..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.081-1 :..
 

363.081-1


363.081-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Stašov - Praskolesy
 - Datum: 2.5.2009
 - Autor: Filip Štajner  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 356 „Albert Einstein“
II.
 - Zobrazeno: 2473x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

04.06.2009 (17:28)  
Keltman:
Na přední jela proto,protože ze sběračů,především tedy z drátů odlétavají malinká smítka a proto jezdí takhle lokomotivy na přední sběrač,aby nepoškodili nebo "nezasvinili" náklad v podobě těch zmiňovaných aut
registrovaný uživatel Hanys  mail  
Počet komentářů uživatele128 »fotek 0
04.06.2009 (16:40)  
Keltman:
Jestli to nebude zrovna těma autama co vezla.
04.06.2009 (13:06)  
Fotka je moc pěkná. Zrovna dneska jsem se "honil" s jednou 363 mezi Přerovem a Hulínem byla od carga a jela jen 90km/h asi kvůli nákladu, vezla hodně aut. Co mě ale zaujalo a je to taky důvod, proč to sem píšu, tak jela na přední sběrač, nevíte jak se to mohlo stát? Zatím jsem teda na osobních viděl jen, že jel na zadní, případně pro rozjezd na oba když byl plný. Nevíte proč mohl jet na ten přední a proč se na něj nejezdí?
registrovaný uživatel vodavod  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
03.06.2009 (21:55)  
Tak se těším na fotky :-) Asi bude domažlická obsazená, i když ze začátku snad ještě bude jezdit odklonama přes Klatovy.
registrovaný uživatel vodavod  mail  
Počet komentářů uživatele53 »fotek 0
03.06.2009 (20:29)  
Taky vyrazíš na Alexe, když ho bude tahat do Plzně Hercules?
03.06.2009 (20:49)  


Rád bych. ;)
03.06.2009 (11:20)  
Vzhledem k probíhající Optimalizaci trati Beroun – Zbiroh jsem se rozhodl připravit krátkou „triologii“, která by s rychlíkem Albert Einstein (R 356) připomněla „staré“ pohledy na zmiňovaný úsek mezi Prahou a Plzní. Tuto fotografii bych zpětně považoval za druhou v řadě, jelikož první již byla pořízena mezi Zdicemi a Stašovem (viz. http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/363/363233.html). Nutno podotknout, že místa, která se snažím v této „triologii“ zachytit, už změnily nebo v krátké době změní svojí původní tvář (z důvodu pohybů pracovních mechanizmů, z důvodu terénních úprav nebo třeba z důvodu instalace nových sloupů trakčního vedení). Měla by tedy snad následovat ještě třetí a zároveň závěrečná fotografie, která tento rychlík navíc zachytí v poněkud netradiční podobě...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko