..: Fotogalerie - detaily fotografie 411.902-0 + 411.901-2 + 411.903-8 :..
 

411.902-0 + 411.901-2 + 411.903-8


411.902-0 + 411.901-2 + 411.903-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Trenčianska Teplá zastávka - Trenčianska Teplá obec
 - GPS: 48°56'2.164"N, 18°7'11.25"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 31.5.2014
 - Autor: Martin Mačanga 
 - Zobrazeno: 7613x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.08.2018 (21:16)  
Super fotka!, vsetky 3 eletricky na jednom vlaku som na vlaste oci nikdy nezazil. Mam odfotenu jednu z prvych jazd v zostave 411+911+411 v r.1995, ale toto je pre mna rarita.
15.06.2014 (0:23)  
Zrovna tuhle jsem koukal při rekonstrukci v Lazarský/Vodičkově, jak tam jsou pěkný žlábkový a maníci mezi tím roztírali asfalt takovým celkem zajímavým vehementem. Takže to "prakticky nepoužívá" bude asi znamenat všechny tratě, kde je to vedený ve vozovce, že? Čili, ehm, prakticky celý centrum.
registrovaný uživatel IC HUTNIK  mail  
Počet komentářů uživatele74 »fotek 0
14.06.2014 (23:51)  
Astartoth: Pražské tramvaje jsou již od tohoto roku všechny schopny provozu na kolejnicích typu S 49. To znamená, že jejich dvojkolí jsou přizpůsobeny pro provoz na běžných železničních kolejnicích. Všechny nově stavěné, nebo rekonstruované tratě v Praze, jsou již stavěny z tohoto typu kolejnic. Tzv. žlábková (klasická tramvajová kolejnice), se již při nových akcích prakticky nepoužívá.
10.06.2014 (11:14)  
A hlavne prazske tramvaje (a samozrejme trate) maji jinou geometrii okolku a hlavy kolejnice, vykolejily by. Ostravske jsou s zeleznici kompatibilni.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
08.06.2014 (1:29)  
Než točny (mechanické) by stačilo někde udělat smyčku. Myslel jsem, že pražské tramvaje a ne jen pražské, jsou na 750 V.
Výhoda tramvaje je, že jí stačí minimální poloměr 25 m, takže ty, co jsou na železnici kolem 190 by určitě mohla projet rychlejš než vlak (to si teda myslím, nevím to).
07.06.2014 (20:44)  
ale kuš, strkat Trenčín do Tater, ostuda. Jak se mi tohle podařilo? Omlouvám se.
07.06.2014 (5:25)  
A obnovíš točny v konečných stanicích? Tahle trať byla stavěná jako lázeňská tramvaj, proč se někdy v roce 1925? dostala k ČSD je záhadou.

T3 nebude nikdy jezdit na 3000V znamenalo by to rozsáhlé úpravy, elektromotory by se musely převinout na 750V a motorgenerátor by se těžko převíjel na 3000V, musel by mít 2 kotvy. Musely by se přepočítat a změnit rozjezdové odporníky. Zadrátovat některou lokálku na 750V by nebylo pro porovoz T3 k ničemu, protože v původním provedení je na 600V.

Možná by mělo smysl natáhnout trolej z Prahy Bráníka do Dobříše, upravit KT8 na 750V a nákladní dopravu nechat v motorové trakci, ovšem KT8 už se dávno nevyrábějí a kompetentní z nábřeží to řešit nebudou, protože podle nich tam stačí RegioNova, skvělé vozidlo z 80% nové.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
07.06.2014 (2:51)  
Proč vlastně tramvaj nemůže jezdit na železnici? Kdyby se T3 upravila na napájení i 3 kV nebo by se jen zadrátovala lokálka 750 V, mohlo by to být celkem efektivní.
registrovaný uživatel Kosny  mail  
Počet komentářů uživatele23 »fotek 0
07.06.2014 (0:43)  
Prostě slovenská šalina :D
06.06.2014 (20:08)  
Jiří Kocurku, Tatry jsou odtud dost daleko, tohle je Trenčianská elektrická železnica.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko