Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.054-1 + 451.008-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Balabenka odbočka - Datum: 18.10.2011 - Autor: Strnda - Zobrazeno: 9998x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
JOKR: dosluhující bohužel jsou no, nic nevydrží na věky.
831 v novém nátěru jsem viděl minimálně 2, ale nejsou už v majetku ČD, respektive ZSSk.
831 v novém nátěru jsem viděl minimálně 2, ale nejsou už v majetku ČD, respektive ZSSk.
Onehdy jsem si s hrůzou povšiml, tyto dosluhující rekvizity 60. let dostávají nový unifikovaný "Najbrt" kabát - inu, díra nedíra, furt se natírá......., zatím jsem ještě neviděl nově "přioděnou" 830-831, ale co není, může zřejmě být.........
Antony: nejlepší by byl krach Borcadu, protože by nemohli cpát do všeho sedačky o několik tříd horší než jsme byli dosud zvyklí!!
Antony: primer s trabantem je spatny. Lepsi by byl primer s autobusem ci jeho privesem. Takovy reko RTO... Nicmene pro zeleznicni a silnicni vozidla plati jine normy, B vuz je na tom pevnostne pri nehode skoro stejne jako nejmodernejsi railjetovy vuz. A tak to u gumokolu proste neni, tam jde s modernimi materialy a PC konstrukci pokrok rychle dopredu. Na draze se vychytavky s tvarem a deformacnimi zonami hlinikove samonosne karoserie vyresi par tunami oceli.
A jestli i podvozky vyhovuji rychlostne pro zamyslene nasazeni, tak proc ne?
A jestli i podvozky vyhovuji rychlostne pro zamyslene nasazeni, tak proc ne?
jedine dobre rozhodnuti co cd udelaly za svou existenci je nakup railjetu..nebylo by to ale cd aby opet neudelali hovadinu a sice snazi se k nim pripojit nekompatibilni lokomotivy skoda.
regionova, lokomotivy skoda, elefant, to vsechno je jeden velky pruser.
podle mne by nejlepsi reseni pro cesko byl krach skoda transportation.
konecne by cd musely nakupovat lepsi a osvedcene stroje v zahranici a ne kupovat nevyrobene, nevyzkousene kramy od skody a jeste jm tolerovat mnohaleta zpozdeni..
regionova, lokomotivy skoda, elefant, to vsechno je jeden velky pruser.
podle mne by nejlepsi reseni pro cesko byl krach skoda transportation.
konecne by cd musely nakupovat lepsi a osvedcene stroje v zahranici a ne kupovat nevyrobene, nevyzkousene kramy od skody a jeste jm tolerovat mnohaleta zpozdeni..
vsechny modernizace co se u nas provadi nas vic a vic zahrabavaji do hnoje! mnutnost je kupovat nove stroje a ne predelavat stare!
vy byste jezdili dnes modernizovanem trabantu, skode 120??
ceske zeleznice jsou ostudou cele nasi zeme a osobne se za jejich stav stydim stejne jako za ceske politiky. zeleznice pusobi jak kdybysme byli zeme nekde v jizni americe nebo v asii
vy byste jezdili dnes modernizovanem trabantu, skode 120??
ceske zeleznice jsou ostudou cele nasi zeme a osobne se za jejich stav stydim stejne jako za ceske politiky. zeleznice pusobi jak kdybysme byli zeme nekde v jizni americe nebo v asii
Chary: já myslím, že ty "harmoniky" se z toho dělaly i před 40 lety, ta vozová skříň má prostě nízkou tuhost.
Co by bylo ale dobré, vyrobit žabáky nové na principu city elefanta s okopírovaným tvarem.
Co by bylo ale dobré, vyrobit žabáky nové na principu city elefanta s okopírovaným tvarem.
Petře Adámku, takový názor bych čekal řekněme od dvanáctiletého šotouše, který nezná pozadí věci a žije jen fotkama. O kvalitě čtyřicet let staré shnilé skříně a její bezpečnosti nám všem dost vypověděla nehoda v Čerčanech http://posazavskypacifik.wgz.cz/nehody
Jestli chceš, aby se v případě dalších střetů dělaly takovýhle harmoniky nedejbože s lidma uvnitř, tak prosím. Ale já za sebe říkám, styď se ;-)
Jestli chceš, aby se v případě dalších střetů dělaly takovýhle harmoniky nedejbože s lidma uvnitř, tak prosím. Ale já za sebe říkám, styď se ;-)
Petr Adámek: žabáci jsou, v případě čelní srážky, ideálním nástrojem pro masovou vraždu. To je dané konstrukcí skříně a tím, jak je na tom ta skříň pevnostně po 40+ letech provozu. Takže nějaké rádoby emotivní apely jsou úplně mimo. Ačkoliv jako "okolopražák" se jima vozím celý život a svým způsobem je mám rád, jako pravidelný uživatel se těším, až úplně vymizí.
Petr Adámek: tak žáby nejdou modernizovat, jejich vozová skříň a podvozky to neumožňují a myslím, že by to narazilo i z hlediska bezpečnostních norem.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko