Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.005-9 + 380.006-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Lhota pod Přeloučí - Řečany nad Labem - Datum: 23.8.2010 - Autor: Chary - Zobrazeno: 10479x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
24.08.2010 (19:55)
Parádní fotka. Ta mašina se mi líbí čím dál víc. A dneska konečně dorazila i do Ostravy - ještě se zálohou od Carga.
24.08.2010 (19:06)
Náhodu, já bych právě řekl že Bmz sluší najbrt nejvíc..
24.08.2010 (17:54)
Josef Petrák: Za kacíře nebudeš, ale pokud já nechci někde Najbrt, tak to je u emzet a rekonstruovaných A/B(p)ee. Jestli v něčem jsou ČD nejlepší, tak v natírání klimatizovaných vozů pro spoje EC/IC. Teda - už nejsou.
24.08.2010 (17:01)
zirecek) Mě se neptej. :-) Já brzdící % počítat neumím. Ale předpokládám, že taková jízda nebyla za běžného provozu, takže si to dovolit mohli.
JP: A to vycházela brzdící % na 176 km/h? Nějak se nemohu dopočítat ani při elektromagnetické kolejnicové brzdě.
24.08.2010 (16:34)
To Bmz na fotce vypadá jako kdyby bylo bez skel. Taky jsem zvědavej, kdy konečně začne stahovat jízdní doby vlaků EC do Brna (1216 zvládla 9min mezi Pardubicemi a Brnem)
24.08.2010 (15:10)
Jakube, zlí jazykové tvrdí, že tahle dvojice nedávno jezdila po síti SŽDC rychlostí 160 km/h + 10 % k tomu. :) Asi přesun zpět do Velimi, Prahy nebo Plzně.
Budu za kacíře, ale tady to chtělo Bmz v Najbrtu. Ta vyšisovaná červeň je jako pěst na oko. Ale co ONJ dalo, to se fotí.
Budu za kacíře, ale tady to chtělo Bmz v Najbrtu. Ta vyšisovaná červeň je jako pěst na oko. Ale co ONJ dalo, to se fotí.
24.08.2010 (14:57)
Écéčko rozpočtové odpovědnosti?;-) Co to bylo za jízdu?
24.08.2010 (14:34)
S tím krásným Bmz 245 jí to sluší.
Tak na tenhle stroj se těší všichni příznivci železnice v Čechách i na Slovensku. Jestli by Škodovka do stávajícího rámu a podvozku zabudovala diesel-elektriku. Je to kacířství? ;-) Jak velký je potenciál pro 109 u ČD při obnově lokomotivního parku?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko