Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
ES 499.0001 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tatce - Poříčany - Datum: 19.4.2019 - Autor: Chary - Zobrazeno: 2702x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Mozek a Google jsou děvky prodejný, první co ti podstrčí, je něco, za co dostanou odměnu, jeden prachy z reklamy, druhej dopamin, že to ví. Zrada je, že ošívat se zní slovensky ošívať sa.
DK: "osievanie" jako třídění sypké hmoty podle velikosti zrna na sítu? V hovorové češtině se pro týž pohyb používá "žejbrovat". Nicméně osievanie má i význam setí, takže pro Nickona: chodí to dobře, ale neseje.
DK: Drobnost, chtěl jste napsat "menší", ono to mate, 1:40 je méně než 1:20.
25.04.2019 (10:15)
NIcKON: na koridoroch je podľa medzinárodných noriem iný, väčší sklon koľajníc. Pri väčšom vyvalcovaní jazdnej plochy kolies, kedy už nie je na jazdnej ploche kužel, ale priehlbina, má koleso problém nájsť si na rovných úsekoch stabilnú polohu a nastáva takzvané osievanie, alebo vrtivý pohyb podvozku. Tieto tlmiče zabraňujú rozkmitaniu podvozku a eliminujú tieto stavy. Pokiaľ ide vozidlo po "starej trati" a má dobré všetky tlmiče, tak nezvykne dochádzať k vrtivému pohybu podvozku.
Bál jsem se, že želpage strne
Když jen fotky na síť hrne
Teď však v duši je mi krásně
Brzy tu snad budou básně.
Když jen fotky na síť hrne
Teď však v duši je mi krásně
Brzy tu snad budou básně.
Pěkný stroj, pěkná souprava, pěkný obrázek. Ale ohledně záměrů z dob vzniku goril by mě jedna věc zajímala: jestli dobře vidím, tak prototyp původně neměl tlumiče vrtivých pohybů. A stroje ČS200 je soudě podle fotek nemají rovněž. Jaké jsou bez nich v tomto případě chodové vlastnosti při vysokých rychlostech?
Toto je to, k čemu byly zrozeny. Toto je to, o čem celou dobu snily. Když je vezli z fabriky na okruh, zaslechly techniky, jak si šuškají cosi o vysokých rychlostech, elitních výkonech a těžkých vlacích. A skutečně, na zkušební trati se proletěly s větrem o závod. Pak ale přišlo vystřízlivění a provoz mizernou rychlostí, neboť tehdejší tratě více možností neposkytovaly. Avšak pak se něco stalo a do scénáře přibylo pár vět. Jejich tempo je vražedné. Jejich revír je koridor. A ještě něco se změnilo. Z pomalých dlouhých rychlíků se staly rychlé, ale krátké. Avšak zrovna ten pátek se po koridoru proletěl prototyp starého esa s důstojnou zátěží třinácti vozů.
Ona je to vlastně taková hezká připomínka. Přesně před 45 lety (v dubnu 1974) začala právě tato lokomotiva, prototyp ES 499.0001, jezdit na síti ČSD, konkrétně na Slovenské strele.
Ona je to vlastně taková hezká připomínka. Přesně před 45 lety (v dubnu 1974) začala právě tato lokomotiva, prototyp ES 499.0001, jezdit na síti ČSD, konkrétně na Slovenské strele.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko