Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
363.002-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Třebešice - Čáslav - Datum: 26.12.2015 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: Eso na Os 5909 si právě maže nákolky před vjezdem do známého třebešického esíčka - Zobrazeno: 3862x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ot. zní, zdali by to odpoledne a ráno z KO po Golčák stačilo? Mám obavu, že by se po Čáslav frekvence moc do jedné 841 nevešla. Samozřejmě šlo by to řešit nějakou jednou klasikou v X. A úplně ideální by bylo, kdyby byl stejnosměr až po Čáslav a mohla by sem zajíždět 471 s přestupem třeba na 814 dál do HB.
Na t-230 měly jezdit 4 nedotované RegioSpidery řady 841 (původně jich mělo být pro Vysočinu 17 - z toho 13 dotovaných + 4 nedotované), ale Kraj Vysočina odmítl připlatit, tak holt vozidla šla jinam a na t-230 jezdí i "levnější" (?) klasiky. :-)
Bože to je debata!!! Občas bych doporučil pročítat materiály jak se získávají dotace na nová vozidla a jak se nakupují a z čeho platí.
Už by to chtělo změnit flek, třeba něco kolem Světlé. Takto to vypadá, že veškerá doprava na t230 je jen v Třebešicích u sedláka.
Už by to chtělo změnit flek, třeba něco kolem Světlé. Takto to vypadá, že veškerá doprava na t230 je jen v Třebešicích u sedláka.
30.12.2015 (14:59)
Tato "železná monstra" dodnes jezdí na osobních vlacích na trati 230 a částečně také na trati 225 z Havlíčkova Brodu do Jihlavy a Horní Cerekve. Akorát na "jihlavské" to místo es 363, tahají plechovky 242. A jedno takové "monstrum" dělá obrat do Žďáru nad Sázavou (Os 5904/5915). Od Brna do Žďáru jezdí podobná "monstra" - lokomotiva 242/263 se čtyřmi vozy Bdmtee. Tato souprava je optimálně využita z Brna do Tišnova, ale dále do Žďáru to je "vzduchovozič". Na těchto tratích by se na vozbu osobních vlaků hodili Panteři.
Me spise fascinuje, ze se dnes stale najde nejaka instituce, ktera je ochotna za provoz takove soupravy platit. Toto je ekologicke a ekonomicke zverstvo v jedne podobe. Toto muze byt ochoten zaplatit leda urednik nemajici osobni zodpovednost. Nikdo z vlastnich osobnich penez by totiz provoz neceho takoveho nikdy nezaplatil. Toto je ale dusledkem socializmu, ktery panuje i na SZDC. Jak je mozne ze i dnes se stale plati energie pausalne. To uplne zabiji jakekoliv investice, kdyz nova moderni lehka souprava plati za energii podobne jako toto zelezne monstrum.
30.12.2015 (12:10)
Nějak tomu nerozumím, jak si maže nákolky?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko