Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
371.002-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Krippen - Datum: 24.10.2015 - Autor: Lukáš Kříž - Zobrazeno: 3890x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Proboha, proč mínus? To jako že se mi při pohledu na fotku zastesklo po průjezdu kolem Bezpráví s hlavou vykloněnou z posledního okna víc než třetinu kilometru dlouhého patnáctivagónového hada?
To je ono, garantován přestup. Je-li garantován přestup, pak musí následný vlak čekat na předchozí vlak, a jsme tam, kde jsme byli bez přestupu.
Možná lepší štěpení ramen než hodina zpoždění (jel jsem z Ústí do Brna ještě před ,,rozrameněním"), pokud bude v Praze garantován přestup.
30.01.2016 (17:05)
Vážení, tím "pokrokem" jsem měl na mysli tendenci několika posledních let štěpit vozební ramena, která se netýká pouze vlaků EC na I. koridoru.
Jaky pokrok mezinarodni zeleznicni dopravy? Cela predevsim 90leta byla doslova aroganci moci CSD (CD) vuci cestujicim a v povedomi mnoha lidi toto stale zije. Mezinarodni zeleznicni doprava zamrzla ve sve filozofii pred mnoha a mnoha lety v porovnani s leteckou dopravou. Proto neni prekvapeni, ze mnoho vehlasnych spoju zmizelo. V podstate teprve posledni rok ci dva je napr. obchodni politika CD spolu s DB takova, ze vlak zacina byt zajimavou alternativou. Doby pred tim, ani omylem.
Tak jistě, pokrok nezastavíš, ale dovolte nám některým aspoň uronit slzu.
30.01.2016 (11:51)
Ve které době měl být "pokrok" zastaven, kdyby to bylo možné. Taková filozofická úvaha.
Řešili jsme to u renesančního zámku. Mají být zachovány malby secesní, novorenesanční, barokní, renesanční nebo v zámecké kapli ty pozdně-gotické? Otázkou bylo co s těmi mladšími, sundat? Spousta odborníků se přela, které ještě odstranit a které ne. A zda povolit elektrické osvětlení, jestli náhodou není příliš moderní mít v takové historické budově elekroinstalaci. Že bateriové svítilny by byly historičtější, když už kvůli očazení maleb nepovolíme olejové kahany a svíce neprojdou přes hasiče.
Neshodli se památkáři a kdyby bylo jen na nich, zámek by se stal ruinou zatímco oni by se hádali, jakou hitorickou podobu zachovat a hlavně aby s tím někdo něco udělal, než to spadne. A každý další návrh zamítali. Poučení je z toho takové, že kdyby vše záleželo jen na zastavovačích takzvaného pokroku, byli by oni hlady při debatě nad pluhem a správným způsobem jeho tahání.
Řešili jsme to u renesančního zámku. Mají být zachovány malby secesní, novorenesanční, barokní, renesanční nebo v zámecké kapli ty pozdně-gotické? Otázkou bylo co s těmi mladšími, sundat? Spousta odborníků se přela, které ještě odstranit a které ne. A zda povolit elektrické osvětlení, jestli náhodou není příliš moderní mít v takové historické budově elekroinstalaci. Že bateriové svítilny by byly historičtější, když už kvůli očazení maleb nepovolíme olejové kahany a svíce neprojdou přes hasiče.
Neshodli se památkáři a kdyby bylo jen na nich, zámek by se stal ruinou zatímco oni by se hádali, jakou hitorickou podobu zachovat a hlavně aby s tím někdo něco udělal, než to spadne. A každý další návrh zamítali. Poučení je z toho takové, že kdyby vše záleželo jen na zastavovačích takzvaného pokroku, byli by oni hlady při debatě nad pluhem a správným způsobem jeho tahání.
30.01.2016 (10:41)
Porta Bohemica? Svým způsobem nostalgie. když vezmu v úvahu, jak se tu kdysi v čele s těmito stroji proháněly dálkové vlaky s nejrůznějšími destinacemi, které jsou dnes z velké části omezeny jen na Prahu a SRN. Jen Hungaria a noční přímé vozy tuto monotónnost ještě porušují, ale obávám se, že jejich zrušení je jen otázka času. "Pokrok" totiž nelze zastavit...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko