Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
556.0506 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Brno-Maloměřice - Bílovice nad Svitavou (Bílovice nad Svit.) - Datum: 2.7.1989 - Autor: Drahos Svestka - Pozn.: Zvláštní Os u příležitosti oslav 150 let železnice na území Československa - Zobrazeno: 5161x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Pane Drahoši,kdyš se tak na ten krásný záběr dívám,mám dojem,že jste již na tomto místě jednou fotil,kdysi před lety.Nebo je ta podobnost místa čistě náhodná?
17.10.2009 (12:40)
Nemýlíte se,z tohoto místa mám (a nejen já)více záběrů,je to tzv.flek u skal,jeden z nejhezčích na celé trati.
NIcKON: Něco zkusím, ale čeká mě částečně pracovní víkend, tak nevím, jak to budu stíhat. A taky nevím, zda se to hodí do tohoto diskusního vlákna, třeba admini zveřejní zvláštní článek na toto téma?
D. Retych: Snad ani mě admini nebudou bít kvůli OT. Ano, Amerika, a taky kancelářský domeček na konci 6. perónu vedle doupěte vozmistrů a závodní jídelny. Ten se rozpadal už v 80. letech.
K fotkám znaků obou společností na fasádě budovy Brno hl. n.: Nová společná budova KFNB a StEG se začala projektovat až v r. 1901. (Budova z r. 1848 postavená na účet státu po zboření původní budovy KFNB z r. 1839 měla pro každou společnost samostatné křídlo.) Vypracování projektu musel stát v r. 1899 nařídit StEG po 15 letech nechutných tahanic obou společností o její financování. Právě StEG byla tou žabou na prameni, která dlouho odmítala na stavbě se finančně podílet. Stavělo se v l. 1903 - 1904, kdy už všem bylo jasné, že jejich zestátnění (KFNB 1906, StEG 1909) je jen otázkou času.
K fotkám znaků obou společností na fasádě budovy Brno hl. n.: Nová společná budova KFNB a StEG se začala projektovat až v r. 1901. (Budova z r. 1848 postavená na účet státu po zboření původní budovy KFNB z r. 1839 měla pro každou společnost samostatné křídlo.) Vypracování projektu musel stát v r. 1899 nařídit StEG po 15 letech nechutných tahanic obou společností o její financování. Právě StEG byla tou žabou na prameni, která dlouho odmítala na stavbě se finančně podílet. Stavělo se v l. 1903 - 1904, kdy už všem bylo jasné, že jejich zestátnění (KFNB 1906, StEG 1909) je jen otázkou času.
Pro: Jirka Panther:
Tratě K.u.K. a Německo - šlo pouze o peníze. O peníze, které stát byl ochoten do toho vrazit. I třeba dotačně soukromníkům. A to se dělo v neposlední řadě z militantních důvodů.
Tratě K.u.K. a Německo - šlo pouze o peníze. O peníze, které stát byl ochoten do toho vrazit. I třeba dotačně soukromníkům. A to se dělo v neposlední řadě z militantních důvodů.
Eine super 1`E Lok von Skoda gebaut und dazu vom Fotografen
sehr gut in Szene gesetzt !!!
sehr gut in Szene gesetzt !!!
hank: Jistě budu mluvit i za ostatní, když napíšu, že bych si o těch brněnských schválnostech od vás rád něco přečetl :)
16.10.2009 (11:11)
Děkuji za informace k tratím. Je zřejmé, že do Blanska by to bylo mnohem nákladnější (za rozumný peníz možná na 100), ale takové ptákoviny jaké jsou vidět v okolí Skalice nad Svitavou (propad ze 120 na 80km/h) v Německé říši neexistují. Jestliže to střelili francouzským bankéřům, tak je to stejné jako dneska (po r.1990) a už to zcela chápu a nebudu dále otravovat.
16.10.2009 (8:04)
Hank: zaměstnanec ČSD-HÚŽ, ZZ Brno - tedy nádherná Amerika, že?!
Těžký OT - když jsme u toho Brna, KFNB a StEG, dovolím si poukázat na http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=1025&ppuser=13 a http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=963&limit=recent Snad mě admini nesežerou, jsem už dost tuhý, museli by mě vařit, jak tu krávu od žida ve Švejkovi
Těžký OT - když jsme u toho Brna, KFNB a StEG, dovolím si poukázat na http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=1025&ppuser=13 a http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=963&limit=recent Snad mě admini nesežerou, jsem už dost tuhý, museli by mě vařit, jak tu krávu od žida ve Švejkovi
Hmmm, ihned jsem uložil do své nostalgické databáze. V tom vláčku sice nejsem (jel jsem s ním už 24.6. (a to jely čtyřnápravové "Baiky" (či co to mělo za řadu(?))), ale tuhle fotku prostě nelze nemít... Parádní! DÍKY!!!
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko