Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.005-9 + 380.006-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Lhota pod Přeloučí - Řečany nad Labem - Datum: 23.8.2010 - Autor: Chary - Zobrazeno: 10478x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
25.08.2010 (23:52)
Já myslel, že na síti SŽDC platí rychlostní normy pro jízdu na přední sběrač?! Takže jaktože mohla jet stošede?
ythomas: Tahle zkouška se dělala, kvúli blížícímu se nasazení u osobky, ne ? 200 bude potřebovat, až pojede za hranice.
25.08.2010 (12:58)
Ad J.Pekárek: Dvouhlavá souprava = "dvě mouchy jednou ranou". Tedy zkušebka (snad TBZ?) rovnou s oběma lokomotivami, když už se jednou ta dopravní cesta platí, že...
Ad Plecháč: Ty Vaše br. % bez měřičáku jsou k ničemu, ten měřičák (který určitě nemá Mg brzdu) to určitě celkem slušně ovlivní. Jinak na 160 km/h by snad měla stačit br. procenta samotné 380ky, přeci jen je to nová mašina. Nehledě ovšem na to, že to byla zkušební jízda se zvláštním režimem...
Ad J.Petrák: To nejsou ani tak zlí jazykové, jako spíš nutná podmínka pro TBZ na rychlost 160 km/h. Nicméně jsem zvědav, kdy a kde to oficiálně proženou 220 km/h, aby bylo možné 380ku schválit...
Ad Plecháč: Ty Vaše br. % bez měřičáku jsou k ničemu, ten měřičák (který určitě nemá Mg brzdu) to určitě celkem slušně ovlivní. Jinak na 160 km/h by snad měla stačit br. procenta samotné 380ky, přeci jen je to nová mašina. Nehledě ovšem na to, že to byla zkušební jízda se zvláštním režimem...
Ad J.Petrák: To nejsou ani tak zlí jazykové, jako spíš nutná podmínka pro TBZ na rychlost 160 km/h. Nicméně jsem zvědav, kdy a kde to oficiálně proženou 220 km/h, aby bylo možné 380ku schválit...
25.08.2010 (11:01)
Radar: Nemohou. Škodovka by si účtovala víc. I tak to bylo dražší a vyjeli později, neboť ty potvory normy se nezastavili a neustále bylo potřeba něco dodělávat...
A k tomu najbrtu:
http://www.zelpage.cz/clanky/rozhovor-tomas-tarant-a-prvni-rok-v-barvach-najbrt
Jinak tohle je ještě dobré. Z bran vyjela jedna, která měla dveře celé stříbrné, takže to bylo jak záplata...
A že není Bmz v najbtu? Náhodou, mě se tyto Siemensky (Ampz, Bmz, WRmz) líbí v červeno-bílém nátěru a od počátku jsem byl pro to, aby se jim nátěr nechal. Tzn. pokud by vyjel Jože Plečnik (dnes A.Bruckner) tak jako loni, byl by pořád červený. A s Taurusem ÖBB by to docela ladilo...
Co to, že souprava byla dvouhlavá. Ta 380ka u měřícího vozu vypadá (podle stažených sběračů), že je nečinná a jen se veze...
A k tomu najbrtu:
http://www.zelpage.cz/clanky/rozhovor-tomas-tarant-a-prvni-rok-v-barvach-najbrt
Jinak tohle je ještě dobré. Z bran vyjela jedna, která měla dveře celé stříbrné, takže to bylo jak záplata...
A že není Bmz v najbtu? Náhodou, mě se tyto Siemensky (Ampz, Bmz, WRmz) líbí v červeno-bílém nátěru a od počátku jsem byl pro to, aby se jim nátěr nechal. Tzn. pokud by vyjel Jože Plečnik (dnes A.Bruckner) tak jako loni, byl by pořád červený. A s Taurusem ÖBB by to docela ladilo...
Co to, že souprava byla dvouhlavá. Ta 380ka u měřícího vozu vypadá (podle stažených sběračů), že je nečinná a jen se veze...
Tenhle vlak dnes stál celej den v Pardubicíh 200 metrů od nástupiště!!
zirecek :
Čeho se nemůžete dopočítat?
HV 380 váha 87,6t, brzdící váha 145t v režimu R
vůz Bmz dopravní hmotnost 55t, brzdící váha 108t v režimu R Mg
Ovšem netuším kolik váží a brzdí ten měřák?
Bez toho měřáku to vychází na 172 skutečných brzdích %.
Čeho se nemůžete dopočítat?
HV 380 váha 87,6t, brzdící váha 145t v režimu R
vůz Bmz dopravní hmotnost 55t, brzdící váha 108t v režimu R Mg
Ovšem netuším kolik váží a brzdí ten měřák?
Bez toho měřáku to vychází na 172 skutečných brzdích %.
Taky by ty lokomotivy mohli dělat v Najbrtu . Ty klíny na boku už jsou udělané.
pěkná fotečka i mašina, dneska kolem 18.00 jsem jí viděl v Děčíně na hlaváku sem nevěřil skoro vlastním očím :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko