..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.005-9 + 380.006-7 :..
 

380.005-9 + 380.006-7


380.005-9 + 380.006-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Lhota pod Přeloučí - Řečany nad Labem
 - Datum: 23.8.2010
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 10478x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
25.08.2010 (23:52)  
Já myslel, že na síti SŽDC platí rychlostní normy pro jízdu na přední sběrač?! Takže jaktože mohla jet stošede?
25.08.2010 (16:08)  
ythomas: Tahle zkouška se dělala, kvúli blížícímu se nasazení u osobky, ne ? 200 bude potřebovat, až pojede za hranice.
25.08.2010 (12:58)  
Ad J.Pekárek: Dvouhlavá souprava = "dvě mouchy jednou ranou". Tedy zkušebka (snad TBZ?) rovnou s oběma lokomotivami, když už se jednou ta dopravní cesta platí, že...

Ad Plecháč: Ty Vaše br. % bez měřičáku jsou k ničemu, ten měřičák (který určitě nemá Mg brzdu) to určitě celkem slušně ovlivní. Jinak na 160 km/h by snad měla stačit br. procenta samotné 380ky, přeci jen je to nová mašina. Nehledě ovšem na to, že to byla zkušební jízda se zvláštním režimem...

Ad J.Petrák: To nejsou ani tak zlí jazykové, jako spíš nutná podmínka pro TBZ na rychlost 160 km/h. Nicméně jsem zvědav, kdy a kde to oficiálně proženou 220 km/h, aby bylo možné 380ku schválit...
25.08.2010 (11:01)  
Radar: Nemohou. Škodovka by si účtovala víc. I tak to bylo dražší a vyjeli později, neboť ty potvory normy se nezastavili a neustále bylo potřeba něco dodělávat...

A k tomu najbrtu:
http://www.zelpage.cz/clanky/rozhovor-tomas-tarant-a-prvni-rok-v-barvach-najbrt


Jinak tohle je ještě dobré. Z bran vyjela jedna, která měla dveře celé stříbrné, takže to bylo jak záplata...

A že není Bmz v najbtu? Náhodou, mě se tyto Siemensky (Ampz, Bmz, WRmz) líbí v červeno-bílém nátěru a od počátku jsem byl pro to, aby se jim nátěr nechal. Tzn. pokud by vyjel Jože Plečnik (dnes A.Bruckner) tak jako loni, byl by pořád červený. A s Taurusem ÖBB by to docela ladilo...

Co to, že souprava byla dvouhlavá. Ta 380ka u měřícího vozu vypadá (podle stažených sběračů), že je nečinná a jen se veze...
25.08.2010 (8:18)  
Já jsem 380 008 zahlédl tak před dvěma týdny v Přerově.
registrovaný uživatel Dáňa 
Počet komentářů uživatele6 »fotek 0
25.08.2010 (7:04)  
Hlavně aby to už dali do provozu:)
registrovaný uživatel Bender  mail  
Počet komentářů uživatele142 »fotek 0
24.08.2010 (23:11)  
Tenhle vlak dnes stál celej den v Pardubicíh 200 metrů od nástupiště!!
24.08.2010 (20:58)  
zirecek :
Čeho se nemůžete dopočítat?
HV 380 váha 87,6t, brzdící váha 145t v režimu R
vůz Bmz dopravní hmotnost 55t, brzdící váha 108t v režimu R Mg
Ovšem netuším kolik váží a brzdí ten měřák?
Bez toho měřáku to vychází na 172 skutečných brzdích %.
registrovaný uživatel Radar  mail  
Počet komentářů uživatele17 »fotek 0
24.08.2010 (20:38)  
Taky by ty lokomotivy mohli dělat v Najbrtu . Ty klíny na boku už jsou udělané.
24.08.2010 (20:15)  
pěkná fotečka i mašina, dneska kolem 18.00 jsem jí viděl v Děčíně na hlaváku sem nevěřil skoro vlastním očím :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko