..: Fotogalerie - detaily fotografie 350.013-9 :..
 

350.013-9


350.013-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Ústí nad Orlicí - Bezpráví
 - Datum: 20.5.2014
 - Autor: JirkaŠ 
 - Zobrazeno: 7174x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
26.05.2014 (17:57)  
nadherna gorilka z bratislavy,opravdu pekne misto
26.05.2014 (0:12)  
AD p.Petrák:
To, že se vzhledu lokomotiv vložila depa a strojvedoucí měla jeden důvod. Na nově natřených strojích stylem Najbrt byly po pár dnech znát podstatně více špíny, než a lokomotivách v původním nátěru. Jednoznačně to dokazuje stroj 363 001 a potom stroj 362 112-5
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=10
na jejiž bílé střeše jsou vidět oschlé potůčky špíny, odtékající od sběračů.
Já osobně vím o třech amatérů-výtvarníků, kteří se vyjádřili k tomuto návrhu velmi negativně a ihned tento styl označili za nepraktický, nekontrastní a bude vyžadovat zvýšenou péči o vnější vzhled. Jak je vidět další změny Najbrtu jim daly za pravdu.
Bylo by dobré, kdyby byly zveřejněny ceny Najbrt-návrhů a hlavně jejich dodatků.
Zajímave je tako to, že když se ukázalo, že nový korporát není to pravé ořechové, referent pro korporátní vzhled ČD vozidel ČD opustil, nebo byl odejit.
A nyní se napravují chyby, které se vůbec stát nemusely.
25.05.2014 (23:07)  
Libi se mi, jak normalisatori radi normalisuji a rozciluji se nad nedokonalosti unifikace. Skoda, ze nejde biotechnologiemi sjednotit vzhled zamestnancu.
registrovaný uživatel SYN 
Počet komentářů uživatele49 »fotek 0
25.05.2014 (21:46)  
jistě, odpovědná místa budou řešit detaily v nátěrech, aby šotoušci měli klid :D
Inu, pokud jim stálo za to zaplatit, tak to managemeny aspoň v určitém okamžiko zajímalo... škoda si to pak nechat ještě dodatečně (částečně) rozhodit. Na korporátní identitu management obvykle docela drží (protože to je celkem snadno vidět)...
25.05.2014 (19:47)  
Tyhle nářky mě baví. :) Psalo se už X-krát, že Najbrt začalo s ČD pracovat napřed na piktogramech, pak korporátní identitě celkově a pak nakonec dostali za úkol doladit i soupravy. Kdo ví, jestli by nějací železniční experti zvládli to vše předchozí a kolik vůbec takových firem s železničním know-how asi tak v ČR existuje? Kdyby se to zadalo Kotasovi, budete nadávat stejně. Jediný problém je, že se do toho pak opřely depa, GŘ a měnily to k obrazu svému, tak z toho vznikl nový cirkus, viz tato fotka a porovnání třeba s railjetem, který taky vybočuje.
registrovaný uživatel T435 
Počet komentářů uživatele316 »fotek 0
25.05.2014 (19:26)  
Krysa a spol na tomto místě. Další tuctovka v syntetické úpravě.
25.05.2014 (17:21)  
Tohle je určitě jedna z těch nejlepších fotek ,které jsem z tohoto fleku viděl... zasloužených 5*!
25.05.2014 (14:25)  
O šotouše-lépe řečeno dopravní fotografy (šotouš je přiblblé slovo) tady vůbec nejde. Jde o to, aby lokomotivy a vozy ČD vypadaly dobře, pokud možno jednotně, byly ihned identifikovatelné a nátěr nebyl drahý a aby ČD nevyhazovaly peníze za návrhy zhotovené firmou, která ví o železnici kulový ...!
Jen na okraj: Pokud budu parkovat automobil pod širým nebem, nebudu si určitě kupovat bílé nebo černé auto.
25.05.2014 (13:23)  
JvS: jistě, odpovědná místa budou řešit detaily v nátěrech, aby šotoušci měli klid :D
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
25.05.2014 (10:26)  
Ad mikael.5: Musím říct, že bílé, šedé a modré rámy oken mně taky pěkně lezou krkem. Kdyby alespoň sjednotili detaily.. Ilustruje to pěknej bordel a nezájem na odpovědných místech.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko