..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.005-9 + 1216.235-2 :..
 

380.005-9 + 1216.235-2


380.005-9 + 1216.235-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Babice nad Svitavou - Bílovice nad Svitavou
 - Datum: 11.8.2011
 - Autor: Miloš  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Souboj titánů na EC 77
Antonín Dvořák
 - Zobrazeno: 8219x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
16.08.2011 (15:09)  
re Astartoth:V okolí Svitav/260/ může tenhle stroj-380,klidně využít rychlost 140-160 km/ h.v úseku Opatov(za obloukem) -Svitavy Lačnov-žst.Svitavy/českotřebovské zhlaví/ a dále žst.Svitavy /brněnské zhlaví/-Svitavy Lány-zast.Hradec n.Svitavou.Výjimku tvoří oblouk u zast.Svitavy-Lány.Otázka zvýšení rychlosti v těchto úsecích ale stojí trochu jinak//zejm.nasazení vhodných vozů/.
registrovaný uživatel vjta00  mail  
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
16.08.2011 (0:24)  
dedaluis A to nevíš proč potkáváme jen ty krásné ženy ? No protože ty hnusný jsme si už natahali domů :D
registrovaný uživatel mrk 
Počet komentářů uživatele4 »fotek 0
15.08.2011 (22:56)  
Než otázku designu bych spíše chtěl znát odpověď na otázku - proč jede 380 na zadní sběrač?? Má to nějaký pádný důvod? Viděl jsem v Bratislavě na předním skle gorily co udělá jízda přední mašiny, která jede na zadní sběrač. Za tohle by asi rakušáci jako majitelé Taura nepoděkovali.
19.08.2011 (10:35)  


Samozřejmě by měl jet na přední, ale i fíra je jen člověk, takže mohl zapomenout.
15.08.2011 (20:26)  
Pořád se nemohu zbavit dojmu, že jsme tak nekriticky zahleděni do "rodinného stříbra" typu "Brejlovec", že zapomínáme jeho omezenou použitelnost v dnešní době - prostě po 40 letech je technika někde jinde - no nejde o techniku někde "jinde", ale Brejlovec ala Okuliarnik je pojem v designu vozidla (asi né světový), a tu má nad 380 rádoby kopírující moderní trend třeba těch taurusů navrch.
15.08.2011 (19:20)  
Siemens si docela potrpí na vytříbený design a je to znát i na Taurusu, kde je dotažený do skoro posledního detailu. Vectron už je horší,ale je to asi tím, že je to prostě jen Taurus upravený podle nových norem TSI. U Škody se tohle nedá vůbec tvrdit, ale není to tak hrozné.
Každopádně za mě jednoznačně Taurus.
15.08.2011 (17:32)  
Také se omlouvám za OT, Coudy, ale vzhled není objektivně měřitelný parametr, takže opravdu nechápu, proč by někdo neměl právo napsat, že se mu některá lokomotiva prostě líbí víc. Nebo že by v tom také hrála zakomplexovanost, alergická reakce a to, že jsme v Čechách, kde je jiný názor podezřelý...?
registrovaný uživatel Coudy  mail  
Počet komentářů uživatele66 »fotek 0
15.08.2011 (16:17)  
Omlouvám se za OT: Ale je to stále stejná písnička. Jak může někdo objektivně hodnotit vzhled lokomotiv, které nejsou postaveny podle stejných norem - to opravdu nechápu. Třeba takový Vectron rozhodně není designovým skvostem oproti 109E a otázka zní - proč? Také zakomplexovanost a alergická reakce některých z Vás při vyřčení slova ŠKODA je až kontraproduktivní. Ale jsme v Čechách, že...
Fotografie nadchne především řazením vozidel.
15.08.2011 (16:07)  
mě se fotka líbí takže za 5.a to která je hezčí neřeším.znám muže kteří dokáží říct o každé druhé ženě že je hnusná ale doma nemají ani takovou.stejné je to asi i tady.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
15.08.2011 (15:19)  
Pořád se nemohu zbavit dojmu, že jsme tak nekriticky zahleděni do "rodinného stříbra" typu "Brejlovec", že zapomínáme jeho omezenou použitelnost v dnešní době - prostě po 40 letech je technika někde jinde, a to že jich máme několik set, neznamená, že je to vrchol designu a technického pokroku. Ve své době možná, ale ve srovnání třeba s Herculem je to k smíchu.
15.08.2011 (13:40)  
No hlavne ze v okoli Svitav tu 200 vyuzije :P
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko