..: Fotogalerie - detaily fotografie 971.069-0 + 471.070-3 :..
 

971.069-0 + 471.070-3


971.069-0 + 471.070-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Ostrava-Kunčice - Ostrava-Vítkovice
 - Datum: 24.4.2011
 - Autor: Dennis Hübsch  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7508x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
09.05.2011 (22:40)  
Mně v tom stačí jet 2x denně 17 minut a mám toho až po krk. Tvrdé sezení, opřít se moc nedá, fouká smrad a suchý vzduch od klimatizace, z okna se dá koukat jen za jasných chvil, svítí se 24 hodin zářivkama na chcípnutí, okno se nedá otevřít, hrůza. Zlatý starý panťáky. Ten klidný chod, když jsou podvozky nové, nebo po opravě tak je to celkem dobré, ale spolehlivě se přenáší rázy do podlahy, takže každý styk a výhybka je pěkně slyšet.
09.05.2011 (22:34)  
Pepo, případ jen ešusů, a co máme na fotce? Normální jednotky se nekombinují, co jsou to normální jednotky?
09.05.2011 (22:33)  
Miloši, jel jsi v tom někdy nějakou delší trasu? Já v tom jezdil pět let přískoky Pečky-Kolín a pět let hodinovku Pečky-Praha. Pohodlné, když jde dobře klima, tak je v tom příjemné klima (závislé na lemplovatosti průvodčího) a po té hodině jsem nebyl nijak dramaticky rozlámaný. Když to srovnám s chlupatým Apee nebo třeba Beer, nevidím nijak větších rozdílů, dokonce bych subjektivně řekl, že vzduchovým odpružením to má daleko klidnější chod na zhlavích, i když probouzecí Úvaly to taky nedá. Jenomže to snad ani MagLev.
09.05.2011 (22:32)  
Tak to je případ jen ešusů a bude asi u nových Škoda 7Ev. Normální jednotky se nekombinují.
09.05.2011 (22:26)  
Ona ta ucelenost např. v podání ONJ není tak zcela jednoznačná a rozhodně bych se držel spíš čísla na fotce a k tomu dohodil případně čísla dalších číslovaných čel, aspoň do poznámky.
09.05.2011 (22:15)  
Aha, a není jedno, jestli z ucelené jednotky píšeme číslo jednoho nebo druhého konce? Hlavně, když se ta složka jmenuje "Řada 471 a 971".
09.05.2011 (22:12)  
Ale Jirka Pekárek to napsal dobře. Zatímco 954.0/.2 jsou samostatné přípojné vozy, elefanty se rozpojeně neprovozují. Jsou to díly jednotek.
09.05.2011 (22:11)  
Můj trochu přihlouple formulovaný dotaz skutečně mířil k tomu, že mi v titulku fotky chybí číslo nějakého hnacího vozu(ů). A za vysvětlení té druhé části děkuji.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
09.05.2011 (22:03)  
Jiří Pekárek Petr Martinek to myslel asi jinak. Ne že se dají spojit 3 elefanty (oni dokonce snad i 4), ale že v označení postrádá hnací vůz, že je to tak?
09.05.2011 (21:29)  
Petr Martinek: Tohle je (podobně jako 914) narozdíl od 854+954 ucelená jednotka (912 má také už to "nové" označení). To je vysvětlení mé, ale určitě to má jiný význam.

2 řídící vozy? Regionovy lze spojit až 3 za sebou (a elefanty tuším taky). Viz např. poslední den Netoličky. Tam také z řidičáku řídil dvě 814-ky (914-ka "uvnitř" byla jako obyčejný vůz). Podotýkám, že je-li řidičák na konci nebo uprostřed vlaku (není z něho řízen vlak), chová se jako normální vagón. Ono když necháte řidičák odpojený bez HV, se kterým komunikuje, tak s ním moc daleko nedojedete (leda tak z kopce dolů, když je povolena brzda... :D)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko