..: Fotogalerie - detaily fotografie 350.004-8 :..
 

350.004-8


350.004-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Melčice - Trenčianske Bohuslavice
 - Datum: 7.6.2012
 - Autor: Juraj Michalka 
 - Pozn.: IC 504 "Tatran" (Košice -
Bratislava hl. st.)
 - Zobrazeno: 4092x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
09.08.2012 (22:05)  
Ešus: zajímavý článek, ale v praxi člověk vidí, že za deště se jezdí na zadní, stejně jako za sucha a když jede za sucha přípřež, má přední mašina přední sběrač (a to většinou i v případě, že ta zadní mašina je "motorová").
A taky je tam dobrá zmínka o "RoLa", když se jezdilo na přední (a to můžu potvrdit,že jezdilo), tak ten přední by měl mít vetší přítlak, jak se tam píše a stejně to jiskřilo až hrůza.
07.08.2012 (0:08)  
No a já zase slyšel (četl) variantu, že otočením sběrače "kloubem vpřed" se snížil přítlak, který by byl na 25 kV ~ moc silný (lano na střídavině je tenčí než drát na stejnosměru) a při vysokých rychlostech a tlaku by mohlo dojít k nadlimitnímu rozmitu troleje a jejímu stržení. U ostatních lokomotiv (např. 371) je to řešeno sběračem s proměnlivým přítlakem. Otočení sběračů měl být jeden z předpokladů schválení provozu na 160 km/h na střídavině se stávajícími sběrači.

Jako další důvod se uvádí, že při orientaci "kloubem dozadu" je při závadě trolej nadzdvihnuta a zvyšuje se riziko stržení i několika polí. Při orientaci "kloubem vpřed" je riziko nadzvižení sníženo a závada má menší dopad na trolej.

Otočení sběračů však má své negativum - lyžina předního sběrače se dostala příliš blízko čelu a je vzdušnými víry příliš přitlačována k troleji, což právě způsobuje nebezpečný rozkmit při vyšších rychlostech, proto je rychlost na přední sběrač omezena na 120 km/h. Toto omezení platí právě pro konstrukčně lehčí řešení troleje 25 kV ~.

Nechť znalejší doplní či opraví.
06.08.2012 (22:56)  
Honza: Tady je zdroj: http://www.atlaslokomotiv.net/page-sberace.html - uprostřed stránky je nadpis "Počasí:"; "2. Déšť"
06.08.2012 (5:42)  
Výrobcům "čtyřklepetových" strojů - bombardier, siemens nic jiného nezbylo. Mluvit o funkčnosti nebo subjektivním vkusu posuzovatele je zbytečné. Proste na Slovensku mají "špecifické" podmienky pro přítlak i vkus tak to nechte tak.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
06.08.2012 (3:50)  
eurostar: tak až někdo vymyslí stroj času, tak to vědět budu, ale dokud ne, tak mi ani facka nepomůže.........
06.08.2012 (1:22)  
Tiež by som radšej prijal k fotografii komentáre typu - či sa páči, či sa nepáči, čo sa nepáči... Veď na diskusiu o 350tkach tu máte fórum, na ktoré sa akosi zabudlo, nie? ---> http://www.zelpage.cz/forum/rada-350-zssk-t3.html
06.08.2012 (1:04)  
eurostar: Tak mi Honza odpověděl, a tobě to vadí?
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
06.08.2012 (0:45)  
Honza: Mat tu 1400 komentov a vyhovorit sa ze vtedy som nezil tak neviem... to presne hovori o ''kvalite'' tvojich komentarov. Ja nie som ded vseved ale ked nieco neviem tak si radsej plesknem po prstoch a nezas..ram to tu zbytocne.
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
06.08.2012 (0:28)  
Konecne je tu nasa koridorovka s ICckom a nie iba s osobakmi. To su zas domienky a perly tu. Zaujimave ze az teraz po 12tich rokoch ste si to vsimli ze maju gorily zberace naopak a zaj...vate s tym zbytocne vlakno. Mne osobne sa to napriklad paci daleko viac takto a podciarkuje to vynimocnost goril. A co sa tyka pritlaku je to uplne jedno ako su, vid napriklad zberace na TGV.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
05.08.2012 (23:28)  
Ešus: to jsem neviděl, ani jsem o tom neslyšel, že by se při dešti jezdilo na přední.
Na přední se pokud vím jezdí když za sebou veze auta, aby je tolik odletující sa**ajt neza**al, nebo když jede jako přípřež, aby byly sběrače obou lokomotiv co nejdál od sebe kvůli přítlaku na trolej.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko