..: Fotogalerie - detaily fotografie EMU 89.0005 + EMU 89.0014 :..
 

EMU 89.0005 + EMU 89.0014


EMU 89.0005 + EMU 89.0014Informace o fotografii:
 - Místo focení: Poprad-Tatry
 - GPS: 49°3'35.748"N, 20°17'26.268"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 27.8.1988
 - Autor: PaMir 
 - Pozn.: Dva pštrosi v Popradě
 - Zobrazeno: 5630x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

19.08.2019 (18:03)  
Nemyslím, že by důvody k sešrotování byly stejné, jako u 451/452. Už proto, že panťák je samonosný a tohle jsou rámové, tedy v případě zájmu mnohem snáze opravitelné konstrukce. Zatímco Praha dlouhodobě trpěla zoufalým nedostatkem příměstkých jednotek a panťáky byly udržovány při životě de facto silou vůle, třikrát a více překračovaly svou plánovanou životnost a vyřazovaly se teprve až když se definitivně rozpadaly, električky byly naopak vyřazeny pro nadbytečnost po nákupu stadlerů.
18.08.2019 (11:29)  
451 na Bechyňce je dobrá utopie.
17.08.2019 (10:42)  
This photo deserves 5 * and is reminiscent of the old TEZ trains, as driving in the high Tatras was still very interesting.
16.08.2019 (14:13)  
18. prosince 1988 došlo v staniční budově v Popradě k zničujícímu výbuchu plynu. Já byl v Tatrách na víkend v lednu 1989. Tou dobou tam v poškozené stanici už byl skelet nadchodu, ale asi se řešily najednou jiné priority.
15.08.2019 (18:03)  
Slováci ich (až na dve) zošrotovali práve pre to isté, prečo Česi zošrotovali napríklad 451, 452.
Dať pod to podvozky z T3 je tak prudko utopistická úvaha, že škoda sa nad ňou ďalej zamýšľať.
To už skôr tie 451 mohli na Běchynku presunúť a nechať jazdiť polovičným výkonom. Tiež je to tramvaj, keď toto moze byt považované za tramvaj.
Preložka trate mimo Veľkú bola odovzdaná roku 91.
15.08.2019 (15:55)  
Ke zprovoznění nového nástupiště došlo tuším ke změně grafikonu v květnu 1992.
15.08.2019 (15:43)  
Tak to bych musel prolistovat staré Železničáře z té doby. Předpokládám, že přestavba proběhla ještě za minulého režimu. Jak by se dneska hodily, po přestavbě na normální rozchod-podvozků ze zrušených T3 by bylo dost. Pro Bechyňku nebo tam, kde jezdí pod drátama motorové vozy. Slováci je až na jednu sešrotovali. Stejně je to tramvaj, má to pražské spřáhlo.
15.08.2019 (14:03)  
Podle GPS je to odjezd z původní stanice TEŽ v Popradu, v pozadí je vidět most nad tratí KBD, po kterém se jelo směr Veľká a dál do hor. Kdy došlo k aktivaci nové stanice TEŽ? Při mé návštěvě v roce 1988 se jezdilo ještě takto, při další v roce 1993 už po nové trati...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko