Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
714.017-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Skochovice - Datum: 10.9.2006 - Autor: Aleš Kuba - Pozn.: Os do Čerčan - Zobrazeno: 3209x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kykin: To neni tak jednoduchý, většinou se totiž jedná o soukromé pozemky a tam ČD jednat nemůže, od toho jsou jiné instituce (ČD nejsou státní správní orgán). Umisťování zrcadel už vůbec neni v kompetenci ČD, ale obcí, případně majitelů komunikací, nehledě na to, že by to stejně bylo do tejdne rozmlácený, kort někde v lese.
No ono rozledové poměry na trati 210 jsou vůbec dost špatné. Kdyby ČD byly co k čemu, tak v duchu zákona č. 266/1994 keře odstraní jako zdroj ohrožení dráhy a nebo umístí zrcadla, než aby brzdily již tak dost pomalé vlaky
Pro všechny pochybovače: Jasně, je tady přejezd, respektive dva, na každé větvi jeden, navíc je to tam pro auta skutečně nepřehledné, keře, převýšení, pravoúhlé zatáčky. Vlak jel krokem a hokal tak, že by to musel slyšet i hluchý... (I když známe blázny, co jezdí na kole se sluchátkama)
Kykin: A co takhle rozhledové poměry na přejezdech, to je dost dobrý důvod, je to sice pro vlak nepříjemný, ale bohužel to musí být. To je i tento případ, lidi si tam totiž na zahrádkách vysadili nějaký keře a rozhledové poměry se dost zhoršili, navíc tady byla na jaře nehoda, řeší se to ve spolupráci s obcí.
Na trati 210 nehledám žádnou logickou vazbu v návěštění pomalých jízd a trvalých omezeních traťové rychlosti:-)
Krásna fotka, veľmi sa mi páči, ale ja sa ti veĺmi ospravedlňujem, chcel som dať 5* a mám blbú podložku pod opt.myšou a preletel mi kurzor na 2* :((
Inak, fakt, je to pekné
Inak, fakt, je to pekné
17.09.2006 (11:29)
chary: tady myslím žádný přejezd není. jinka fotka za 4*
Konec pomalé jízdy v kombinaci s čelem vlaku (resp. takto označená pomalá jízda) může být použit např. u nefungujícího zabzar nějakého přejezdu (zřejmě tento případ), kdy důvodem pomalé není jako obvykle neodpovídající stav svršku, ale ostatní okolosti.
Mě spíš překvapuje to, že je zde ten konec pomalé jízdy v kombinaci s čelem vlaku, to jsem snad ještě nikde neviděl ....:)
Pizzaman: Jedná se o trať 210 - tzv. Posázavský pacifik, tam občas jezdí tolik lidí, že takováhle kapacita nestačí :) Já pamatuju 3 narvaná Bmto ... ;)
Pizzaman: Jedná se o trať 210 - tzv. Posázavský pacifik, tam občas jezdí tolik lidí, že takováhle kapacita nestačí :) Já pamatuju 3 narvaná Bmto ... ;)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko