Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
365.001-7 + 233.536-2 + 233.289-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tatce - Poříčany - Datum: 16.7.2018 - Autor: Chary - Zobrazeno: 3236x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
26.07.2018 (12:18)
Kdo by jako malý neměl BTTB Ragulina?
Já ne, já po kolejištěi proháněl V200, bobinu, rosničku BR23 a BR99(7); v dobách, kdy jsem si hrál s vláčky byl Ragulin tak leda někde na rýsovacích prknech.
Já ne, já po kolejištěi proháněl V200, bobinu, rosničku BR23 a BR99(7); v dobách, kdy jsem si hrál s vláčky byl Ragulin tak leda někde na rýsovacích prknech.
Ludmila od BTTB nestála za nic, protože byla moc krátká. V Jiříkově byly k vidění pravidelně, pochopitelně za čárou. Několikrát byly ke spatření i v prostředním Žlebu.
Pro Chary:
Ragulin slouzil jen asi 6 mesicu mezi Brnem a MuN, dostalo se mu i prezdívky "rovnátko a hoblík na koleje". Pak byly vsechny obe masiny prodány do BLR. Za foto 5*
Ragulin slouzil jen asi 6 mesicu mezi Brnem a MuN, dostalo se mu i prezdívky "rovnátko a hoblík na koleje". Pak byly vsechny obe masiny prodány do BLR. Za foto 5*
Maďarská společnost GySEV odkoupila od DB Schenker lokomotivy řady 233, v Německu známé jako Ludmilla, které ovšem nepřevzala a jsou přepravovány zpět do Německa na opravu.
Kdo by jako malý neměl BTTB Ragulina? Já ano. Ale tu lokomotivu jsem nikdy na naší železnici jezdit neviděl, na rozdíl o bobin a hektorů, které jsem proháněl na svém kolejišti, rovněž z produkce BTTB.
Tato řada lokomotiv si však opravdu prožila i relativně krátkou životní epizodu u nás. Lokomotivy pro svou mohutnost získaly přezdívku Ragulin, obsáhlé počtení zde: http://www.prototypy.cz/?rada=T679.2
Za ovládacími prvky stroje mistr volantu Jan Kužílek.
Kdo by jako malý neměl BTTB Ragulina? Já ano. Ale tu lokomotivu jsem nikdy na naší železnici jezdit neviděl, na rozdíl o bobin a hektorů, které jsem proháněl na svém kolejišti, rovněž z produkce BTTB.
Tato řada lokomotiv si však opravdu prožila i relativně krátkou životní epizodu u nás. Lokomotivy pro svou mohutnost získaly přezdívku Ragulin, obsáhlé počtení zde: http://www.prototypy.cz/?rada=T679.2
Za ovládacími prvky stroje mistr volantu Jan Kužílek.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko