Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.047-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velký Osek - Libice nad Cidlinou - Datum: 27.6.2007 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: In Memoriam - Zobrazeno: 1622x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
ad AK - tuhost kastle:
1) Jaké požadavky byly vyneseny a jak naplněny při konstrukci a schválení vozidla do provozu v době vzniku? (asi ne "posun odrazem") - domnívám se, že OK
2) Jak je diagnostikován úbytek materiálu korozí po 40ti letech, s možným vlivem na změnu (požadovaných, kriticky přípustných) mechanických vlastností a schopnost odolávat namáhání dynamickému? - Raději se nedomnívám.
1) Jaké požadavky byly vyneseny a jak naplněny při konstrukci a schválení vozidla do provozu v době vzniku? (asi ne "posun odrazem") - domnívám se, že OK
2) Jak je diagnostikován úbytek materiálu korozí po 40ti letech, s možným vlivem na změnu (požadovaných, kriticky přípustných) mechanických vlastností a schopnost odolávat namáhání dynamickému? - Raději se nedomnívám.
Zrovna nedávno jsem někde četl, že vlivem stupňovité podlahy mají tyto jednotky velmi nízkou podélnou tuhost skříně.
Jestli někdo včera neviděl televizní noviny, tak se může podívat přímo na zprávu o nehodě v Čerčanech http://www.nova.cz/tvarchiv/?238d=15.07.2007&238m=p&238p=TNOVINY&238v=110431
Zajímavé, jak se smotala ta 451 a to "jen" 30 km/h. Kdyby ten rychlík valil tak 90 km/h tak ta 451 musí letět až na nádraží a celý vůz té 451 byl sešrotovaný a mohlo být třeba i 20 lidí mrtvých. I tak ale je to tragická nehoda a vzdávám holt panu strojvůdci.
Zajímavé, jak se smotala ta 451 a to "jen" 30 km/h. Kdyby ten rychlík valil tak 90 km/h tak ta 451 musí letět až na nádraží a celý vůz té 451 byl sešrotovaný a mohlo být třeba i 20 lidí mrtvých. I tak ale je to tragická nehoda a vzdávám holt panu strojvůdci.
15.07.2007 (17:07)
No, prostě vlak smrti
milos: Ano, toto je 451 047/048, akorát že 363 053 sešrotovala tu druhou stranu... :-(
Tak myslím, že stímhle křápem sem jednou exnul na trati, když vypadl proud a já vněm musel čekat hodinu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko