Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
971.069-0 + 471.070-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ostrava-Kunčice - Ostrava-Vítkovice - Datum: 24.4.2011 - Autor: Dennis Hübsch - Zobrazeno: 7506x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ta změna je u čísla 017. Do čísla 017=ve stanici nelze=pohodlné sedačky. 018-060=ve stanici lze=nepohodlné sedačky. Nad 060 se raději o sedačkách vyjadřovat nebudu. Včera jsem v podobné obludě pěkně vymrzl, jel jsem přímým spojem z Benešova do Kolína, těšil jsem se, jak se vyspím v příjemně vytopené 451, a přijelo tohle. Ledový vzduch, ve stropě běžel kompresor, každou zastávku řval reproduktor, pištěla siréna ve dveřích, pištěly zářivky. Doma jsem musel zatopit a vypít horký čaj, pokud jezdila 451, mohl jsem rovnou jít spát.
Moc pekne foto!!! Honza:tos me teda dostal,s tema sedackama,skoda ze kombi soupravy nejezdi casteji...
10.05.2011 (18:28)
k té obloze není co dodat.Je prostě fantastická.Docela mě překvapily ty nové polopantografy.To dávají k Najbrtu nebo jen mimořádně?Jinak za 5*
10.05.2011 (17:50)
Tá farebnosť je božská! Kvôli takýmto fotkám som sa sem zaregistroval - aby som mohol ich autorom poďakovať... Takže ĎAKUJEM ; )
Obloha je naprosto úžasná, nátěr naprosto příšerný, i když na slonech je pro mne ještě snesitelný... Parádní práce Denisi!
10.05.2011 (11:47)
Honza) Neboj, vím, že CE mají víc sérií. To ale nemění nic na tom, že je tu někdo přehnaně zmlsaný. :)
Tomáš Vrabec) U railjetů je jedna výhoda proti CE – musí rozpojovat mezivozové přechody a do toho se jim asi moc chtít nebude, i když to možné je. :)
Tomáš Vrabec) U railjetů je jedna výhoda proti CE – musí rozpojovat mezivozové přechody a do toho se jim asi moc chtít nebude, i když to možné je. :)
10.05.2011 (8:51)
Chary, Pepa: Já myslím že v naši zemi u našeho populárního dopravce něco jako nekombinování jednotek nepřichází v úvahu.
Vsadím boty, že jestli se koupí RailJety, tak se někdy a někde objeví v řazení řidičák, dva 2nd class vložáky a HV.
Vsadím boty, že jestli se koupí RailJety, tak se někdy a někde objeví v řazení řidičák, dva 2nd class vložáky a HV.
Josef Petrák: ...a čtvrtina kusů se bez užitku neválí rozbitá na odstavné koleji.Hahahahaha.
Ty elefanty taky se musí rozlišovat (jsem před tím nezmínil) čísla 001 - 016, které mají jiné a mnohem lepší a pohodlnější sedačky. Málo kdo z laiků ví, že když přijede 2 barevá souprava a ta hezčí barva (obvykle) se inventárním číslem pohybuje v intervalu 001-016, tak má vlézt do něj.
Ty elefanty taky se musí rozlišovat (jsem před tím nezmínil) čísla 001 - 016, které mají jiné a mnohem lepší a pohodlnější sedačky. Málo kdo z laiků ví, že když přijede 2 barevá souprava a ta hezčí barva (obvykle) se inventárním číslem pohybuje v intervalu 001-016, tak má vlézt do něj.
09.05.2011 (23:03)
Honza) Jel jsem s tím 3x na posiláku a v pohodě. :)
Chary) Dyť jo, elefanty. Tak ať si tam Dennis trakčáky doplní podle káčka. Stejně to tam určitě někdo meldoval... No normální jednotky se nekombinují, jak jim to zrovna vyjde a čtvrtina kusů se bez užitku neválí rozbitá na odstavné koleji.
Chary) Dyť jo, elefanty. Tak ať si tam Dennis trakčáky doplní podle káčka. Stejně to tam určitě někdo meldoval... No normální jednotky se nekombinují, jak jim to zrovna vyjde a čtvrtina kusů se bez užitku neválí rozbitá na odstavné koleji.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko