Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.009-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Bezpráví - Brandýs nad Orlicí - Datum: 4.8.2013 - Autor: JirkaŠ - Zobrazeno: 6226x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
20.01.2014 (15:41)
vikititor: Když už tedy uvádíte, že byly vlaky vždy plné, tak proč je tedy dráhy rušily? Myslím, že máte milné informace a nebo jste jel v neděli, kdy jezdí téměř všechny dálkové spoje plné.
A taky si myslím, že to to jedno zastavení v Pardubicích nikoho nezabije.
A taky si myslím, že to to jedno zastavení v Pardubicích nikoho nezabije.
Z devadesáti % vozil vzduch, jeho využití bylo skutečně mizivé! Fotečka parádní.
Tom Krejcar - tak teda nevím, kterými spoji jste jezdil - D1ka byla pokaždé plná..
Mě se spoj dost líbil - raději sice kupé v Bmz, ale zase bez zastavování je to super vlak..
Škoda, že tu nebyla fotka z Havl.Brod-ské dráhy - když byla loni v létě výluka..
Mě se spoj dost líbil - raději sice kupé v Bmz, ale zase bez zastavování je to super vlak..
Škoda, že tu nebyla fotka z Havl.Brod-ské dráhy - když byla loni v létě výluka..
19.01.2014 (22:49)
Tak třeba že to byl takový SC Manažer, který mohly ČD využívat spíš jako reklamní prostředek, než něco pro zisk. Hodinový takt je určitě dostatečný, ale šlo určitě přetáhnout další lidi z IAD a autobusů.
Nevím kolik ČD platí za to, že jsou jako partneři Davis Cupu či přímo českýho tenisovýho reprezentačního týmu, ale D1 Expres byl určitě vidět víc, než párkrát logo za Štěpánkem.
Nevím kolik ČD platí za to, že jsou jako partneři Davis Cupu či přímo českýho tenisovýho reprezentačního týmu, ale D1 Expres byl určitě vidět víc, než párkrát logo za Štěpánkem.
Myslím, že púvodní myšlenka nebyla až tak špatná, ale asi se počítalo s většími komplikacemi při rekonstrukci D1. Navíc bych řekl, že hodinová nabídka vlaků EC Praha - Brno je dostačující. Takže proč udržovat něco, čím jezdí málo lidí a je to na vlastní komerční riziko?
19.01.2014 (21:02)
Jiri Vosecek: Když jsem viděl obsazenost některých D1 expresů v Brně, tak se nedivím, že byly zrušeny. V pátek a neděli tipuji, že obsazenější byly, ale jinak bída.
19.01.2014 (19:59)
Pokud se nepletu, tak tohle už nový odborný generální ředitel stihl zrušit, poté co byl do funkce jmenovaný odborným ministrem od premiéra bez podpory Sněmovny, který byl jmenován prezidentem, který v ten moment měl pouze 2 promile v krvi?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko