..: Fotogalerie - detaily fotografie 560.003-6 + 560.004-4 :..
 

560.003-6 + 560.004-4


560.003-6 + 560.004-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Rájec-Jestřebí - Doubravice nad Svitavou
 - Datum: 2.3.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4014x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
28.10.2014 (20:01)  
754.016-4: Tornádo se tomu říká už pěknou spoustu let.
To, že 560 jsou po modernizace, to samozřejmě většina z nás ví. 460 mají pístové kompresory? O proti 451 mají teda podstatně klidnější chod a neškube se z toho celý vlak a netrvá to půl roku, než se to nafouká.
28.10.2014 (19:48)  
Opakování matkou moudrosti: řady 460 a 560 se od sebe vééélice a moc odlišují. 560, přestože výrobně starší, byly od samého počátku modernější koncepcí el. výzbroje, navíc většina z nich prošla v posledním desetiletí modernizací, v provozu je pouze jediná jednotka v původním provedení (560.005+006). Takže u 560 se nesetkáte se škubavým rozjezdem, hlukem trakčních převodů (pohon kloubovými hřídeli), hlukem pístových kompresorů, účinná EDB působí prakticky do zastavení atd.
Čímž netvrdím, že už 560 nemají svoje za sebou, ale ve srovnání s 460 nebo dokonce 451 budou pořád o patro výš.

www.parsnova.cz/admin/files/ModuleText/6-560.pdf

PS: tornádo se tomu skutečně někde říkalo nebo je to jen výmysl šotoušů z k-reportu?
28.10.2014 (18:50)  
Honza:
Brněnské "panťáky" samozřejmě jezdí stodesítkou, stejně jako tornáda, a dveře se otevírají vzduchem :-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
28.10.2014 (18:31)  
Jiří Kocurek: brněnská tornáda jezdí jen 100? To je mi líto, to naše uměly 110 :-)
Vaše dveře musíte otevírat ručně? Naše se otevíraly vzduchem.

Pokud bude i nadále taková podúdržba jako u řady 460, budou hnusné a hlučné každé.
28.10.2014 (17:39)  
vsacan: Ano, my v Brně chceme šplhat vysoko. Ano, my chceme vlaky, do kterých dostat kočárek je problém. Ano, my chceme vlaky které můžou max 100 na tratích s rychlostí až 160. Ano, my se chceme přetahovat s dveřma, co jdou ztěžka otevřít.
Nebo ne? Nebo že by u vlaku mohly být dveře stejně pohodlně ovládáné jako v šalině? Zajet s kočárem přímo z peronu, jako do Vany (= tramvaj VarioLF)?
PS: Nebýt mašin vyrobených v 60. letech (licennce Sécheron) tak by v 80. letech nebylo s čím jezdit. A můžem pokračovat až do Skotska na konec 18. století...
28.10.2014 (17:13)  
560 sou dobry nicmene nase 460 se me zdaji lepsi ikdyz v nich neni zas moc velke rozdil,v brne budou jezdit asi hodne dlouho protoze za ne neni nahrada coz je dobre,vsichni nadavate na stary pantaky ale priznejme si ze nebyt masin vyrobenych pred rokem 89 tak pul republiky nevyjelo
28.10.2014 (17:11)  
Honza: Na 460 teda nemají (na to nemá a mít nebude nic). Vážně by mě zajímalo (bez ironie), co Vás na těchto letitých a přežitých strojích, navíc velice hlučných, tak uchvacuje. Obzvlášť v porovnání s řadou 440.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
28.10.2014 (14:27)  
Fotka je nádherná!!
560 na 130 by asi fakt nešla, leda by tam dali zpátky 460ky, které nám nikdy neměli brát. Ovšem už minimálně polovina jich skončila v plamenech, takže to taky moc nejde.

Problém 130ky je především v tom, že je ve velmi špatném technickém stavu, tam bude skákat a řvát prostě cokoliv. Zrovna 440ky, co na 130 jezdí, mi přijdou jako hodně povedené jednotky, jak do vzhledu, tak pohodlí a zvuku. Na 460 teda nemají (na to nemá a mít nebude nic). Je teda potřeba nějak zatlačit na to, aby se 130ka zrekonstruovala a budete jezdit stejně pěkně, jako třeba do Děčína. I když tam to taky není už Bůh ví co, ty kolejnice přes 20 let staré s SB8P pražci, to dělá taky služný bordel, ale na 130 to teda nemá ani v nejmenším.
28.10.2014 (9:32)  
Pomiňme nyní skutečnost, že by si 560 na severočeské stejnosměrné trakci moc nepochutnala, ale diskutujme o názoru milovníků tornád: lidi zlatý, co vás na nich tak fascinuje? Jo, čela to má řekněme pěkná, svižně se to rozjíždí, ALE: vysoká podlaha, často podudržovaný interiér s nutnými známkami dlouholetého opotřebení (za to ten vlak nemůže), šílené brzdy. Nevím - já z toho vlaku modlu rozhodně nedělám. To už je praktičtější stará dobrá 451,2 - ta má aspoň nízkou podlahu, třebaže se to třepe jak sulc... 560, 460 jsou dle mého mínění překonané vlaky, které nebyly moderní ani v době vzniku (snad až na koncepci regulace, a to ještě s otazníky). Žabák je jistě také už překonaný, nezřídka byl stejně olezlý jako tornádo, ale byl aspoň poměrně dlouhou dobu moderní.

Nicméně fotka z předjarního času, kdy sluníčko začíná prohřívat zem, je příjemná a udělala mi radost.
27.10.2014 (18:30)  
Krása, kéž by se tyto soupravy vrátily na 130, místo těch současných kostitřasů.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko