..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.084-5 :..
 

363.084-5


363.084-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Bystřice u Benešova - Tomice
 - Datum: 22.10.2013
 - Autor: Duhy  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4285x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
19.03.2014 (14:15)  
Co se týká pokračování do Rakouska, tak tam stejně prozatím nemá cenu stavět cokoliv lepšího, když tam de facto není žádný tranzit a přeshraniční doprava? Ta je spíše k smíchu...
19.03.2014 (14:14)  
Rychlíku, to je dosti staré schémátko, které neřeší třeba "horní rychlostníky" a Tomické Tunely (které zvýšily rychlost z těch 105 na 160/150... Takže tím vzniká souvislý úsek až do Čekanic, a to je poměrně dost dlouhý úsek... Pak možná pomalejší bude ještě ta Soběslav, ale i tak si myslím, že je to dobře trasované...
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
19.03.2014 (9:11)  
R ÚPA: S tím jsou u nás problémy stabilně. Nicméně to nic nemění na tom, že na kompletně modernizované trati od Benešova do ČB se pojede nějak pomaleji v podstatě jen kolem uzlů Tábor a Veselí. Tabulku je třeba dobře číst včetně kilometráže a nenechat se zmást tím, že je tam těch 160 málo (na počet ano, na délku rozhodně ne).
Omlouvám se, svůj původní příspěvek jsem chtěl ještě upravit a nepozorností jsem ho místo toho odstranil.
19.03.2014 (9:02)  
Woky: řekl jsi to přesně, složitá geomorfologie. A já se ptám, proč náklady na 1 km trati pro 300 kmh přes Duryňský les v Německu jsou nižší než na 1 km trati v méně náročných geomorfologických podmínkách na 160 v Česku? Lze to velmi dobře vygooglit..
19.03.2014 (1:05)  
Nádherná, rozzářená fotečka. Člověk by tady teda nemohl říct, že podzim je depresivní roční období... opravdu příjemné.
18.03.2014 (22:11)  
Ať to bude jak chce, stejně tam určitě nepostaví delší úsek s konstantní maximálkou, takže by to chtělo na tuto trať nasadit výkonnou lokomotivu s rekuperací (opak bastarda) spolu s vozy s vmax 160 km/h. Třeba je sem přesunout z trati na Vídeň.
18.03.2014 (20:11)  
Stačí se podívat sem...Je tam jediný dlouhý úsek na 160. http://www.k-report.net/koridory/rychlosti4k.htm
18.03.2014 (20:09)  
Pokud se bavíme o klasice, tak vím, co povídám...
18.03.2014 (19:22)  
Od Bystřice bude 160 až před Tábor a pak z Tábora prakticky až do Budějovic (možná lokální omezení v oblouku ve Veselí...) Jediný, co je pomalé je Praha - Benešov a tam to snad v dalekém budoucnu bude řešit uvažovaná VRT na Brno...
18.03.2014 (19:21)  
Krátké úseky na 160? Víte vůbec co povídáte?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko