Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
441.009-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Čeperka - Stéblová - Datum: 10.6.2014 - Autor: malard - Zobrazeno: 4423x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
03.07.2016 (19:39)
Ach jo, CO byste vy, kteří na to nadáváte kudy chodíte chtěli, aby po našich kolejích jezdilo? Brejle s deseti kopřiváky? Kredence s Balm? Šukafony? Páry s rybáky?
Kdyby se čelo panteru udělalo ve stylu laminátky, vypadalo by to trošku blbě - předek je tak úzkej, že se tam 2 zaoblený obdélníky nevejdou
Akorát mě napadá, proč nikoho nenapadlo udělat nátěr ve stylu regiohnojiva - oblouky (třeba na přechodu z vozu do vozu)
Krabice na střeše má i třeba 15T - mimochodem ze stejné fabriky
Akorát mě napadá, proč nikoho nenapadlo udělat nátěr ve stylu regiohnojiva - oblouky (třeba na přechodu z vozu do vozu)
Krabice na střeše má i třeba 15T - mimochodem ze stejné fabriky
S tím naprosto souhlasím, že nátěr může dizajn zabít, nebo posílit. V tomhle případě je to příklad, jak to vypadá, když se nátěr volí pro konkrétní dizajn už v době vzniku a nesnaží se na to naplácat za každou cenu nějaké aktuálně dělané schéma bez ohledu na tvar.
On dělá hodně nátěr, možná kdyby se to čelo rozčlenilo do vodorovných ploch, tak by se na to dalo koukat. 843 taky není nic povedeného, a ani nemůže být, pokud má mít přechod, ale původní nátěr, který sjednocuje černou barvou všechna 3 okna vzhled poněkud zachraňuje. Musíme si zvyknout, že čela hnacích vozidel budou příšerná, věk Laminátek je pryč.
Jako co? Že Škodovka konečně udělala něco, co je po dizajnové stránce téměř dokonalé?
Po chodové stránce to je horší, ty hlučné a tvrdé podvozky, jinak je to, dle mého názoru, po 460kách druhý nejlepší vvlak.
Rozhodně takové obludy jako žralok nebo Vectron, na to nemají ani kousek.
Po chodové stránce to je horší, ty hlučné a tvrdé podvozky, jinak je to, dle mého názoru, po 460kách druhý nejlepší vvlak.
Rozhodně takové obludy jako žralok nebo Vectron, na to nemají ani kousek.
02.07.2016 (10:51)
Až se pojedete do Německa podívat se na nový Bombarďák s pomačkanou hubou, tak se s tímto mnonstrem možná i smíříte.
Také se mi nelíbí a ještě ty nedodělky, třeba nezaplentované kontejnery s elektronikou na střeše...
Také se mi nelíbí a ještě ty nedodělky, třeba nezaplentované kontejnery s elektronikou na střeše...
To je snad poprvé na českých kolejích, kdy po nich jezdí něco tak zoufale ošklivého, že se to člověku ani nechce fotit. Těžko uvěřit, že ty pojízdné sochy, vyfocené níže, ať už elektrické, či parní, vyráběla stejná firma. Starý Emil Škoda se musí obracet v hrobě.
Fotku - jinak povedenou a dokumentačně cennou - kvůli tomu raději nehodnotím. Pro mě je totiž vzhled vlaku její nedílnou součástí.
Fotku - jinak povedenou a dokumentačně cennou - kvůli tomu raději nehodnotím. Pro mě je totiž vzhled vlaku její nedílnou součástí.
Honza: Ano. Dokonce v těchto místech je vysoká pravděpodobnost, že vyfotíte dva vlaky.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko