Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
714.227-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Jeneček odbočka - Jeneč - Datum: 4.9.2014 - Autor: Jan Jaroš - Zobrazeno: 4359x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
sice slabšího výkonu, ale to tady nevadí.
V příměstské dopravě na trati se stoupáním snad 28 promile nevadí "slabší výkon"?? Nikde jinde snad nevadí víc..
V příměstské dopravě na trati se stoupáním snad 28 promile nevadí "slabší výkon"?? Nikde jinde snad nevadí víc..
To Jan Jaroš, Dale Cooper: Pánové, po technické stránce s Vámi víceméně souhlasím, ale IMO je nutno respektovat i ekonomický pohled na věc - diskutovaných 20 minut se běžně jezdí i v tramvajích na fakticky stejných sedačkách, čili na této relaci není pohodlí z časového hlediska problém. Ptejme se tedy jinak a to ekonomicky z pohledu provozovatele:
Trpí to neobsazeností a je riziko zrušení objednávky? - Ne.
Jezdí tam konkurence která může přepravní proud převzít? - Ne.
Jde o dotovanou trasu a tudíž jisté peníze? - Ano.
Kapacitně i jinak vyhovujeme požadavkům plátce faktur - Ano.
=> není co řešit, vydělává to. Lepšími soupravami na lepší peníze nedosáhneme, takže až do změny požadavků pojedeme takhle. Ergo kladívko v tomto konkrétním případě - Dokud střední čechy a Praha nenajdou společnou řeč v dopravní obslužnosti(IMO asi nejkřiklavější případ imbecility "krajských hranic" a nečinnosti ministerstva dopravy), nic lepšího tamní cestující neobdrží.
Omluvte prosím OT, ale tolik k "soupravám 21. století" - má to prostě souvislosti
Trpí to neobsazeností a je riziko zrušení objednávky? - Ne.
Jezdí tam konkurence která může přepravní proud převzít? - Ne.
Jde o dotovanou trasu a tudíž jisté peníze? - Ano.
Kapacitně i jinak vyhovujeme požadavkům plátce faktur - Ano.
=> není co řešit, vydělává to. Lepšími soupravami na lepší peníze nedosáhneme, takže až do změny požadavků pojedeme takhle. Ergo kladívko v tomto konkrétním případě - Dokud střední čechy a Praha nenajdou společnou řeč v dopravní obslužnosti(IMO asi nejkřiklavější případ imbecility "krajských hranic" a nečinnosti ministerstva dopravy), nic lepšího tamní cestující neobdrží.
Omluvte prosím OT, ale tolik k "soupravám 21. století" - má to prostě souvislosti
714 jsou dobré lokomotiva, sice slabšího výkonu, ale to tady nevadí. Vozy by měly být už mimo, mně osobně se pořád lépe sedí v Btax(u) než v Btx.. Sice je to trošku nepředstavitelné, ale já bych tam rád viděl vozy Bdtn, nebo podobné
IvaA: srovnáváš nesrovnatelné a nesouvisející; podmínky BDŽ a ČD, Bulharska a ČR. Ne.
Nevím, o jakém udržení provozu mluvíš. Vozy Bifx vznikly jako to nejzoufalejší možné řešení nedostaku 4n přívěsů u ČD. Jediným předpokladem Bix pro reko byl fakt, že jich bylo hodně, tak se vyšlo z nich. Žádnou jinou pozitivní vlastnost neměly (no dobře, sluší jim to) a nemají ji ani Bifx (sedadla, okna, pojezd, interiér...). To, že dneska dosluhují na posilových spojích (ráno do Prahy, odpoledne ven) je v principu v pořádku, na takových výkonech mají vozidla dosluhovat. Druhá věc je, že takhle dosluhují zrovna na trati Kladno-Praha, která je možná tou nejhorší vizitkou českého institucionálního (SŽDC, MD, samosprávy) přístupu k železniční (obecně veřejné) dopravě. Záměrně nezmiňuju ČD, protože ty se tam v poslední době snažej vytlouct maximum možného. Asi ale měly začít dřív. Dále si nejsem jist tou úsporností 714. Nápad to byl dobrý, ta realizace asi zase byla poplatná době a místu.
Nevím, o jakém udržení provozu mluvíš. Vozy Bifx vznikly jako to nejzoufalejší možné řešení nedostaku 4n přívěsů u ČD. Jediným předpokladem Bix pro reko byl fakt, že jich bylo hodně, tak se vyšlo z nich. Žádnou jinou pozitivní vlastnost neměly (no dobře, sluší jim to) a nemají ji ani Bifx (sedadla, okna, pojezd, interiér...). To, že dneska dosluhují na posilových spojích (ráno do Prahy, odpoledne ven) je v principu v pořádku, na takových výkonech mají vozidla dosluhovat. Druhá věc je, že takhle dosluhují zrovna na trati Kladno-Praha, která je možná tou nejhorší vizitkou českého institucionálního (SŽDC, MD, samosprávy) přístupu k železniční (obecně veřejné) dopravě. Záměrně nezmiňuju ČD, protože ty se tam v poslední době snažej vytlouct maximum možného. Asi ale měly začít dřív. Dále si nejsem jist tou úsporností 714. Nápad to byl dobrý, ta realizace asi zase byla poplatná době a místu.
09.12.2014 (21:56)
JJ: Přesně tak, tohle je stran pohodlí otřesný vlak.
IvaA: To jsem taky viděl fotku kyjevského nízkopodlažního trolejbusu, který měl rozbité lepené okno. A protože tam asi nevědí, co s tím, přibili na místo okna plech...
Dovolím si oponovat, ale tyto vozy jsou tak možná na odstavení do šrotu, protože na hodně diskutovaném spojení Prahy a Kladna mají být modernější soupravy a ne tohle....Vozy s tramvajovými sedačkami, na kterých se dá sedět možná 20 min a pak nic, málo místa na všechno a skoro žádné úložné prostory...K tomu v létě se tam nedá dýchat, díky výklopným okénkům..
Ano a díky za ni.
Reko vozy a úsporná loko jsou pro udržení provozu IMO lepší, než nová desira z EU dotace bez následných peněz na provozování -viz kdysi zde diskutovaná bulharská Desira, opravovaná lepící páskou
Reko vozy a úsporná loko jsou pro udržení provozu IMO lepší, než nová desira z EU dotace bez následných peněz na provozování -viz kdysi zde diskutovaná bulharská Desira, opravovaná lepící páskou
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko