nazpět jede tato souprava va čele s 742 a na konci s 854? To mají propojené zásuvkou dálkového řízení?
24.03.2011 (17:32)  
Radiat jsi dělate srandu ze btx jsou nejlepsi jestli jo nemate co s zeleznici spolecneho bixy ano to jsou nejlepsi vozy!!jinak pekna ffotka
24.03.2011 (9:15)  
Já Btx763 jezdím velmi rád, je z nich zepředu parádní výhled. 8-) Ideální na poznávací výlety po tratích. Ale pro běžné cestující to zas takové terno není, no. :D Skáče to a ještě tam někdy smrdí nafta. A jednou při cestě z Prahy do Rakovníka se mi stalo, že se neustále otevíraly čelní dveře. :D Ale zas o nic horší než regiošuk to není, aspoň to nebylo tak šíleně drahé a nebyla jich taková nadprodukce...
23.03.2011 (21:47)  
Jo, jo, tyto vagonky nabízejí dost děsivé svezení...

A úplně na hlavu je jejich "rekonstrukce" na vozy s oddílem pro kočárky a kola. Někdo v nich sice částečně vytrhal sedačky, ale nechal tam původní úzké dveře. Buď v životě neviděl kolo, nebo byl pan inženýr pěkný tydýt...
registrovaný uživatel Beny 
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
23.03.2011 (21:40)  
Pravidelné řazení viz zde:

http://www.zelpage.cz/razeni/07/vlaky/cd-7417

Čili ta 742 a (zřejmě) dva kusy Btx jsou náhrada za 854, zbytek soupravy turnus. Běžně to jezdívalo v sestavě 842+4*Btx+842. Pámbů zaplať, že už v Plzni tyhle pekáče skoro nejezdí ...
23.03.2011 (21:37)  
Páňula:

Já to houpání moc dobře znám. Vždy při cestě z Hrubé Vody do Olomouce jsem si to náramně užil. Jo to byly časy. Teď už tu jsou místo nich Regionovy.
23.03.2011 (21:24)  
To skákaní mi nedá...
Zkuste se tím někdy svézt z Břeclavi do Mikulova... Do těch vagónů by se měli instalovat pásy, aby tam člověk nespadl na zem nebo do spolucestujícího :)
A jelo místo 754 když na konci je 842?
23.03.2011 (20:00)  
já bych řekl, že to bude náhradní souprava místo 754 s vozy Bt (Bdt,...).

A vlak je asi 7419.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko