Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
714.801-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dolní Benešov-Zábřeh - Kravaře-Kouty - GPS: 49°55'38.743"N, 18°3'38.897"E » - Datum: 18.5.2015 - Autor: David Maier - Pozn.: Os 13420 - Zobrazeno: 4666x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Lapile, já nemyslel překlep u tebe, ale právě v nějakým tom textu ;-)
Kubo, to zní celkem reálně.
Kubo, to zní celkem reálně.
V reále bude ta reálná spotřeba opravdu na zhruba těch 510km. Vychází to asi na 3 turnusové dny, což je 9x jízda Opava - Hlučín = 48km (9x48=432km), plus nějaký posun v Opavě a taky se nejezdí až úplně do prázdná, odstavuje se to už s určitou rezervou.
Právě že můj překlep to není. Těch 510km jsem viděl ve dvou článcích, ale jelikož to byly dva doslovně stejné odstavce...
Smysl možná dává - viz Keprt - 510 km v plynu a 1500 km v naftě. Přesná hodnota mohla vzniknout nějakým převodním součinitelem (energie plyn/energie nafta*účinnost bůhví čeho = 508,426, zaokrouhleno 510).
Podobně legrační hodnoty občas dávají meteorologové, když rychlost větru 10 - 15 m/s převádějí matematicky naprosto korektně na 36 až 54 km/h.
Smysl možná dává - viz Keprt - 510 km v plynu a 1500 km v naftě. Přesná hodnota mohla vzniknout nějakým převodním součinitelem (energie plyn/energie nafta*účinnost bůhví čeho = 508,426, zaokrouhleno 510).
Podobně legrační hodnoty občas dávají meteorologové, když rychlost větru 10 - 15 m/s převádějí matematicky naprosto korektně na 36 až 54 km/h.
A nebude to jen nějakej překlep? Obzvláště u vozidla, jakým je "DE" lokomotiva, a při všech opravách typu "záleží na vlaku a na trati" mi to číslo 510 přijde až nezvykle přesné.
Lapil: vyzbrojená 714CNG si v nádrži veze 20,6 GJ energie, naftová 79,2 GJ. Dojezd tedy, na srovnatelných výkonech, bude u CNG cca čtvrtinový oproti naftě. Doplní někdo z provozu o reálná data, naftová či plynová?
Tož, nějaké veselé spolehlivostní historky?
A k tomu jeden poctivý dotaz: co dojezdová vzdálenost - dočetl jsem se 510km (http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1567) a 1500km (http://byznys.ihned.cz/c1-63387180-v-cesku-poprve-vyjel-osobni-vlak-tazeny-lokomotivou-na-zemni-plyn). I při všech opravách typu "záleží na vlaku a na trati" - je to šotek, nebo je opravdu rozdíl mezi "jmenovitým" (existuje vůbec něco takového? Jak je to definované?) a reálným dojezdem až takový?
A k tomu jeden poctivý dotaz: co dojezdová vzdálenost - dočetl jsem se 510km (http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1567) a 1500km (http://byznys.ihned.cz/c1-63387180-v-cesku-poprve-vyjel-osobni-vlak-tazeny-lokomotivou-na-zemni-plyn). I při všech opravách typu "záleží na vlaku a na trati" - je to šotek, nebo je opravdu rozdíl mezi "jmenovitým" (existuje vůbec něco takového? Jak je to definované?) a reálným dojezdem až takový?
07.06.2015 (21:35)
Ten stroj není žádný zázrak na naftu, ne to bože na plyn...
07.06.2015 (21:27)
Jak je velká spolehlivost tohoto stroje? Slyšel jsem, že to není v tomto ohledu zrovna velký zázrak.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko