Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
721.549-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Lichkov - Dolní Lipka - Datum: 25.5.2011 - Autor: bazala68 - Zobrazeno: 4543x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
IvoP: doplním, že okénko v těch venkovních vstupních dveřích pro vlakvedoucího bylo spouštěcí, což byl u našich vozů poměrně neobvyklý prvek. A pouze prototyp vyrobila vagónka Tatra Smíchov, všechny ostatní vč. verze DFa se vyrobily ve vagónce Bautzen podle naší dokumentace. O něco později vyráběné pošty Fa (1961) se už více přibližovaly německé konstrukci a měly podvozky Görlitz.
M 474 003: Vyčerpávající info, jen mi příliš nejdou dohromady pensylvánské podvozky s neskutečným pohodím. Nebo zde tolik nedrncaly, jako třeba na žábách?
Zpočátku měly venkovní vstupní dveře pro vlakvedoucího
madlo z obou stran, okénko v nich bylo ve tvaru zaobleného čtverce a čela vozů s "vykousnutým rohem" (prototyp, zřejmě všechny 99-10 a možná ještě pár 99-18). Pak došlo k úpravě: u oněch dveří madlo jen na jedné straně (vnitřní), okénko ve dveřích prodlouženo na zaoblený trojúhelník a čelo bez "vykousnutého rohu".
Ten vůz v Pardubicích je tedy jeden z těch "raných" vozů.
madlo z obou stran, okénko v nich bylo ve tvaru zaobleného čtverce a čela vozů s "vykousnutým rohem" (prototyp, zřejmě všechny 99-10 a možná ještě pár 99-18). Pak došlo k úpravě: u oněch dveří madlo jen na jedné straně (vnitřní), okénko ve dveřích prodlouženo na zaoblený trojúhelník a čelo bez "vykousnutého rohu".
Ten vůz v Pardubicích je tedy jeden z těch "raných" vozů.
28.09.2011 (19:56)
Jen doplním M474.Vozy D 99 10 byly taky průchozí,jen měly v nákladním prostoru (tzv.rámu) uzamykatený celní prostor oddělený rolovací mříží.Jeden vůz 99 18 je k vidění spolu s 477 043 jako zásobní vůz na vodu.Jinak,jak bylo psáno,nabízely neskutečné pohodlí a krásně topily.
Uvedu na pravou míru: opravdu se jedná o soupravu firmy Junior market včetně toho "iráckého" hektora. Tato souprava jela z Lichkova přes Hanušovice až do Ostravy Vítkovic, kde zapřáhla Jánošíka 671 003-2, přesně toho, co je o dvě fotografie výše a převezla ho do Žiliny. Protože Jánošík se přepravuje vypnutý z brzdy, plní tyto vozy v soupravě funkci brzdících vozů.
O den později se souprava vracela v obráceném pořadí ze Žiliny do Kolína.
tady je foto Jánošíka právě vytaženého z továrny: http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=5160
tady je foto přetahu: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=574832.jpg&httpref=28/209331
Tady je video: http://www.youtube.com/watch?v=IN_VeH3UBPo
O den později se souprava vracela v obráceném pořadí ze Žiliny do Kolína.
tady je foto Jánošíka právě vytaženého z továrny: http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=5160
tady je foto přetahu: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=574832.jpg&httpref=28/209331
Tady je video: http://www.youtube.com/watch?v=IN_VeH3UBPo
Vozy řady D, dříve Da jezdily téměř na každém vlaku. Měly pensylvánské podvozky, brzda u intervalu 99 18 nešla přepínat na R a rychlost 120 km/h. Topení pouze 3000V. Pak byly 99 10 s ručním voličem napětí. Byly neprůchozí ale vlakové četě na dnešní poměry poskytovaly neskutečné pohodlí. Měly i troubu. Dynamo bylo poháněné řemenem, který neustále padal. Ještě byla varianta DFa.
Jen mohu doplnit že souprava patří společnosti Junior market: http://www.juniormarket.cz/stranka-zeleznicni-doprava-89. Co ovšem dělala právě na této trati mě zajímá právě už od jeho průjezdu na jaře.
Moc pěkný snímek. Taky jsem nejdřív ymslel, že je to z úzkorozchodky, než... A je fajn, že je souprava zachycená s tím "D" za mašinou. Ty Bixy jsou takové dost "vyšisované", takže při té původně snad vínově červené barvě taky poněkud nefotogenické.
Ale též se přidávám k dotazům, co to bylo za akci a komu vozidla patří. Mám tutéž soupravu úplně náhodou (cestou na nákup) vyfocenou 26.5.2011 ve Vsetíně, kdy jela (s opačným řazením vozů) od H. Lidče směrem na Val. Mez.
Ale též se přidávám k dotazům, co to bylo za akci a komu vozidla patří. Mám tutéž soupravu úplně náhodou (cestou na nákup) vyfocenou 26.5.2011 ve Vsetíně, kdy jela (s opačným řazením vozů) od H. Lidče směrem na Val. Mez.
28.09.2011 (15:06)
Kosny: Jde o služební vůz řady D. Poslední číselný interval, který na těchto vozech pamatuji, než skončily svou službu u ČD byl 99-18. Občas je možné ještě vidět různě po depech. Např. v Pardubicích.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko