Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
498.022 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Smíchov - Barrandov odbočka - Datum: 10.12.2011 - Autor: zderem - Zobrazeno: 5958x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
15.02.2012 (21:35)
Dočetl jsem se,že jde Albatros¨na generální opravu.Což asi jde,ale asi i naopravu kotle.Ale hlavně,ať NÁŠ ALBATROS 498.022 jezdí dál na Křivoklát.
15.02.2012 (12:45)
Zaručím vám,že Albatros 1.října roku 2011 opravdu na dýmnici vlajku neměl.O této správě jsem se dozvěděl dne 14.2.2012 a hodně mne to překvapilo.Doufám,ŽE ALBATROS 498.022 BUDE DÁL JEZDIT NA KŘIVOKLÁT A BUDE TAM HOUKAT SVÝM KRÁSNÝM KOTLOVOVÁLCOVÝM HOUKÁNÍM.HODNĚ ŠTĚSTÍ ALBATROSI A AŤ JEZDÍŠ DÁL NA KŘIVOKLÁT!!!!!
19.12.2011 (20:06)
Krásnej Albík už aby byl v pohodě a zase nám dělal radost na kolejích.
Moc pěkný snímek. Barevně krásně vyvedený. Zaujalo mě, jak se autorovi podařilo celou soupravu umístit do "rámu" té jediné "brány" TV. A ještě jak kouř krásně přeťal (a schoval) ten nosník. To vypadá efektně.
Rušivě na mě ale působí (za což autor nemůže!) provedení toho českého výsostného znaku na čele loko. Chápu, že chtěli jeho autoři takto připomenout a ozvláštnit poslední jízdu, ale dřív se už na ZŠ učilo, že dvě strany každé z těch barevných výsečí mají svírat úhel 120 st. Tohle barevné provedení je tedy tak na úrovni výtvarného projevu prvňáčka, jejž paní učitelka ještě nestačila poučit.
Rušivě na mě ale působí (za což autor nemůže!) provedení toho českého výsostného znaku na čele loko. Chápu, že chtěli jeho autoři takto připomenout a ozvláštnit poslední jízdu, ale dřív se už na ZŠ učilo, že dvě strany každé z těch barevných výsečí mají svírat úhel 120 st. Tohle barevné provedení je tedy tak na úrovni výtvarného projevu prvňáčka, jejž paní učitelka ještě nestačila poučit.
18.12.2011 (0:29)
holydar, Šepli: Při minulé jízdě na Křivoklát 1. října tohoto roku tam vlajka skutečně nebyla. Mám pro to i fotografický důkaz, bohužel zcela nezpůsobilý k umístění ve zdejší galerii...
Domnívám se, že česká vlajka byla na dýmnici umístěna jen na tuto jízdu, protože to byla jízda poslední (snad) před opravou kotle.
Mě by zajímalo jak dlouho má na čele tu českou vlajku? Myslím, že když jsem jí viděl před rokem a půl naživo v Braníku, tak jí ještě neměla.
M152.0: A ještě pokud se můžu zeptat, co to je za věc v pravém dolním rohu? Vypadá to při troše mé představivosti jako kolo :D
V tom místě se většinou válejí různé zbytky od gumokolů, protože zrovna v té úrovni je ostrá levotočivá, dvouproudá zatáčka, která občas někoho vynese do svodidel. Největší bordel se tam válel, po vyklopení návěsu s pivem. To tam byla kvanta rozmlácených lahví.
V tom místě se většinou válejí různé zbytky od gumokolů, protože zrovna v té úrovni je ostrá levotočivá, dvouproudá zatáčka, která občas někoho vynese do svodidel. Největší bordel se tam válel, po vyklopení návěsu s pivem. To tam byla kvanta rozmlácených lahví.
Zajímavé spojení - historická lokomotiva a současná vjezdová návěstidla - to se mi moc líbí. A ještě pokud se můžu zeptat, co to je za věc v pravém dolním rohu? Vypadá to při troše mé představivosti jako kolo :D
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko