..: Fotogalerie - detaily fotografie 681.006-3 :..
 

681.006-3


681.006-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Zdice - Stašov
 - Datum: 2.4.2016
 - Autor: Jakub Svoboda 
 - Zobrazeno: 5603x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
08.04.2016 (3:26)  
Jiri Kocourek: To je stale dokola. Ano Nemci to tak udelali, protoze vedi, ze ta VRT skutecne v blizkem horizontu bude a na mnoha mistech uz dokonce i je. Zatimco u nas, je to vse stale v horizontu desitek let v daleke budoucnosti, mnohde pokud vubec kdy. A trat na Plzen je toho zarny priklad. VRT tam nebude mozna dalsich 30-40 let. Presto soucasna trat je postavena, jak kdyby uz snad byla VRT davno hotova.
07.04.2016 (18:43)  
JiP: Němci to už vyzkoušeli. Přestavěli si tratě na 200 a více. Poté zjistili, že jedna ze tří vrstev musí vypadnout ze hry, aby zbylé dvě nebyly zpomalovány kvůli povaze provozu. Dnes staví kousek vedle VRT. Tam, kde "velký skvělý koridor" dříve nepostavili, ponechávají stávající tratě pro regionálku a nákladní vlaky. Vedle ale staví VRT namísto přestavby. Regionálce by přestavba nepomohla a VR vlak nebude rachotit středem měst a obcí, kde nezastavuje.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
06.04.2016 (14:40)  
ukulele: To je to o cem se tu snazim mnoho let mnohe presvedcit, kde veskere nase koridory jsou staveny v hroznych parametrech protoze bude prece VRT. Tak nejak se ale zapomina rict, ze ta VRT pokud vubec v mnohych trasach bude, tak bude za dalsich mozna 30-50 let. Podivejte se na trat Praha-Brno Uz je mnoho let skoro hotovo, VRT bude optimisticky za nejakych mozna 20 let. Takze v podstate cely jeden produktivni zivot cloveka bude autobus Praha-Brno rychlejsi nez vlak. Pritom jsme mohli jezdit za neprilis premrstenych nakladu klidne za 2 hod, coz uz je velmi slusne a navic trat bude mit svuj jasny vyznam i po vystavbce VRT.
Tady mnozi na VRT koukaji jak na nejakou spasu ceske zeleznice ale opak je bohuzel pravdou a chimera VRT tu soucasnou zeleznici jenom potapi.
06.04.2016 (8:29)  
JiP: Potom je tedy potřeba si nalít čistého vína a zahrnout ty desetiletí bez VRT správně do ekonomického hodnocení.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
06.04.2016 (0:27)  
Esus, ukulele: jenze to je to uz tu bezi. VRT po nekolik nejblizsich desetileti nebude, pokud jsem optimista 2050-2060, mozna. VRT na Mnichov je odlozena na NEURCITO! Myslim ze doba skoro 50 let provozu nez bude VRT si uz nejake prelozky zaslouzila....

Nemluve o tom, ze se zde stale ignoruje fakt, ze to mela byt hlavni kapacitni spojnice na zapad predevsim pro nakladni dopravu, ktera po soucasne zeleznici nemuze ani omylem konkurovat paralelni dalnici. KOneckoncu ani osobni doprava. V Mnichove ted jste za cca 3.5 hod autem. Po planovane rekonstrukci bude jizdni doba vlakem jen o malo lepsi nez autobus, ktery vsak bude zcela jiste vyrazne levnejsi nez vlak.

Zde bych take poznamenal, ze puvodni plan vystavby koridoru v puvodni stope pocital s naklapecimi soupravami, coz by se zde zcele jiste uzilo. Doufam tedy, ze veskere spoje Praha-Plzen-(Mnichov) bude realizovano vyhradne neklapecimi soupravami, kterych vsak mame na celou CR pouze 6 pouzitelnych kusu. Kde je tedy nejaka koncepce?
05.04.2016 (22:20)  
120 do Německa je rozumná, ale jen když bude VRT. Tato rychlost nákladům stačí a to, co tam z osobky zbude, taky uživí.
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
05.04.2016 (21:53)  
Foceno ze silnice na Lochovice?
05.04.2016 (22:10)  


Foceno ze stromu stojícího u silnice.
05.04.2016 (21:34)  
Proč stavět dražší přeložky, když v budoucnu kolem povede nová trať? Kdo to zaplatí?
05.04.2016 (18:24)  
Ono se to milovníkům železnice, včetně mě, špatně poslouchá, ale upřímně: myslí si tu někdo, že když budou dvě koleje a rychlost bůhví jaká a něco tam bude jezdit, že tam bude jezdit taky někdo? Že to nebude vypadat jako uprostřed 90. letech v Itálii někde u moře (přesněji nevím; fakt) kde co hodinu prosvištěl desetivozový vlak a nikdo v něm?
Zrovna včera jsem se měl možnost povozit na trase Plzeň - Praha přes Žatec a Lužnou, odjezd po 14. hod, ale lidi, tam fakt nebyla málem ani noha. Copak z Žatce a z Lužné, to už je "proti proudu", ale aspoň z té Plzně bych čekal obsazenost dvou vagónů větší než nějakých možná i 15%.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
05.04.2016 (16:41)  
Anowis: samozrejme ze sel, stejne tak jako mnoho jinych. Nebylo tak udelano s tim, ze bude v dohledne dobe (2020-2030) zahajena vystavba VRT o ktere bylo nedavno rozhodnuto, ze jeji vystavba je odsunuta na neurcito. Takze dalsi desitky let budeme jezdit po trati, ktera mela byt nasi hlavni zeleznicni spojnici do zapadni Evropy, s Vmax vyjmecne 120km/h obvykle okolo 100km/h. Nedavno SZDC dokonce vydalo prohlaseni, ze modernizace trati na Mnichov bude v parametech do 120km/k, protoze tam prece stejne nic nejezdi a na nekterych mistech bude DOKONCE dvojkolejna. Takze asi tak.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko