..: Fotogalerie - detaily fotografie 703.648-6 :..
 

703.648-6


703.648-6Informace o fotografii:
 - Místo focení: Chřiby - E50
 - Datum: 22.3.2012
 - Autor: Dobromil Retych  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Přesun v trase Brno dolní n.
- Nemšová (SK)
 - Zobrazeno: 8632x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel 55.lukas  mail  
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
01.04.2013 (13:00)  
Martin Utajený

Ja som zabudol na konci článku napísať slovíčko "minimálne", aby to nevyznelo tak od buka. Všetko sú to ceny bez DPH, čo možno trochu mätie. V jednom máte pravdu, ceny žeriavov v Brne budú iné ako v Nemšovej a lacnejšie to nebude. Ani keby to bola AD28. Ale dúfam, že pre nejakú predstavu ceny som ostatným pomohol.

Nebojte sa, fyzika mi je jasná. Podmienky môžu byť dobré (kedy by aj ten 40t s prehľadom stačil), alebo úplne blbé, kedy by ani 80t žeriav nestačil.
31.03.2013 (12:16)  
Laminát: Podle mě je v pořádku, když se hledá nejlevnější způsob....
Tak jak lidé se snaží využít slev při přepravě sebe sama, tak se pochopitelně snaží nechat převést i věci co nejlevněji. Demonráže převodovky a převoz v rámci vlaku... no to by bylo fakt levný.....

A k těm debatám o jeřábech... A co tak možnost, že autojeřáb potřebovat nebudou? Prostě ho v hale složí mostovým jeřábem. Mnoho vleček v podnicích má koleje do hal pod jeřáby.. Ale to jen tak, protože samozřejmě nevím, čí mašinka je a kde bude sloužit.....

Mě převoz "vlaku" na autě nijak nepohoršuje ani nevadí. Ono to až tak neobvyklé není. Na podvalnících se převážely i velké parní mašiny... Nebo nové úzkorozchodné soupravy z Vrůtek pro rakouskou úzkou u Zell am See se taky převážely pokud vím po silnici. Lokomotivy a vozy z Rumunska pro naše úzkokolejky se taky převážely po silnici. A jestli se nepletu, tak i nějaká rozdělaná patra ze Zličína se tenkrát přepravovala po silnici....
31.03.2013 (9:24)  
hmmm ten podval je prohnutej, asi ta mašinka bude něco vážit ... počítejte za dopravu kozla s otevřeným podvalem 1 éčko / 1 km bez daně, ale majitel bude asi plátce, DPH neřeší.

jinak krásná fotka s tím hradem, i tady tato fotečka ... 5*


55.lukas

žeriav 28t za 40€ ? Pane to tak levné podle mě nebude, protože to nebude cena za Hanyšův LiebHerr, ale cena za ČSSR AD28 na podvozku Tatra ... soukromníčka, co čeká na kšeft a i tam je u nás cena 800-1200, někdy i 1600 (tzn 65€).

to co vidíte na obrázku, je 80 a více tunový Jeřáb - Žeriav, ten 25/35 tunový má jen 2 nápravy ... je to dané tím, že každý jeřáb má uvedené tuny na základním složeném sestavení. Pokud použijete 1 výložník, z 80 tunového Jeřábu máte rázem 18 tunový na 10 metrech vzdálenosti

a jen pro zajímavost, když tuto minimálně 1080 vyložíte na 50 metrů, ve vzdálenosti 36 metrů máte k dispozici max 2 tuny, nikoli jak by se mohlo zdát ... těch 80 tun. Fyziku neodrbete ... ... tohle umíme

pěkné velikonoce všem přátelům vláčků ...
31.03.2013 (7:05)  
Předpokládám, že hlavní motiv, který vedl za přepravou lokomotivy kamionem bylo to, že poplatek za dopravní cestu pro lokomotivní vlak je roven poplatku za dopravní cestu pro vlak nákladní. A cena začíná na nějakých 35 korunách za kilometr pro tratě regionální (celostátní jsou dražší a cena závisí na hmotnosti vlaku) - viz http://provoz.szdc.cz/PORTAL/ViewArticle.aspx?oid=861125
Povětšinou nebývá problém ani s rychlostí (snad kromě koridoru), popřípadě se jede v dobách slabšího provozu (je-li to možné). Jinak by spousta různých stavebních vlaků (které jsou taženy různými modifikacemi řady 700 a pohybují se od výluky k výluce) ani nemohla fungovat.
31.03.2013 (0:31)  
laminát: když podle vás "byl svět ještě v pořádku", jezdily nákladní vlaky padesátkou a furt někde stály, do té Nemšové by to jelo týden. Já mám teda raději svět, kde p. Šimral vozí kontejnery stovkou a druhý den je s nimi v Rotterdamu. Stejně jako tato mašinka na návěsu - rychle a efektivně.
30.03.2013 (23:26)  
Martin99: Bohužel, jízdenku co používám zatím do letáku s akcí nedali... :-)))

Dříve (rozuměj: když byl svět ještě v pořádku) se tyto lokomotivy běžně dopravovaly v běžných nákladních vlacích a i když to jistě způsobovalo jakousi mimořádnost, nebylo to nic tak zvláštního či problematického... Pokud se dobře pamatuji, s vymontovanou převodovkou snad mají "prasátka" i vyšší Vmax. než 40km/hod....??? Možná znalci doplní...
30.03.2013 (22:29)  
Laminát: Jen takový dotaz, ty jsi určitě při cestě vlakem nikdy nevyužil nějakou slevu a vždy jsi jel za plné jízdné že?
30.03.2013 (22:13)  
Jestli to je nějaká soukromá vlečková mašinka, tak pro jízdu po tratích SŽDC i slovenských by musela mít "přechodku" na tyto tratě + musela by být řízena strojvedoucím, který může jet po těchto tratích. A převážet ji "jako vagón", čili v soupravě by určitě levnější nebylo, protože do nákladních vlaků by zřejmě nemohla být připojena vzhledem k dovolené rychlosti. A táhnout ji v rámci samostatně postaveného vlaku by vyšlo určitě dráž....
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
30.03.2013 (20:17)  
DeltaCZE: to by mě fakt nenapadlo.
30.03.2013 (19:56)  
Autojeřáby nejsou vždy potřeba, podbíječka na obrázku třeba najela na podval sama ;) http://www.flickr.com/photos/26713801@N06/2928279539/in/set-72157607824909878
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko