..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.227-6 :..
 

714.227-6


714.227-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Jeneček odbočka - Jeneč
 - Datum: 4.9.2014
 - Autor: Jan Jaroš 
 - Zobrazeno: 4354x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
12.12.2014 (16:46)  
IvaA: Ano, z tohoto pohledu ano. Jede se s tím kousek, proč ne. Ale při mých cestách Praha - Kladno jsem si nejednou odplivl hnusem, když přijelo tohle nebo šukafón.
12.12.2014 (11:02)  
tyhle vlaky byly peklo ale porad byly lepsi nez regionovy :-(
11.12.2014 (18:29)  
U nás to jezdilo donedávna taky běžně. Sedačky se daly skousnout a větrání taky, ale (možná to bylo bulharskou podúdržbou) dveře byly děs. Nejednou jsem vystupoval přes nouzové otevření.
11.12.2014 (13:10)  
Honnzok:
Díky za upřesnění. Mně těch 300kW přišlo nějak málo, ale koukal jsem na Atlas lokomotiv nebo tam někam. Trochu jsem pátral, jestli to není nějaká starší verze nebo něco, ale nakonec jsem to vzal vážně.
11.12.2014 (8:53)  
masina dobra ale ta souprava uz jaksi ne,to se CD opravdu nepovedlo,oripadam si v techto vozech jako v saline,sedacky sou tak spatne postavene,malo zavazadloveho prostoru, i spatnj pojezd,opravdu bych tam nechtel sedet tak 2 hodiny,bohuzel to jezdi i na osobnich breclav-znojmo,kde je potreba lepsich vozu na takovou peknou trat,jezdi tam spolecne s 842 nebo spise 714,hodnotim tyto pripojaky jako nejhorsi na siti CD,kdyz sem jel v let ze znojma,musel sem si presednout do zlate pohodlne 842
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
11.12.2014 (0:11)  
Nene, 300kw to fakt nemá, má to 600kw, je to dvoumotorák 2*300kw.
10.12.2014 (10:08)  
Tyhle rekonstruované vozy jsou parádní ukázkou, jak ušetřením trochy peněz a trochy úsilí vznikl paskvil, jaký nemusel. Konkrétně mi jde o letní větrání (stačilo dát stahovací okna místo výklopných) a zimní topení; režim topí/netopí mi přijde absurdní. I když pravda - v 810 začíná být protivná zima při vnější teplotě kolem -5st., zatímco v tomhle je teplíčko i při -20st., ale při teplotě kolem nuly je z toho ohavné vedro.
Výkon 714 mi z hlediska cestujícího nepřipadal nějak poddimenzovaný; rozhodně i při čtyřech vozech mašina ve stoupání na Veleslavín nevypadala, že by se nějak trápila. A fakt je, že jsem seděl v klasickém asi 8mivozovém rychlíku, který roztlačovala (nádraží Přerov bez proudu), a zmákla to s přehledem); pravda, 300kW vypadá na takhle velký stroj legračně.
10.12.2014 (1:02)  
Na 3 vozy to zase neni nějaký extrém, vlaky vedene loko 714 na této relaci zpoždění nemívají
09.12.2014 (22:39)  
IvaA: z hlediska ČD jsou vlaky vedené 714 a zejména 810 atraktivní. Z hlediska cestujících a objednavatelů - tedy těch, co to platí a těm, kterým to má sloužit - to je špatně.
registrovaný uživatel IvaA 
Počet komentářů uživatele50 »fotek 0
09.12.2014 (22:33)  
> Keprt: Technická: psala jsem bez znalosti Vašeho příspěvku. O to je polemika zajímavější, děkuji.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko