..: Fotogalerie - detaily fotografie 475.159 :..
 

475.159


475.159Informace o fotografii:
 - Úsek: Brno hlavní nádraží - Brno-Chrlice (Chrlice)
 - Datum: 17.3.1978
 - Autor: Drahos Svestka 
 - Pozn.: Zrychlený Os 4011
Brno-Přerov
 - Zobrazeno: 5404x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
10.02.2010 (23:30)  
Drahoši, děkuji moc, fotka z mého okolí moc potěší. Slíbil jste mi nějaké už dřív, hurá, tady jsou :-)
Dneska odpoledne jsem se schválně díval, jestli by náhodou nešla pořídit fotka ze stejného místa po 32 letech- kdybych nastartoval pilu i křovinořez, nějak bych se s těmi nálety popral- je to docela nářez, jak to dneska zarůstá.
A sloupy až na vyjímky zmizely...
Má pravdu Chary, není to jen o dokumentační hodnotě, vaše fotka je pěkně vyvedená i třeba po stránce kompozice, sám mám dodneška problémy se s tím poprat, to nemusím řešit, jestli mám ještě nějaký film nebo jsem už všechny použil.
Doufám, že ještě potkám další úlovky z tratě 300, díky moc za ně.
10.02.2010 (21:57)  
admin>

tak jsme se zasmáli a stačilo

Zúčastněným bych doporučil, aby se pro příště vyvarovali podobných excesů a když už chtějí adminy osočovat, aby si laskavě vzali ostrou munici a neplácali do větru.

Je oblíbenou kratochvílí diskusí, že nějaký uživatel si umane svou pravdu a jiní se mu ji snaží v dobré víře vytlouci z hlavy. Nehezkou vlastností tohoto jevu je, že se s jistou pravděpodobností může opakovat.

Důrazně bych tedy doporučil všem diskutujícím, aby zvážili, zda se chtějí pouštět do debat nad věcmi, které apriori nesouvisí s obsahem a formou fotek, jako například notorická a demokraticky nevyhratelná válka zastánců kinofilmu a praktikujících digitálistů. Rovněž by nebylo od věci si uvědomit, kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti. Anglická varianta se mi zdá poněkud méně invazitní, when in Rome, do as Romans do. Když jsi v Římě, chovej se jako římané. S prominutím, já vám taky nechodím defekovat do obýváku ;-)

Zdejší galerie není dokumentační, sami autoři zpravidla uznávají jiné hodnoty než "dokumentační vzácnost" fotky, drtivá většina přispěvovatelů fotí na digitál a fotky upravuje. Můžete mít svůj názor na to, že kinofilm je všespásný a digitál je náhražka, ale počítejte s tím, že vyvolá diskusi, která se pod tíhou argumentů opět jednostranně zvrhne ;-)

soukromně>
Pokud chce někdo v debatě nad sporem temná komora versus editor pokračovat, jsem v náladě, může použít všech dostupných kanálů vyjma veřejných kometnářů.
10.02.2010 (21:41)  
Drahoši, jak píšeš jízdní doba byla ostrá, ale dalo se. Nejhorší byly pomalé jízdy na trati, kde byla sražena jízda třeba na 20km/h a ještě třeba v oblouku ( oprava mostu ve Zbýšově, Sokolnice nebo výměny zhlaví) a tam se muselo ukázat co fíra umí. Co ale většinou dobře klapalo, bylo křižování u rychlíků mezi Brno - Vyškov a bylo jich dost. Osobní vlak vždy stál bokem a rychlík mohl proletět. Málokdy čekal před nádražím než vjede Os.vlak
10.02.2010 (13:11)  
Drahos Svestka : 475.1 tam byla turnusována nebo se jednalo o záskok za traktor ?
Páteční protiběh byl vlak 4010, ale ne jako obrat soupravy / lokomotivy, jak lok, tak souprava měly v pátek jiný obrat.

4010/4011 se na sebe přátelsky tlemily v Nezamyslicích ....
10.02.2010 (23:27)  


Z důvodů vleklých problémů s novými hnacími vozidly ř.T478.3 byla od června r.1977 v depu Brno-dolní celá jedna turnusová skupina (T 04)změněna na parní s tím,že obraty lokomotiv zůstaly zachovány.Tento stav trval až do prosince 1978,se podařilo většinu brejlovců znovu zprovoznit.To znamená,že v případě tohoto snímku se jedná o plánované nasazení.Zpět lok.točila na Os 4016 (v po-čt vezla 4009-4016,v so 4013-4018,v ne 4013-4020).
10.02.2010 (11:36)  
Honzimus: Malinká chybka je v tom, že ten sloup vlevo nepříjemně zakrývá ty další, ale je to opravdu jen malinká chybka...

EDIT: topič: Máte pravdu, ty co maj takovéto "kecy" ani neví jaké to je opravdu sedět u PC anebo si oproti tomu hrát v komoře, protože se tento strávený čas srovnávat nedá. Navíc tehdejší fotografové nad úpravou strávili víc než jen 2 hodiny na PC...
10.02.2010 (11:08)  
DŠ: Ano, každá fotka vyžaduje péči, aby k něčemu vypadala. Samotná správná expozice vše nespasí, ale mnohé ulehčí. Práce v temné komoře i při skenování fotek je náročná na čas i na znalosti a zručnost. S potěšením musím říct, že od té doby co jsi nám začal přispívat svými fotkami se jejich výsledná kvalita fotek velmi pozvedla a to není věc, která člověku nějak naskočí nezávisle na jeho vůli, což je mnohdy těžké vysvětlit některým autorům, že se do hlavy a rukou samo od sebe nic nevrazí.
10.02.2010 (10:26)  
Flaizer: jaké chybky prosím? Mně tohle totiž připadá technicky i kompozičně hodně zdařilé. Nezapomínejme na to, že to je sken z roku 1978.
Podle mě excelentní snímek. ;-)
10.02.2010 (10:05)  
Co by možná některé mohlo zajímat.Jednalo se o páteční posilový spoj,který přepravoval velkou frekvenci cestujících,zejména omladinu ze škol(tuze pěkná podívaná)a byl zajímavý tím,že měl za všech vlaků na této trati nejostřejší jízdní dobu,celkem 1,37 hod, z toho pobyty ve stanicích celkem 18 min(Chrlice 5,Vyškov 1,Nezamyslice 5,Kojetín 7).Zátěž 8 vozů,čili nějakých 320 tun.Byl to vlak,kde se muselo jet nadoraz,bušit do toho a nehledět nalevo napravo.A pětasedmy se na tom osvědčily výborně,měl jsem možnost několikrát se na tom svézt,vždycky to stálo za to...
10.02.2010 (8:54)  
Připojuji se k ovacím, parádní, malinké chybky bych tam našel, ale stejnak to je žůžo, tohle už nikdo nikdy nevyfotí.
registrovaný uživatel fotista  mail  
Počet komentářů uživatele176 »fotek 0
09.02.2010 (20:58)  
Drahošu, 10x5, nádhera, to víš, jak je to Brno, tak zvlášť. Za Holáskama s těma áčkovýma sloupama to bylo moc pěkný.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko