..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.005-9 + 380.006-7 :..
 

380.005-9 + 380.006-7


380.005-9 + 380.006-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Lhota pod Přeloučí - Řečany nad Labem
 - Datum: 23.8.2010
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 10479x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.08.2010 (19:55)  
Parádní fotka. Ta mašina se mi líbí čím dál víc. A dneska konečně dorazila i do Ostravy - ještě se zálohou od Carga.
24.08.2010 (19:06)  
Náhodu, já bych právě řekl že Bmz sluší najbrt nejvíc..
24.08.2010 (17:54)  
Josef Petrák: Za kacíře nebudeš, ale pokud já nechci někde Najbrt, tak to je u emzet a rekonstruovaných A/B(p)ee. Jestli v něčem jsou ČD nejlepší, tak v natírání klimatizovaných vozů pro spoje EC/IC. Teda - už nejsou.
24.08.2010 (17:01)  
zirecek) Mě se neptej. :-) Já brzdící % počítat neumím. Ale předpokládám, že taková jízda nebyla za běžného provozu, takže si to dovolit mohli.
24.08.2010 (16:40)  
JP: A to vycházela brzdící % na 176 km/h? Nějak se nemohu dopočítat ani při elektromagnetické kolejnicové brzdě.
24.08.2010 (16:34)  
To Bmz na fotce vypadá jako kdyby bylo bez skel. Taky jsem zvědavej, kdy konečně začne stahovat jízdní doby vlaků EC do Brna (1216 zvládla 9min mezi Pardubicemi a Brnem)
24.08.2010 (15:10)  
Jakube, zlí jazykové tvrdí, že tahle dvojice nedávno jezdila po síti SŽDC rychlostí 160 km/h + 10 % k tomu. :) Asi přesun zpět do Velimi, Prahy nebo Plzně.

Budu za kacíře, ale tady to chtělo Bmz v Najbrtu. Ta vyšisovaná červeň je jako pěst na oko. Ale co ONJ dalo, to se fotí.
24.08.2010 (14:57)  
Écéčko rozpočtové odpovědnosti?;-) Co to bylo za jízdu?
24.08.2010 (14:34)  
S tím krásným Bmz 245 jí to sluší.
registrovaný uživatel vodavod  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
24.08.2010 (14:08)  
Tak na tenhle stroj se těší všichni příznivci železnice v Čechách i na Slovensku. Jestli by Škodovka do stávajícího rámu a podvozku zabudovala diesel-elektriku. Je to kacířství? ;-) Jak velký je potenciál pro 109 u ČD při obnově lokomotivního parku?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko