Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
242.212-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Chodov - Karlovy Vary-Dvory - Datum: 6.7.2012 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 2470x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rubmgaakutkt, jen taková technická, zřejmě překlep, správně mělo být Bo'Bo'.
12.07.2012 (13:29)
Keprt: Pravda, tak trochu jsem přestřelil. Spíš by to mělo být tak 15 let - teď beru v úvahu skutečnost, že první laminátky B'o B'o byly vyrobeny v roce 1966 a poslední plecháče pro ČSD v roce 1981 (po asi pětileté přestávce od dodávky první série). Nicméně mimo podvozků (které jsou asi nejslabším článkem těchto strojů) to byl také způsob regulace výkonu a vůbec celkové uspořádání lokomotivy...
Po 20 letech? Laminátky se přestaly dělat tuším v roce 1970 a plecháče pro ČSD vyjely v roce 1975. Problém, na který Jožko asi naráží, je to, že době zahájení výroby plecháčů (jako "překapotovaných" laminátek) pro ČSD už ve Škodovce měli nové - lepší - podvozky, kterýma byla (mimo jiných) vybavená dnešní řada 44 BDŽ, tedy loko plecháčům velmi podobná. Takže plecháč byl v tomto směru krok zpět, zdůvodněný unifikací podvozků.
12.07.2012 (9:56)
Jožko: A proč nic moc? Laminátky se osvědčily, tak proč z nich nevycházet i po asi 20 letech?
11.07.2012 (22:31)
Google.cz -> 242 ČD -> výsledek:
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
Výkon 3 080 kW
Práce na pět sekund? Myslím, že ty tři mega výkonu na těch pár kočárů stačit budou. Takže nemožnost dosáhnutí 120 km/h je ovádovina.
http://www.atlaslokomotiv.net/loko-242.html
Výkon 3 080 kW
Práce na pět sekund? Myslím, že ty tři mega výkonu na těch pár kočárů stačit budou. Takže nemožnost dosáhnutí 120 km/h je ovádovina.
Plecháč má náhodou celkem pěkné tvary nebo mně se alespoň líbí. A těch 120 km/h vytáhne za chvíli, na koridoru za Břeclaví s osobákem se čtyřmi Bdmtee jede "stodvacítkou" téměř za okamžik.
Tak ono hlavně je to jen trošku pozměněná laminátka, takže už ve své době to nebylo nic moc...
Foto je docela vyvážené, ale to nemění nic na estetický dojem z plecháčů : opravdu se nezbavím pocitu, že design byl navrhován ještě před rokem 1950. Navíc, co je pravda na tom, že vytáhnout z tohoto stroje 120 km/hod je téměř nemožné ?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko