..: Fotogalerie - detaily fotografie 242.254-1 :..
 

242.254-1


242.254-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Hájek - Dalovice (Lesov)
 - Datum: 16.1.2011
 - Autor: Paya  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2091x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

26.02.2012 (21:21)  
toffees:Ble ble ble já nevím o co se jedná,resp.co tak špatnýho jsem napsal(svůj názor,pokud jsi to nepochopil...nic víc nic méně)...a je mi to úplně fuk.Akorát se vůbec nedivím některým lidem,kteří mají co nabídnout-třeba mnohem víc než já-že sem nepáchnou.Než číst takový sračky,co sem někteří dokážou naplivat,to je lepší si to nechat odpojit.
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
26.02.2012 (9:39)  
Drahoši Švestko, Ty už jsi se definitivně zbláznil, připadáš mi jako pětiletý kluk na pískovišti, "než něco, tak radši nic, a tak vyjímečná" ble ble ble ble ble.
25.02.2012 (22:10)  
Já si myslím, že jsou pěkný jak 230/240(340), tak i 242 a pravdou je, že tyto mašiny za dobu své služby vykonaly kus práce. A skutečnost, že se teď objevují mě rozhodně nevadí. Naopak se rád pokochám fotkami těchto lokomotiv, z nichž některé pocházejí z dob, kdy toho tyhle krasavice tahaly víc, než jen osobáčky se třemi vagony. A jestli se někdy v budoucnu budou po nějaký čas objevovat pouze obdobné fotografie s laminátkami či třeba s Dášou a Mášou, budu také rád...
25.02.2012 (21:22)  
Podívejte jednoduše,komu se líbí Lamina,tak se jim líbí a nikdo vám to nebere,ale je hodně lidí, kterým se líbí Plechovky, tak nám to neberte, prosím.Jinak děkuji, že ŽP nezapoměl i na tuto řadu.
25.02.2012 (19:26)  
M 474 003 : Zase to přeháníte,jak už je vaším zvykem.Faktem je,že dnes už jsou ty mašiny zastaralé a služba na nich není moc komfortní,to ale není vina těch lokomotiv,že za dobu jejich existence nedokázal žádný z těch prohnilých managementů co se tu střídaly jak na běžícím pásu,udělat aspoň minimum pro zlepšení pracovního prostředí na stanovišti...přitom bylo jasné,že budou v provozu ještě dlouho.Však už se brzy dočkáte těch motorových pidivlaků...jak to bude jezdit např.v podmínkách té letošní zimy,bůh suď.
Václav Vrtěna: Dovolím si nesouhlasit,taková výjimečná lokomotivní řada jako barča si nezaslouží zprznění paskvilním Najbrtem,to radši ať odejde do výslužby v té elegantní podobě,jak ji všichni pamatujeme.
25.02.2012 (16:37)  
M 474 003: V "Najbrtu" vypadá plecháč vyjímečně lépe,než v původním laku.
25.02.2012 (17:34)  


Pane Hromek neřekl bych že lépe než třeba pěkná neobouchaná polomáčenka ale rozhodně ten s tím tmavošedým spodkem a střechou pěknej je, to máte pravdu :-)
25.02.2012 (14:29)  
Tahle skríň byla vymyšlena někdy v roce 1951, kolem roku 1961 byla zvýšena střecha a zvětšen reflektor. V roce 1983, kdy se ty lokomotivy ještě vyráběly, byla skříň mírně řečeno zastaralá. Kdyby se vyráběly Laminátky, jistě by měly stejná konstrukční vylepšení, a možná by došlo i k vynechání elektrodynamické brzdy, pokud to někdo bere jako vylepšení(pracovníci dílen, kterým odpadla údržba EDB). Laminátka byla příliš pěkná, v SSSR se žádná taková lokomotiva nevyráběla, tak se tady nesměla taky. Došly sem Sergeje, a ty pak jezdily i pod drátama, třeba Praha-České Budějovice, zatímco rychlíky se 2x přepřahaly, aby cestující veřejnost viděla,jak se šetří naftou.
25.02.2012 (16:26)  


Faktem je že já jsem šťastný že tu Tramvaje jsou a že tato úspěšná řada byla poctěna tím, že tu probíhá taková parádní Megaakce tak to to známe i s předešlých řad které byly stejně pěkné tak jako je tato.
Nejsem až takovej skalnatej fanda že bych z ní stříkal když jede ale hlavně řada 242 tu na Podkrušnohorské trati č.140 zvoní hrana kdy je mají nahradit od nového grafikonu Pesalinky či Regiopantery.
Jsem pro modernizaci a je to hlavně potřeba. Pro mě je tento rok ještě výzva fotit je :-)

Třeba se dočkáte i Laminátek.......ale psát (Tak ale už dost) není na místě :-)
25.02.2012 (13:31)  
To by mě zajímalo, v čem byl krok zpět???
Snad jen že nemá EDB. Nic jiného mě nenapadá. Jinak je o nějáké konstrukční prvky vylepšená, oproti 240...
Každý kdo měl možnost se s touto řadou setkat, tak potvrdí, že dokud tomu neupadne kolo, nebo oba sběrače, tak prostě jede...
A najbrt??? Na barvu lokomotivy nejezdí, to by Vám snad někdo mohl konečně říci... Nevím co bych dal za to, aby byla v najbrtu nějáká zamračená. Sice by to byl humus, ale věděl bych, že tu nějákej ten pátek bude jezdit a že budu moct poslouchat její neopakovatelný zvuk při rozjezdu do stoupaní...
25.02.2012 (11:17)  
Tak ale už dost, nebyla by série Laminátek? Tyhle lokomotivy neměly vůbec vzniknout, byl to krok zpátky, vynucený režimem. Napadá mně, jak hnusná musí být v Najbrtu.
25.02.2012 (11:27)  


Pane kolego, nikdo Vás ale nenutí se na stránky v průběhu akce dívat ne? Existuje spousta jiných galerii s podobnou tématikou kde se můžete i s komentářem mrknout třeba na pěknou čoudu když už máte velkou chuť se koukat na mašinky. Tak jak vypadá v Najbrtu Vás vůbec nemusí napadat a stačí použít internet na podívání se na ten "hnus" co nám tu jezdí po kolejích že ;-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko