..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.012-5 + 380.014-1 :..
 

380.012-5 + 380.014-1


380.012-5 + 380.014-1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 26.10.2010
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7222x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.05.2011 (14:48)  
Zippich:
Nebudu se zabývat tím, na kolik by se vyšplhal Taurus, kdyby čistě náhodou byl Siemens ochoten udělat malou 20ks sérii přizpůsobenou na české poměry, jako že nebyl, a u jehož hrozných fotografií z nehod si vždycky vzpomenu, že ten TSI Crash nesplňuje, a který oproti Vašemu přesvědčení s pomocí státních peněz, ovšem rakouských, vyvinut byl. Mezi Vašimi omyly bych vypíchl jiný, kterému se odporuje méně často:

Špičková lokomotiva 380/109E má s "vašimi daněmi" společného méně, než si zřejmě myslíte. Bude přednostně navazována na elitní výkony, které nebudou v závazku veřejné služby. Takže nashledanou zase v nějakém EC/IC...
25.04.2011 (14:23)  
Kdo že tu mele tu svou, Hawkey?
Fakta: Výběrko bylo šité tak, aby to dostala jedna soukromá společnost. To není pravda? Taurus na trojsystému jezdí od roku 2005. To není pravda? A TSI pro něj platí uplně stejně jako pro vás. Trafo nerušilo počítače náprav? (jeden z mnoha problémů) To není pravda? Vývoj platíme zvlášť už sedmým rokem a k tomu cenu lokomotivy. Chápu, že ty jako příjemce peněz to jako chybu nepociťuješ. Vyšachování BT po tom, co jste půl roku studovali jejich dokumentaci je taky pravda. A zpoždění není žádná drobná maličkost. Je to důsledek všech chyb, které byly ve vývoji zpáchány a důsledek zmanipulovaného výběrka, které vám dalo jistotu, že to stejně nikdo jinej nedostane. Soukromý dopravce by už dávno odstoupil od smlouvy, nebo se položil. Jenom do vás tečou prachy pořád dál a homologace v zahraničí v nedohlednu, takže mašina se stejně nedá používat k účelu, k němuž byla objednána. To ale taky asi není pravda. Ve skutečnosti je to jistě jen lživé spiknutí nepřejících zaprodanců proti vám. Tak promiň. Jsem zklamaný a bojím se, aby EMU nedopadlo stejně. Držím projektu palce, ale už mě trochu bolej, tak po mně nechtěj, abych mu provolával slávu.
24.04.2011 (23:31)  
Zippich: Koukám, že když dochází věcné argumenty, přichází osočování a napdání. Vůbec mě neznáš, ale dovolíš si o mě tvrdit, že jsem neobjektivní a demagog. Jak komické.

Četl jsem moc pozorzně a důkldně co jsi psal, ale ono vyznat se v tom, co píšeš, když je to plné faktických a věcných rozporů nebo letitých a ničím nepodložených báchorek, které kolují po diskusních fórech léta je velice složité. Jediné co bylo pravidvé z toho co jsi napsal je, že projekt 109E má zpoždění ..

Jak naložím se svým volným časem, o tom Ty nerozhoduješ a co dělám ve svém volnu, do toho Ti s prominutím nic není. A ani nejsi můj nadřízený, abych Tě musel poslechnout a jít v osobním volnu do zaměstnání.

Jelikož v momentě, kdy Ti docházejí věcná fakta nepřiznáš, že se mýlíš, naopak snižuješ se ke slovnímu napdádní, nemá cenu s Tebou vést jakoukoliv diskusi, protože Ty máš evidetně jasné přesvědčení, že jen Ty máš pravdu, byť k tomu nemáš jediný kloudný podklad a navíc jsi v diskusi vyházel tolik nesmyslů jako neotřesitelný fakt, že si nejsem zcela jistý, že opravdu pracuješ v oboru a že máš k příslušné informace patřičně podložené. V tento moment diskusi ukončuji a nehodlám ztrácet čas diskusí s někým, kdo nechce přijmou podložená fakta a místo toho si pořád mele jen tu svoji.
24.04.2011 (21:19)  
Hawkey, jsi typický demagog. Ale jsem rád, žes přiznal, že jsi škodovák. Pak prostě nemůžeš být objektivní. Musel bych ti znovu psát to, co už jsem tu napsal a ty bys to zase nečetl. Nemá to smysl. Raději neplýtvej časem na diskuze a vrať se do práce. Když už jste si zajistili technické zadání na EMU přesně podle té vaší vizualizace a vyhráli jste slavně výběrko jako jediný účastník, tak ať to za ty naše prachy stihnete dřív, než za dalších sedm let. Držím palce.
24.04.2011 (11:08)  
Zippich: Ano, na 109E jsem nechal kus svého života, ale to mi rozhodně nebrání se podívat objektivně i po jiných mašinách a klidně přiznám, že ten a ten výrobce to vyřešil ten a ten uzel lépe. Pokud budeš mít ke 109E věcnou kritiku, podloženou věrohodnými fakty, nedělá mi žádný problém toto přiznat. Bohužel, to co předvádíš Ty je jen papouškování již letitých, ohraných a ničím nepodložených báchorek. Máš-li pro svoje tvzení důkazy, předlož je, pokud ne, tak mlč. Přijdeš mi jako typický český fanoušek, když jeho oblíbený tým prohraje, vždy za to může rozhodčí, který dostal nějaké všimné ...

Tvůj vysnšěný Taurus .. ano, pro někoho modla a idol, ale pokud nikomu nevadí, že nesplňuje TSI HSS, dále, že nemá na všech trakčních systémech stejný výkon, dále, že u náš smí 1216.2 jezdit jen po jediné trase i v Něměcku to není o moc lepší tak budiž, dále neznám vezri Tauruse, který by mohl jezdit v Maďarsku a zároveň byl schválen pro provoz v Polsku atd... Prostě Taurus je pro některé idol, který jezdí všude okolo .. nikdo už ale jaksi nechce vidět, že Taurus PKP a Taurus OeBB jsou dosti odlišné lokomotivy a že i nás má jeho provoz celou řadu o mezení a vyjímek. Takže opět nemáš pravdu ...

Vyčítáš, že 109E po 7 letech vývoje není ještě plně homologována, Tak vzhledem k tomu, že v roce 2006 byly vydány TSI podle kterých se měla mašina stavět na základě požadavku ČD, najedou je ten vývoj 5 let. A víš jak dlouho probíhal vývovj Tvého milovaného Tauruse a po kolika ltech byla 1216 plně schválena ? Ano, Škodovka má s dodávkami zpoždění, ale taky za to zpoždění platí a to docela dost. Pokud o tomto nechceš nic vědět, budiž, ale ber to to jako fakt. A o to, že by mašina nebyla zhomologována, o to bych strach neměl.. Jen to schvalování podle TSI je trošku více časově náročné..

Můžeš prosím vysvětlit čemu mám rozumět pod pojmem - vorat kontrakty? Rád bych věděl co si pod tím představit, když už mi to vkládáš do úst aniž bych s tím souhlasil ..

Jedné věci ale upřímně nerozumíš, znáš podmínky tendrů, byl jsi u toho, ale nečetl jaké byly dokumenty jednotlivých účastníků, ale víš přesně, že Siemens dal lepší podmínky... Zajímavé :)

A z čeho máš prosím obavy u jednopodlažních EMU? Zase nějaká zbytečná paranoa..
23.04.2011 (22:18)  
Hawkey, plně chápu, že jako škodovák cítíš potřebu se bít za svou modlu a potřebuješ mě trestat za to, že jsem si dovolil ji urazit. Ale já ne. Já tu nad tebou nechci vítězit, ani nechci propagovat Taurusy. Já bych hrozně rád byl patriot jako ty, a proto jsem jenom skutečeně znechucenej tím, jak největší dopravce neustále zneužívá svého dominantního postavení a jak je propojenej s jednou soukromou společností, které přihrává zakázky a jak tahle společnost ty kontrakty neustále strašně voře. A to jsem nikde nečet, to tak je a ty to popřít nemůžeš. Štve mě, že například ten třísystémovej blbej Taurus je ve hře od 2003/4 a už dlouho plně jezdí po všech systémech ve všech státech, zatímco štědře dotovaná škodovka jezdí jenom tady, v několika kouscích a že po sedmi letech vůbec není jistý, kdy bude schválená v okolních státech a jestli vůbec. Já prostě nevidím důvod bejt hrdej. Nikde jsem to nečet. Znám podmínky tendrů, byl jsem u toho. Není to zášť. Je to frustrace. Strašně rád bych jásal, ale nemám důvod a mám strach, že s EMU to dopadne stejně a zase na to doplatíme my...
23.04.2011 (18:18)  
Zippich: Neboj čtu, ale vyznat se v tom co píšeš je velice těžké, když motáš jedno do druhého a druhé do třetího a vydáváš za neomylnou pravdu to, co jsi někde slyšel a přitom jsou v tom už ze začátku rozpory ...

To, že se dvě firmy domluví na spolupráci a jejich cesty se rozejdou dřív, než k té spolupráci dojde, to se stává a docela často a nejen tady. O arbritáži nic nevím, ale ta nechť rozhodne a je klid. Ty jsi četl dokumenty, se kterými se do soutěže hlásil Siemens? Já o nich vím jen něco málo z doslechu, ale pokud by tyto podmínky byly skutečně tak výrazně lepší, proč to nedal Siemens k soudu ? Osobně si dovolím o Tvé doměnce velmi silně pochybovat.

No nevím, v roce 2004 neměl niko lokomotivu, která by splňovala v té době připravované normy, např. EN 15 227. Taková lokomotiva na trhu v té době nebyla. Pokud se mýlím, ukaž mi na lokomotivu, která v roce 2004 splňovala všechny základní parametry tendru. Takže tvrdit, že se vyvijelo vymyšlené je další z mnoha omylů, které vypouštíš. S HSS dle EN 15 227 přišel Siemens nedávno, Alstom taktéž a bylo to dlouho po roll outu 109E.

Já Ti ale rozumím, Ty vidíš Taurus jako modlu, kterou bys tady rád měl, vidíš Taurus jako nedokonalejší mašinu na světě.. Nejdokonalejší lokomotiva neexistuje, protože každá je stavěna podle specifických požadavků zákazníka a ty jdou velmi často diametrálně proti sobě. Ale pánové na ČD se rozhodli jinak a pořídíli si jinou mašinu. A že ten výrobce to má jako podnikatelskou činnost, kterou se generuje zisk je přeci normální a jak si ten zisk ve firmě rozdlěí a co s ním udělají je čistě věcí vedení firmy. A nebo si skutečně myslíš, že ostatní výrobci kolejových vozidel jsou charita ?

Že nikdo z ostatních výrobců nežádá o granty na vývoj kolejových vozidel z veřejných grantů? Mýlíš se, velmi se mýlíš, žádají všichni a proč by to nezkusili, když tu ta možnost je... A že škodovka neplatí za zpoždění dodávek? Ale platí a ne málo, jenomže to Ty asi nevíš a nebo spíš to ani nechceš vědět.
23.04.2011 (15:13)  
Ty jsi Hawkey úplně slepý a úplně hluchý. Vždyť tohle všechno začíná výběrovým řízením, které bylo fraškou, aby to přihrálo jednomu soukromému výrobci. Před tím Škodovka podvodem vyšachovala BT, se kterým do toho měla jít společně. Dodneška je o tom ve Vídni arbitráž. Siemens neměl šanci, přestože nabídl lepší podmínky, jen aby si páni s Appianu mohli koupit další ostrov v Karibiku. No dobře. Přál bych jim ho, kdyby aspoň dodali včas slušné vozidlo. Ale přitom vyvíjejí vyvinuté za naše prachy v době, kdy to mělo dávno jezdit a přinášet přidanou hodnotu. Konkrétní problémy jsem dole uvedl, asi to ani nečteš. Chápu, že nemáš důvod. Ostatní výrobci si vývoj rozhodně neplatí za státní peníze, jako vy a když něco podělají, tak to zaplatí. A to samé platí pro ostatní výběrka ČD. Tohle se prostě v právním státě nedělá. To se dělá jenom tady.
23.04.2011 (14:38)  
Zippich: Myslím, že je úplě jedno, kde si vydělávám na chleba a rozhodně mi to nebrání si udělat objektivní názor na konkrétní kolejové vozidlo. Jsi schopen napsat, jaké evidetní nedostatky vidíš na lokomotivě řady 380? A máme-li vést seriozní diskusi očekávám, že se dozvím konkrétní nedostatek, který nebude v souladu s technickým zadáním lokomotivy.

Lokomotivy asi nebyly v době objednání určeny výhradně na vozbu mezi Belínem a Vídní. Pokud by to tak mělo být, uniká mi absolutně důvod požadavku na homologaci a výbavu lokomotiv pro další okolní státy jako je zabezpečovač, radiostanice atd... Nepleteš si to tak trošku s Pendolinem? Navíc mi to trošku uniká se záměrem DB nahradit většinu vlaků tvořených lokomotivou a vagony, jednotkami, viz kontrakt zveřejněný před cca týdnem .. 300 EMU za cca 120 miliard Kč..

Když čtu Tvé příspěvky, musím se až smát, co jsi shopen smíchat dohromady. ČD zaplatí za mašinu předem dohodnutou cenu, která se může navýšit za případné dodatečné práce a naopak ponížit o penále. To za kolik to Škodovka tu mašinu je schopna vyvinout a vyrobit je čistě problém Škodovky. A že na tom vydělá, OK, je to byznis, to samé ale dělají všichni výrobci, nebo si myslíš, že Siemens, Alstom, Bombardier jsou charita? A myslíš si, že ostatní výrobci nežádájí na vývoj granty u grantovek ?
23.04.2011 (13:07)  
Vidím, Hawkey, že jediným odborníkem jsi tady ty. Asi budeš ze Škodovky, viď? To se pak těžko mluví o objektivním pohledu a těžko se přiznávají zcela evidentní nedostatky, které mlčky platíme. Jednou v ceně mašiny, podruhý v ceně jejího vývoje a potřetí v nákladech na vozbu mezi Berlínem a Vídní, pro níž byly mašiny objednány a která dodnes neexistuje. A na to jsem zase citlivý já...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko