..: Fotogalerie - detaily fotografie 354.195 :..
 

354.195


354.195Informace o fotografii:
 - Úsek: Pňovany - Blahousty
 - Datum: 16.7.2011
 - Autor: Šepli  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3682x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Tomáš180  mail  
Počet komentářů uživatele140 »fotek 0
06.09.2011 (17:49)  
Pro ty, kdo se akce neúčastnili: Za mostem následuje prudké stoupání do Blahoust (tuším, že vůbec nejprudší na trati, asi 35 promile), které vlak nabitý cestujícími na poprvé nevyjel. Lokomotiva musela i s vlakem odcouvat z kopečka zpět na most (fotografové již byli pryč) a rozjet se nahoru znovu. Leč vlak, přestože dojel dál než při prvním pokusu, uvízl znovu. Tentokrát se ale strojvedoucímu podařilo vlak pomalinku ve stoupání a navíc v zatáčce rozjet a stoupání vyjet.
Vzhledem k této zkušenosti byl na odpolední jízdu k soupravě přivěšen hektor 720 058, který měl ve stoupání pomoci tlačit. Ale co se nestalo: těsně před stoupáním prý hektor kleknul, takže lokomotiva musela ke všem vozům vytáhnout na kopec i nečinnou motorovou lokomotivu. Teprve když měl vlak stoupání za sebou byla příčina selhání hektora objevena a odstraněna, takže dál už problémy nebyly.
06.09.2011 (14:21)  
Sim: k řazení vlaku: je nutno si uvědomit, že první "Rybáky" spatřily světlo světa v letech 1938/39 a vyráběly se tuším do roku 1942/43, a to pouze ve verzích 2. a 3. třída. Po válce (hned v letech 1946/47) se jejich výroba obnovila, a to i ve verzi služební nebo poštovní (i když tyto verze byly plánovány již od začátku). Takže zpočátku "Rybáky" určitě jezdily se staršími služebními vozy, ale spíš "osobních" typů - takové, jako je na snímku (jedná se o řadu D ze 2. poloviny 30. let, po válce na ně navázala modernější řada Ds jezdící dodnes) byly určeny primárně pro nákladní dopravu, i když se na vedlejších tratích určitě v osobních vlacích vyskytovaly, ale s "Rybáky" asi zcela výjimečně (ty byly dlouho nasazovány především na hlavní trati, na lokálky pronikly až koncem let šedesátých po početných dodávkách čtyřnápravových vozů).
06.09.2011 (13:16)  
Luxusni snimek, jen co je pravda.

Docela zajimave muze na nekoho pusobit informace, ze tento most "predbehl" prehradu pod nim o nejakych 60 let ... a tedy v dobe vystavby byla jeho vyska nad vodni hladinou jeste o cca deset metru vyssi.

A mam dotaz k razeni vlaku - tento typ sluzebniho vozu se vyskytoval v osobni preprave spolu s rybaky, nebo byly urceny pro nakladni dopravu (a v osobce byly "rybakove" sluzebaky)? Nerypu, ptam se, bo nevim :-)
06.09.2011 (11:11)  
Super, konečně se zde objevila fotka tohoto mostu, dle mého neoprávněně opomíjeného. Mnou vkládaná fotka z technického hlediska neprošla (uznávám, že ovšem oprávněně). Je navíc dobře, že hladina Hracholusek byla celkem klidná. Technickou kvalitu hodnotit moc nemohu, protože jsem na monitoru, který by se víc hodil do sběrného dvora. :-) Souprava také hezky vyplňuje most, což o běžných Os vlacích říct nejde. Škoda snad jen, že dopoledne není násvit na druhou stranu mostu, kdy by pozadí dle mého vypadalo o něco lépe než polom za mostem (i když už jsem tam pár let nebyl, tak nevím jestli se to nezměnilo). Ale to je jen drobnost.
06.09.2011 (10:30)  
Super!!!! Co dodat!!! Nic!!!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko