Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
475.159 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Brno hlavní nádraží - Brno-Chrlice (Chrlice) - Datum: 17.3.1978 - Autor: Drahos Svestka - Pozn.: Zrychlený Os 4011 Brno-Přerov - Zobrazeno: 5404x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Drahoši, děkuji moc, fotka z mého okolí moc potěší. Slíbil jste mi nějaké už dřív, hurá, tady jsou :-)
Dneska odpoledne jsem se schválně díval, jestli by náhodou nešla pořídit fotka ze stejného místa po 32 letech- kdybych nastartoval pilu i křovinořez, nějak bych se s těmi nálety popral- je to docela nářez, jak to dneska zarůstá.
A sloupy až na vyjímky zmizely...
Má pravdu Chary, není to jen o dokumentační hodnotě, vaše fotka je pěkně vyvedená i třeba po stránce kompozice, sám mám dodneška problémy se s tím poprat, to nemusím řešit, jestli mám ještě nějaký film nebo jsem už všechny použil.
Doufám, že ještě potkám další úlovky z tratě 300, díky moc za ně.
Dneska odpoledne jsem se schválně díval, jestli by náhodou nešla pořídit fotka ze stejného místa po 32 letech- kdybych nastartoval pilu i křovinořez, nějak bych se s těmi nálety popral- je to docela nářez, jak to dneska zarůstá.
A sloupy až na vyjímky zmizely...
Má pravdu Chary, není to jen o dokumentační hodnotě, vaše fotka je pěkně vyvedená i třeba po stránce kompozice, sám mám dodneška problémy se s tím poprat, to nemusím řešit, jestli mám ještě nějaký film nebo jsem už všechny použil.
Doufám, že ještě potkám další úlovky z tratě 300, díky moc za ně.
admin>
tak jsme se zasmáli a stačilo
Zúčastněným bych doporučil, aby se pro příště vyvarovali podobných excesů a když už chtějí adminy osočovat, aby si laskavě vzali ostrou munici a neplácali do větru.
Je oblíbenou kratochvílí diskusí, že nějaký uživatel si umane svou pravdu a jiní se mu ji snaží v dobré víře vytlouci z hlavy. Nehezkou vlastností tohoto jevu je, že se s jistou pravděpodobností může opakovat.
Důrazně bych tedy doporučil všem diskutujícím, aby zvážili, zda se chtějí pouštět do debat nad věcmi, které apriori nesouvisí s obsahem a formou fotek, jako například notorická a demokraticky nevyhratelná válka zastánců kinofilmu a praktikujících digitálistů. Rovněž by nebylo od věci si uvědomit, kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti. Anglická varianta se mi zdá poněkud méně invazitní, when in Rome, do as Romans do. Když jsi v Římě, chovej se jako římané. S prominutím, já vám taky nechodím defekovat do obýváku ;-)
Zdejší galerie není dokumentační, sami autoři zpravidla uznávají jiné hodnoty než "dokumentační vzácnost" fotky, drtivá většina přispěvovatelů fotí na digitál a fotky upravuje. Můžete mít svůj názor na to, že kinofilm je všespásný a digitál je náhražka, ale počítejte s tím, že vyvolá diskusi, která se pod tíhou argumentů opět jednostranně zvrhne ;-)
soukromně>
Pokud chce někdo v debatě nad sporem temná komora versus editor pokračovat, jsem v náladě, může použít všech dostupných kanálů vyjma veřejných kometnářů.
tak jsme se zasmáli a stačilo
Zúčastněným bych doporučil, aby se pro příště vyvarovali podobných excesů a když už chtějí adminy osočovat, aby si laskavě vzali ostrou munici a neplácali do větru.
Je oblíbenou kratochvílí diskusí, že nějaký uživatel si umane svou pravdu a jiní se mu ji snaží v dobré víře vytlouci z hlavy. Nehezkou vlastností tohoto jevu je, že se s jistou pravděpodobností může opakovat.
Důrazně bych tedy doporučil všem diskutujícím, aby zvážili, zda se chtějí pouštět do debat nad věcmi, které apriori nesouvisí s obsahem a formou fotek, jako například notorická a demokraticky nevyhratelná válka zastánců kinofilmu a praktikujících digitálistů. Rovněž by nebylo od věci si uvědomit, kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti. Anglická varianta se mi zdá poněkud méně invazitní, when in Rome, do as Romans do. Když jsi v Římě, chovej se jako římané. S prominutím, já vám taky nechodím defekovat do obýváku ;-)
Zdejší galerie není dokumentační, sami autoři zpravidla uznávají jiné hodnoty než "dokumentační vzácnost" fotky, drtivá většina přispěvovatelů fotí na digitál a fotky upravuje. Můžete mít svůj názor na to, že kinofilm je všespásný a digitál je náhražka, ale počítejte s tím, že vyvolá diskusi, která se pod tíhou argumentů opět jednostranně zvrhne ;-)
soukromně>
Pokud chce někdo v debatě nad sporem temná komora versus editor pokračovat, jsem v náladě, může použít všech dostupných kanálů vyjma veřejných kometnářů.
Drahoši, jak píšeš jízdní doba byla ostrá, ale dalo se. Nejhorší byly pomalé jízdy na trati, kde byla sražena jízda třeba na 20km/h a ještě třeba v oblouku ( oprava mostu ve Zbýšově, Sokolnice nebo výměny zhlaví) a tam se muselo ukázat co fíra umí. Co ale většinou dobře klapalo, bylo křižování u rychlíků mezi Brno - Vyškov a bylo jich dost. Osobní vlak vždy stál bokem a rychlík mohl proletět. Málokdy čekal před nádražím než vjede Os.vlak
10.02.2010 (13:11)
Drahos Svestka : 475.1 tam byla turnusována nebo se jednalo o záskok za traktor ?
Páteční protiběh byl vlak 4010, ale ne jako obrat soupravy / lokomotivy, jak lok, tak souprava měly v pátek jiný obrat.
4010/4011 se na sebe přátelsky tlemily v Nezamyslicích ....
Páteční protiběh byl vlak 4010, ale ne jako obrat soupravy / lokomotivy, jak lok, tak souprava měly v pátek jiný obrat.
4010/4011 se na sebe přátelsky tlemily v Nezamyslicích ....
10.02.2010 (23:27)
Z důvodů vleklých problémů s novými hnacími vozidly ř.T478.3 byla od června r.1977 v depu Brno-dolní celá jedna turnusová skupina (T 04)změněna na parní s tím,že obraty lokomotiv zůstaly zachovány.Tento stav trval až do prosince 1978,se podařilo většinu brejlovců znovu zprovoznit.To znamená,že v případě tohoto snímku se jedná o plánované nasazení.Zpět lok.točila na Os 4016 (v po-čt vezla 4009-4016,v so 4013-4018,v ne 4013-4020).
Honzimus: Malinká chybka je v tom, že ten sloup vlevo nepříjemně zakrývá ty další, ale je to opravdu jen malinká chybka...
EDIT: topič: Máte pravdu, ty co maj takovéto "kecy" ani neví jaké to je opravdu sedět u PC anebo si oproti tomu hrát v komoře, protože se tento strávený čas srovnávat nedá. Navíc tehdejší fotografové nad úpravou strávili víc než jen 2 hodiny na PC...
EDIT: topič: Máte pravdu, ty co maj takovéto "kecy" ani neví jaké to je opravdu sedět u PC anebo si oproti tomu hrát v komoře, protože se tento strávený čas srovnávat nedá. Navíc tehdejší fotografové nad úpravou strávili víc než jen 2 hodiny na PC...
DŠ: Ano, každá fotka vyžaduje péči, aby k něčemu vypadala. Samotná správná expozice vše nespasí, ale mnohé ulehčí. Práce v temné komoře i při skenování fotek je náročná na čas i na znalosti a zručnost. S potěšením musím říct, že od té doby co jsi nám začal přispívat svými fotkami se jejich výsledná kvalita fotek velmi pozvedla a to není věc, která člověku nějak naskočí nezávisle na jeho vůli, což je mnohdy těžké vysvětlit některým autorům, že se do hlavy a rukou samo od sebe nic nevrazí.
10.02.2010 (10:26)
Flaizer: jaké chybky prosím? Mně tohle totiž připadá technicky i kompozičně hodně zdařilé. Nezapomínejme na to, že to je sken z roku 1978.
Podle mě excelentní snímek. ;-)
Podle mě excelentní snímek. ;-)
10.02.2010 (10:05)
Co by možná některé mohlo zajímat.Jednalo se o páteční posilový spoj,který přepravoval velkou frekvenci cestujících,zejména omladinu ze škol(tuze pěkná podívaná)a byl zajímavý tím,že měl za všech vlaků na této trati nejostřejší jízdní dobu,celkem 1,37 hod, z toho pobyty ve stanicích celkem 18 min(Chrlice 5,Vyškov 1,Nezamyslice 5,Kojetín 7).Zátěž 8 vozů,čili nějakých 320 tun.Byl to vlak,kde se muselo jet nadoraz,bušit do toho a nehledět nalevo napravo.A pětasedmy se na tom osvědčily výborně,měl jsem možnost několikrát se na tom svézt,vždycky to stálo za to...
Připojuji se k ovacím, parádní, malinké chybky bych tam našel, ale stejnak to je žůžo, tohle už nikdo nikdy nevyfotí.
Drahošu, 10x5, nádhera, to víš, jak je to Brno, tak zvlášť. Za Holáskama s těma áčkovýma sloupama to bylo moc pěkný.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko