Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
363.145-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Šútovo - Krpeľany - Datum: 20.10.2012 - Autor: Pavel Martoch - Zobrazeno: 4352x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
to eurostar - momentalne neviem najst nic k tomu useku, ale zamer co viem je taky, ze sa ma projektovat na Vmax 200 km/hod. Jedna z moznosti bola pritom stavat zeleznicny tunel sucasne s dialnicnym aby sa usetrilo, kedze ale vyzera ze dialnica pojde popri Vahu, spolocne ie asi nebude. Nejaky detialnejsi zamer pre ZA-KE je spracovany zatial pre useky Liptovsky Mikulas - Poprad a Krompachy - Kosice. Oboje na strankach Remingu. K samotnej realizacii, to podla mna bude zavysiet od EUfondov, ak budu, bude sa to stavat, ak nie, tak sa len bude opravovat to, co uz stoji. Odkaz na reming:
http://www.reming.sk/referencie_koridory.htm
http://www.reming.sk/referencie_koridory.htm
Žireček: Nechápem ako si si mohol tipnúť práve na R 610 Aupark? Veď to je práve posledný na úrovni zložený rýchlik z Bmpeer-ov, Beer-ov a Ampeera na konci. Plus na Beer-och je nalepená reklama OC Aupark.
Murko5678: Prvýkrát počujem niečo o projektoch na tento úsek trate. Každopádne 10 rokov tomu nedávam určite. Minimálne 20. To totiž neznie ako Sci-fi... to je Mission-Impossible. Keď už sa v ďalekej budúcnosti chystáme prevŕtať tunelmi stredné Slovensko ako ementál, prečo už rovno nepostavia vysokorýchlostnú trať pre TGV? Taký veľký cenový rozdiel by to nebol.
Murko5678: Prvýkrát počujem niečo o projektoch na tento úsek trate. Každopádne 10 rokov tomu nedávam určite. Minimálne 20. To totiž neznie ako Sci-fi... to je Mission-Impossible. Keď už sa v ďalekej budúcnosti chystáme prevŕtať tunelmi stredné Slovensko ako ementál, prečo už rovno nepostavia vysokorýchlostnú trať pre TGV? Taký veľký cenový rozdiel by to nebol.
to optus - na jednoduchom, kedze trat z Ruzomberku na Vrutky ma byt projektovana na 200 km/hod, ma ist popod Velku Fatru. takze Kralovanom sa uplne vyhne. V telese sucasnej trate by mala ist lokalka smer Trstenna. Na novy hlavny tah by sa mala pripajat niekde pod Krpelanmi. Mozno to znie ako sci-fi ale tak znel aj projekt na tunel popod Turecky Vrch a uz sa cez neho par mesiacov jazdi.
Murko: A na čem zakládáš své tvrzení? Co je mnohem pravděpodobnější, je to, že zde budou jezdit laminátky a plecháče...
Krasna foto. Treba tu fotit co to da, nakolko je mozne ze za 10 rokov sa tu budu fotit maximalne 861 na neelekrifikovanej jednokolajke
24.10.2012 (23:02)
Chary: Já třeba z pozice obojího, měl jsem tu čest jet na začátku září rychlíkem do Hradce Králové, rychlíky jsem si pamatoval jako minimálně 5ti vozové s tím že do Hradce se ještě posilovalo. Jaké překvapení bylo když na Hlavák přijela souprava A + Bds + 2x Bp. Celá cesta do Hradce probíhala krásně na stojáka u WC na představku a dle slov štiplístka to je běžný stav kvůli šetření, že prý na 4 vozy stačí jeden člen vlakové čety, od 5vozů už musí být dva. Takhle tedy NE.
No a z pozice šotouše, třeba na tomto konkrétním fleku to prostě dlouhé červené soupravě sedne líp, ale i na Slovensku, cca hodinu před touto fotkou jsme fotili Os ve složení 163 + 2x Bt.
No a z pozice šotouše, třeba na tomto konkrétním fleku to prostě dlouhé červené soupravě sedne líp, ale i na Slovensku, cca hodinu před touto fotkou jsme fotili Os ve složení 163 + 2x Bt.
ten den jsem se zrovna šplhal na sousední hřeben Malé Fatry :)
Paráda!
Slovákům závidím jejich dlouhý vlaky osobní dopravy. U nás to sice jezdí jako tramvaje, ale krátký.
Slovákům závidím jejich dlouhý vlaky osobní dopravy. U nás to sice jezdí jako tramvaje, ale krátký.
Tipnul bych si R610 Aupark. IC Tatran, Gerlach má v režii pravidelně řada 350.
Nezbývá než apelovat na autory, aby využívali možnosti ŽP a vkládali občas číslo vlaku či GPS souřadnici, :-).
Nezbývá než apelovat na autory, aby využívali možnosti ŽP a vkládali občas číslo vlaku či GPS souřadnici, :-).
24.10.2012 (21:27)
Je to R608 Spišan, na IC 504 už zde jsou v tuto roční dobu stíny až do kolejí.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko