Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.016-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nové Mesto nad Váhom - Považany - Datum: 31.10.2011 - Autor: Juraj Michalka - Pozn.: R 606 Liptov (Košice - Bratislava hl. st.) - Zobrazeno: 3121x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
27.09.2012 (9:22)
JOKR Konstrukce trafa.... ...možná lépe říct i usměrňovač, na 15kV sycení... U modrých laminátek je použité původní trafo s tím, že se domotalo tolik závitů, co se vešlo, přesto třetinová frekvence=třetinový výkon a k tomu místo 25kV jen 15kV... (Kupecky počítáno: (3080kW/3)/25*15) = 616kW...
Vypadá to tak, ruský lůžkový vagon, ikdyž by tam správně neměl být. Loni jsme jeli ze Žiliny na Ukrajinu právě takovým vagonem. Byl klimatizovaný a klimatizaci vypli. Záchody byly vakuové a už v Košicích byly oba zamklé.
JOKR: eště dodatek u 371 to roli taky hraje u 350 trošičku taky nejvíc to pak hraje roli na 340 kde to pod 15 na 16,7 padá na polovinu výkonu
teoreticky 140.... souprava i vozy by to měli mít povoleno. Jestli však brzdící procenta a výkon lokomotivy to umožní, to nevím. Výkon myšleno tak, jestli lokomotiva tohoto druhu s takto dlouhým vlakem, při současných zastávkách, je někde schopna (na těch pár úsecích), které tam jsou, tu 140 dosáhnout. Podle mě dost ztěžka!
To si to pěkně fičí.....kolik to může jéééét ? Už dlouho se chci znalců taky zeptat, proč má ESO rozdílný výkon pod 3kV = a 25kV střídavého, když u 350 to nehraje roli a u 380 myslím také ne, stejně jako u 371 :-))
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko