..: Fotogalerie - detaily fotografie 371.002-7 :..
 

371.002-7


371.002-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Krippen
 - Datum: 24.10.2015
 - Autor: Lukáš Kříž 
 - Zobrazeno: 3890x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

31.01.2016 (20:05)  
Zdejší mínusáři se neptají kdo je kdo a pálí to od boku ;-)
30.01.2016 (22:33)  
Proboha, proč mínus? To jako že se mi při pohledu na fotku zastesklo po průjezdu kolem Bezpráví s hlavou vykloněnou z posledního okna víc než třetinu kilometru dlouhého patnáctivagónového hada?
30.01.2016 (22:27)  
To je ono, garantován přestup. Je-li garantován přestup, pak musí následný vlak čekat na předchozí vlak, a jsme tam, kde jsme byli bez přestupu.
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
30.01.2016 (18:14)  
Možná lepší štěpení ramen než hodina zpoždění (jel jsem z Ústí do Brna ještě před ,,rozrameněním"), pokud bude v Praze garantován přestup.
30.01.2016 (17:05)  
Vážení, tím "pokrokem" jsem měl na mysli tendenci několika posledních let štěpit vozební ramena, která se netýká pouze vlaků EC na I. koridoru.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
30.01.2016 (13:26)  
Jaky pokrok mezinarodni zeleznicni dopravy? Cela predevsim 90leta byla doslova aroganci moci CSD (CD) vuci cestujicim a v povedomi mnoha lidi toto stale zije. Mezinarodni zeleznicni doprava zamrzla ve sve filozofii pred mnoha a mnoha lety v porovnani s leteckou dopravou. Proto neni prekvapeni, ze mnoho vehlasnych spoju zmizelo. V podstate teprve posledni rok ci dva je napr. obchodni politika CD spolu s DB takova, ze vlak zacina byt zajimavou alternativou. Doby pred tim, ani omylem.
30.01.2016 (12:25)  
Tak jistě, pokrok nezastavíš, ale dovolte nám některým aspoň uronit slzu.
30.01.2016 (11:51)  
Ve které době měl být "pokrok" zastaven, kdyby to bylo možné. Taková filozofická úvaha.
Řešili jsme to u renesančního zámku. Mají být zachovány malby secesní, novorenesanční, barokní, renesanční nebo v zámecké kapli ty pozdně-gotické? Otázkou bylo co s těmi mladšími, sundat? Spousta odborníků se přela, které ještě odstranit a které ne. A zda povolit elektrické osvětlení, jestli náhodou není příliš moderní mít v takové historické budově elekroinstalaci. Že bateriové svítilny by byly historičtější, když už kvůli očazení maleb nepovolíme olejové kahany a svíce neprojdou přes hasiče.
Neshodli se památkáři a kdyby bylo jen na nich, zámek by se stal ruinou zatímco oni by se hádali, jakou hitorickou podobu zachovat a hlavně aby s tím někdo něco udělal, než to spadne. A každý další návrh zamítali. Poučení je z toho takové, že kdyby vše záleželo jen na zastavovačích takzvaného pokroku, byli by oni hlady při debatě nad pluhem a správným způsobem jeho tahání.
30.01.2016 (10:41)  
Porta Bohemica? Svým způsobem nostalgie. když vezmu v úvahu, jak se tu kdysi v čele s těmito stroji proháněly dálkové vlaky s nejrůznějšími destinacemi, které jsou dnes z velké části omezeny jen na Prahu a SRN. Jen Hungaria a noční přímé vozy tuto monotónnost ještě porušují, ale obávám se, že jejich zrušení je jen otázka času. "Pokrok" totiž nelze zastavit...
30.01.2016 (11:02)  


Ano, ještě v tu dobu EC 173 Porta Bohemica.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko