Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
350.016-2 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ústí nad Labem hlavní nádraží - GPS: 50°39'31.502"N, 14°2'35.458"E » - Datum: 12.4.1990 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu - Zobrazeno: 8674x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komín: S osmi určitě jo. Rychlík 441 z Chebu do Prahy byl v řazení: lůžko do Bystrice, lůžko+lehátko do Košic a klasická pětivozová rychlíkovka (A+BDs+3xB)
S osmi jo, nástupiště je dlouhé 200 m a když má všechny vagóny starého typu s délkou 24,5 m, tak vagóny u perónu budou, akorám mašina si trochu povyjede mimo.
S osmi určitě ne (koukal jsem, že v roce 2008 měl dokonce 10 vozů, ale pouze v tomto roce).
07.01.2016 (16:11)
no, Pannonia dokázala mít v létě i 20 vozů. Od izolačky až po konec nástupiště to bývalo 285 m, a to ještě posledních asi 70 m toho nástupiště mělo podobu jakéhosi uzounkého a mnohokrát nastavovaného parapetu z kamení, betonu dřeva, jeklů a bednění mezi kolejemi. Kdyby to dnes viděl nějaký bezpečák, zešílel by hrůzou.
O kolik vozů pannonka přečuhovala přes nástupiště? O čtyři? :)
Pěkný to Expres Pannonia 371 Berlin-Lichtenberg-Sofia.
Foceno kolem 18:00 hodiny.
Foceno kolem 18:00 hodiny.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko