..: Fotogalerie - detaily fotografie 681.003-0 :..
 

681.003-0


681.003-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Štrba - Štrba zastávka
 - GPS: 49°4'25.974"N, 20°4'3.104"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.1.2015
 - Autor: Tomáš Krajcar  Poslat email autorovi
 - Pozn.: SC 241 „Pendolino”
 - Zobrazeno: 7082x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Téoz  mail  
Počet komentářů uživatele48 »fotek 0
21.01.2015 (23:26)  
Tomáš Krajcar: super fotka, díky za ni!!

Dale Cooper: ano ano...trefné!! naprosto!

Láďa Mlynařík: aneb rozmazlenost (nebo jak to nazvat) je neuvěřitelné a podtrhuje to četné zdejší rozbory sedaček ve různých vlacích! Chápu, že není 810 vhodná pro 6hodinovou jízdu, najdu pár typů sedaček, které nejsou moc pohodlné pro dlouhé sezení, ale naprosto valná většina je... a je jen na našem rozmazlení, jak jsme vybíraví a pohodlní... a nejedná se jen o sedačky!
21.01.2015 (20:43)  
DC: To teda, ty dráhy, nutí lidi přelézat z vlaku do vlaku. Proč nejezdí pendolino do Chotěboře? Jezdím sem každý víkend z Prahy domů a zpátky a mělo by to blíž;-)).
21.01.2015 (16:34)  
Zajímalo by mne, kolik ze zdejších pisatelů postrádajících zastavování ve Štrbě do té Štrby kdy jelo. Jednou? Dvakrát za rok?
Což udělat z pendolina rychlík? Určitě někdo jede na Oravu (zastávka Kraľovany), další třeba chce do Spišské, někdo jede na Spišský hrad (ať to zastavuje i ve Spišských Vlachách) no a Margecany? Jak to tam může nezastavovat?
Ty dráhy si dělají co chtějí, to je nehorázné.
21.01.2015 (12:12)  
Ale teoreticky by to šlo, když ZSSK dělá z 163 - 361, tak proč by nemohly ČD z 150 udělat 351 :D
21.01.2015 (11:13)  
V době přepnutí Žiliny těm mašinám bude táhnout na pátej křížek a v klidu dosloužej na hradeckejch rychlíkách. Nevymejšlejte šotoušoviny.
21.01.2015 (2:24)  
150 a 151 jsou téměř stejné jako 350, chybí jim trafo a usměrňovač. Tyhle komponenty snad dokáže někdo vyrobit. Stavění ve Štrbě, tak Pendolino je takový trochu lepší pantograf, tak by to neměl být problém, ale dráhy si už zdůvodní proč to nejde.
20.01.2015 (22:56)  
Se Žluťákem pojedu nejen do Štrby, ale i do Poradu, páč dráha už tam žádný vlak z vozů odpovídající kvality na šestihodinovou cestu neprovozuje:(
Jen si musím přestoupit někde v Ostravě, protože Žluťák zase neuznává moji celoroční jízdenku a z Prahy to platit nebudu ani náhodou, když vloni stačilo zaplatit z Lidče:(
No když to tak vidím, tak jedná rozumná cesta, pro mne zbyla v noci.
20.01.2015 (22:13)  
Ešus: Co by s nimi dělali? Mohou je třeba vystrkat někam za depo do kopřiv. Nebo do Třebové, tam to dojede po své ose.
20.01.2015 (21:59)  
A další plus pro Slováky je střídavý systém. Co budou dělat ČD s řadami 150 a 151 po přepnutí Žiliny?
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
20.01.2015 (21:59)  
Láďa Mynařík: Jeďte Žluťákem, když potřebujete do Štrby. A nebo se zeptejte Modráků, proč tam nezastavují :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko