..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8 :..
 

380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8


380.002-6 + 380.003-4 + 380.001-8Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 28.3.2010
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 16396x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel kade  mail  
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
08.04.2010 (23:12)  
ó jé...ještě že se tady nedá dost dobře rozeznat co je myšleno vážně a co je ironie
registrovaný uživatel vjta00  mail  
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
08.04.2010 (21:32)  
Trainman: No znáš to ČD potřebují každou korunu ;-), tisíci koruna sem tisíci koruna tam a už to máme desítky tisíc :D
08.04.2010 (20:27)  
vjta00: Když poškrtám vývoj úplně nového HV tak to +/- souhlasí. Ale určitě to není částka, aby se dalo tvrdit, že pro koncového zákazníka vyjde 109E levnějc než ES 64 U4.
registrovaný uživatel vjta00  mail  
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
08.04.2010 (20:05)  
Dennis Hübsch : Ano byl, ty také :D, jinak co píšou na netu tomu nevěřte :-D, my to včera slyšeli přímo od GŘ ČD a.s. Ing. Petra Žaludy, že 380 jsou levnější než 1216 :-)
registrovaný uživatel kade  mail  
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
08.04.2010 (18:32)  
Cena se sice nedá úplně porovnávat , nicméně "ověřenou" informací například je, že v létě 2004 (4 měsíce po kontraktu 380) si SŽ objednaly počtem stejnou sérii (20 ks) v podstatě 1216 (3/15/25 kV) v ceně 4 mil. EUR/ks, v tehdješím kurz 127 mil. Kč. První lokomotiy začaly jezdit dva roky na to.
Samozřejmě netvrdim že schválení nebo VZ a pod by s tim hypoteticky ještě nějak nepohnuly, nemluvě o tehdy ještě zcela zabetonovaných podmínkách s ohledem na kolejové obvody.

1216 má min. 6 000 kW na všem kromě 1,5 kV, pod které se neobávám že by se 380 někdy vydala
08.04.2010 (17:15)  
Úžasná fotka. To bude problém zachytit i v reálném provozu :D
Hawkey: Pruser je že je to novinka. Postavena z ničeho, hodně koupené technologie. I Škoda auto stavi na kostře staré Octavie, ale nová je mnohem levnejší než první kusy a to i podinflačně. Solární panely ještě nedávno předražené dnes o 60% levnější. Taurusy se dělají jak na běžícím páse, ale Škodovka bude spíš taková maloseriova výroba. Něco jako Koupit si Mercedes s ledničkou z velkovyrobny a koupit si Ferari z maloseriovky kde neni ani radio :D Cena je daná tady s tim nikdo nic neudělá. Máme byt hrdí že něco takového dokážeme produkovat. Doufejme jen, že na této platformě ta cena s přibívajícimi zakázkami bude lepší a lepší. Protože číňani postavi stejnou loko za 10 milionu v kratší době a v milionovách kusech :D
08.04.2010 (16:13)  
K fotce: hodně povedená fotečka z okruhu!

A teď k mašinám..
1) cena .. věčně omýlané téma a srovnávání neověřených informací a stejně tak i dalších parametrů a okolností. Takže je to plácání hadrem o hladinu rybníka. I z toho mála co mám ověřené tak třeba OeBB si Taurusy dodělávaly v depu v Linci, zajištovaly si homologaci mašin, stejně tak financovaly OeBB homologaci mašin pro provoz na SŽDC. ČD dostanou hotový stroj a homologaci zajišťuje výrobce.

2) Že Škodovka dostala grant na vývoj mašiny. No a co? To si jako myslíte, že Siemens si nešáhnul na grant při vývoji Taurusu, stejně tak Alstom když vyvíjel Primu II nebo AGV?

3) Co je mi známo, tak ČD požadovaly SHODNÝ VÝKON NA VŠECH TRAKČNÍCH SYSTÉMECH!. To pokud vím Taurus nesplňuje..

4) Výhled z mašiny je deifonovám v jisté UIC normě, jenž všichni chytří zde diskutující dokonale znají, když jsou shopni se kvalifikovaně vyjadřovat. Pokud toto mašina splňuje, je pak úplně jedno, jak je čelní sklo provedeno po designové stránce.

5) Boční okna. Jelich absence je zde spíše výhodou, neboť při rychlostech nad 160 km/h nepůsobí ryhcle míhající sloupy v periférním vidění zrovna nejlépe. Proto třeba TGV, ICE a pod mají boční okna na stanovčti úmyslně zatmavená. Navíc, mašina je vybavena kamerovým systémem, takže má strojvedoucí docela přehled.

6) Oslnění .. kdo viděl mašinu na nějakém veletrhu, zajísté si všiml rolety nad čelním oknem..
08.04.2010 (15:40)  
Sim: Tohle není letadlo. Tady periferní vidění moc plusem není. Kouknu z okna, jestli někdo nedobíhá, zabouchnu, nasypu tam rychlosti a tramtadá. Návěsti sleduji na opakovači a jenom koukám po rychlostnících a jestli mi tam někdo neche skočit.

Payus
: Evidentně kabely od nějaký diagnostiky.
08.04.2010 (10:18)  
Nazdar, pamatuji se jak před rokemapůl více lidí vychvalovalo Tauruse. Nyní když je v ostrém provozu, tak je slyšet o problémech. Až vyjede 380, tak taky mnohokrát zdechne a tady se zas bude spousta lidí dohadovat.

To ale není podstatné. Mašina ze Škodovky má s Taurusem společný tak akorát výkon. Jinak je to o půl generace mladší stroj. Asi jako bych šel nyní do krámu a koupil si EOS 50D, nebo si připlatil 50% a koupil EOS 7D. Stejná třída, jen novější s něčím navíc. Tolik asi ten poměr. Foťáky se obměňují po 18 měsících, mašiny po 10 letech. Na normálním trhu prostě za tu dobu cena spadne. Je to prodejné, protože to ještě není šrot, ale za cenu novinky to nikdo nekoupí. Tož asi tak.

Proč asi Taurusy jezdí i do Budějic, když by na regiovlaky o třech vozech Linz - ČBu výkonově a rychlostně stačila ta švýcarská dvounápravová posunovačka, nebo upravený náš posunovací Jezevec? Prostě jich Rakušáci nakoupili s množstevní slevou, tak jezdí všude.
08.04.2010 (10:16)  
Celni okno bych rek, ze je uplne fuk, kterym smerem se zuzuje - sirsi spodek se hodi pri sledovani trate, ale navestidla (pokud nebudu resit trpasliky pro posun) jsou vesmes nahore.

Spis me zarazi, ze tenhle zazrak prakticky nema bocni okna z kabiny - to co je na dverich mi prijde silene "vzadu", takze ani pro periferni videni pri pohledu firy dopredu pouzitelne zrejme nebude.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko