Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
555.0153 + 555.3008 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vranice - Kácov - Datum: 22.9.2019 - Autor: Michael Hajn - Zobrazeno: 2356x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
stoupa:
V r.1965 tam ale asi byl trochu jiný kolejový svršek, než je dnes... Tehdy asi s menší únosností… :-)
V r.1965 tam ale asi byl trochu jiný kolejový svršek, než je dnes... Tehdy asi s menší únosností… :-)
Traťová třída není jen o tunách na nápravu, ale také o tunách na metr běžný. A šestikoláky a parní lokomotivy mají často problém s tím metrem běžným.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tra%C5%A5ov%C3%A1_t%C5%99%C3%ADda
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tra%C5%A5ov%C3%A1_t%C5%99%C3%ADda
Pro Kyklop:
V roce 1965 mela prechodnost jen 423.0. Nápravový tlak "Nemky" by asi vyhovel, celková hmotnost tezko.
V roce 1965 mela prechodnost jen 423.0. Nápravový tlak "Nemky" by asi vyhovel, celková hmotnost tezko.
stoupa:
Slyšel jste někdy o Kryšpínově označení železničních vozidel? Ty lokomotivy mají nápravový tlak cca 15 tun na nápravu. Ř. 742 má 16 tun na nápravu, Brejlovec/Zamráča dokonce 18 tun/nápr. Fakt myslíte, že jsou ty Němky tolik těžké?? :-D
Slyšel jste někdy o Kryšpínově označení železničních vozidel? Ty lokomotivy mají nápravový tlak cca 15 tun na nápravu. Ř. 742 má 16 tun na nápravu, Brejlovec/Zamráča dokonce 18 tun/nápr. Fakt myslíte, že jsou ty Němky tolik těžké?? :-D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko