..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.227-6 :..
 

714.227-6


714.227-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Jeneček odbočka - Jeneč
 - Datum: 4.9.2014
 - Autor: Jan Jaroš 
 - Zobrazeno: 4359x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
09.12.2014 (22:31)  
sice slabšího výkonu, ale to tady nevadí.

V příměstské dopravě na trati se stoupáním snad 28 promile nevadí "slabší výkon"?? Nikde jinde snad nevadí víc..
registrovaný uživatel IvaA 
Počet komentářů uživatele50 »fotek 0
09.12.2014 (22:29)  
To Jan Jaroš, Dale Cooper: Pánové, po technické stránce s Vámi víceméně souhlasím, ale IMO je nutno respektovat i ekonomický pohled na věc - diskutovaných 20 minut se běžně jezdí i v tramvajích na fakticky stejných sedačkách, čili na této relaci není pohodlí z časového hlediska problém. Ptejme se tedy jinak a to ekonomicky z pohledu provozovatele:

Trpí to neobsazeností a je riziko zrušení objednávky? - Ne.
Jezdí tam konkurence která může přepravní proud převzít? - Ne.
Jde o dotovanou trasu a tudíž jisté peníze? - Ano.
Kapacitně i jinak vyhovujeme požadavkům plátce faktur - Ano.

=> není co řešit, vydělává to. Lepšími soupravami na lepší peníze nedosáhneme, takže až do změny požadavků pojedeme takhle. Ergo kladívko v tomto konkrétním případě - Dokud střední čechy a Praha nenajdou společnou řeč v dopravní obslužnosti(IMO asi nejkřiklavější případ imbecility "krajských hranic" a nečinnosti ministerstva dopravy), nic lepšího tamní cestující neobdrží.
Omluvte prosím OT, ale tolik k "soupravám 21. století" - má to prostě souvislosti
09.12.2014 (22:20)  
714 jsou dobré lokomotiva, sice slabšího výkonu, ale to tady nevadí. Vozy by měly být už mimo, mně osobně se pořád lépe sedí v Btax(u) než v Btx.. Sice je to trošku nepředstavitelné, ale já bych tam rád viděl vozy Bdtn, nebo podobné
09.12.2014 (22:05)  
IvaA: srovnáváš nesrovnatelné a nesouvisející; podmínky BDŽ a ČD, Bulharska a ČR. Ne.

Nevím, o jakém udržení provozu mluvíš. Vozy Bifx vznikly jako to nejzoufalejší možné řešení nedostaku 4n přívěsů u ČD. Jediným předpokladem Bix pro reko byl fakt, že jich bylo hodně, tak se vyšlo z nich. Žádnou jinou pozitivní vlastnost neměly (no dobře, sluší jim to) a nemají ji ani Bifx (sedadla, okna, pojezd, interiér...). To, že dneska dosluhují na posilových spojích (ráno do Prahy, odpoledne ven) je v principu v pořádku, na takových výkonech mají vozidla dosluhovat. Druhá věc je, že takhle dosluhují zrovna na trati Kladno-Praha, která je možná tou nejhorší vizitkou českého institucionálního (SŽDC, MD, samosprávy) přístupu k železniční (obecně veřejné) dopravě. Záměrně nezmiňuju ČD, protože ty se tam v poslední době snažej vytlouct maximum možného. Asi ale měly začít dřív. Dále si nejsem jist tou úsporností 714. Nápad to byl dobrý, ta realizace asi zase byla poplatná době a místu.
09.12.2014 (21:56)  
JJ: Přesně tak, tohle je stran pohodlí otřesný vlak.
09.12.2014 (21:22)  
IvaA: To jsem taky viděl fotku kyjevského nízkopodlažního trolejbusu, který měl rozbité lepené okno. A protože tam asi nevědí, co s tím, přibili na místo okna plech...
09.12.2014 (20:49)  
Dovolím si oponovat, ale tyto vozy jsou tak možná na odstavení do šrotu, protože na hodně diskutovaném spojení Prahy a Kladna mají být modernější soupravy a ne tohle....Vozy s tramvajovými sedačkami, na kterých se dá sedět možná 20 min a pak nic, málo místa na všechno a skoro žádné úložné prostory...K tomu v létě se tam nedá dýchat, díky výklopným okénkům..
registrovaný uživatel IvaA 
Počet komentářů uživatele50 »fotek 0
09.12.2014 (19:58)  
Ano a díky za ni.
Reko vozy a úsporná loko jsou pro udržení provozu IMO lepší, než nová desira z EU dotace bez následných peněz na provozování -viz kdysi zde diskutovaná bulharská Desira, opravovaná lepící páskou
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
09.12.2014 (15:36)  
Souprava jednadvacátého století :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko