Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
242.254-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hájek - Dalovice (Lesov) - Datum: 16.1.2011 - Autor: Paya - Zobrazeno: 2091x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
26.02.2012 (21:21)
toffees:Ble ble ble já nevím o co se jedná,resp.co tak špatnýho jsem napsal(svůj názor,pokud jsi to nepochopil...nic víc nic méně)...a je mi to úplně fuk.Akorát se vůbec nedivím některým lidem,kteří mají co nabídnout-třeba mnohem víc než já-že sem nepáchnou.Než číst takový sračky,co sem někteří dokážou naplivat,to je lepší si to nechat odpojit.
Drahoši Švestko, Ty už jsi se definitivně zbláznil, připadáš mi jako pětiletý kluk na pískovišti, "než něco, tak radši nic, a tak vyjímečná" ble ble ble ble ble.
25.02.2012 (22:10)
Já si myslím, že jsou pěkný jak 230/240(340), tak i 242 a pravdou je, že tyto mašiny za dobu své služby vykonaly kus práce. A skutečnost, že se teď objevují mě rozhodně nevadí. Naopak se rád pokochám fotkami těchto lokomotiv, z nichž některé pocházejí z dob, kdy toho tyhle krasavice tahaly víc, než jen osobáčky se třemi vagony. A jestli se někdy v budoucnu budou po nějaký čas objevovat pouze obdobné fotografie s laminátkami či třeba s Dášou a Mášou, budu také rád...
25.02.2012 (21:22)
Podívejte jednoduše,komu se líbí Lamina,tak se jim líbí a nikdo vám to nebere,ale je hodně lidí, kterým se líbí Plechovky, tak nám to neberte, prosím.Jinak děkuji, že ŽP nezapoměl i na tuto řadu.
25.02.2012 (19:26)
M 474 003 : Zase to přeháníte,jak už je vaším zvykem.Faktem je,že dnes už jsou ty mašiny zastaralé a služba na nich není moc komfortní,to ale není vina těch lokomotiv,že za dobu jejich existence nedokázal žádný z těch prohnilých managementů co se tu střídaly jak na běžícím pásu,udělat aspoň minimum pro zlepšení pracovního prostředí na stanovišti...přitom bylo jasné,že budou v provozu ještě dlouho.Však už se brzy dočkáte těch motorových pidivlaků...jak to bude jezdit např.v podmínkách té letošní zimy,bůh suď.
Václav Vrtěna: Dovolím si nesouhlasit,taková výjimečná lokomotivní řada jako barča si nezaslouží zprznění paskvilním Najbrtem,to radši ať odejde do výslužby v té elegantní podobě,jak ji všichni pamatujeme.
Václav Vrtěna: Dovolím si nesouhlasit,taková výjimečná lokomotivní řada jako barča si nezaslouží zprznění paskvilním Najbrtem,to radši ať odejde do výslužby v té elegantní podobě,jak ji všichni pamatujeme.
25.02.2012 (16:37)
Tahle skríň byla vymyšlena někdy v roce 1951, kolem roku 1961 byla zvýšena střecha a zvětšen reflektor. V roce 1983, kdy se ty lokomotivy ještě vyráběly, byla skříň mírně řečeno zastaralá. Kdyby se vyráběly Laminátky, jistě by měly stejná konstrukční vylepšení, a možná by došlo i k vynechání elektrodynamické brzdy, pokud to někdo bere jako vylepšení(pracovníci dílen, kterým odpadla údržba EDB). Laminátka byla příliš pěkná, v SSSR se žádná taková lokomotiva nevyráběla, tak se tady nesměla taky. Došly sem Sergeje, a ty pak jezdily i pod drátama, třeba Praha-České Budějovice, zatímco rychlíky se 2x přepřahaly, aby cestující veřejnost viděla,jak se šetří naftou.
25.02.2012 (16:26)
Faktem je že já jsem šťastný že tu Tramvaje jsou a že tato úspěšná řada byla poctěna tím, že tu probíhá taková parádní Megaakce tak to to známe i s předešlých řad které byly stejně pěkné tak jako je tato.
Nejsem až takovej skalnatej fanda že bych z ní stříkal když jede ale hlavně řada 242 tu na Podkrušnohorské trati č.140 zvoní hrana kdy je mají nahradit od nového grafikonu Pesalinky či Regiopantery.
Jsem pro modernizaci a je to hlavně potřeba. Pro mě je tento rok ještě výzva fotit je :-)
Třeba se dočkáte i Laminátek.......ale psát (Tak ale už dost) není na místě :-)
Nejsem až takovej skalnatej fanda že bych z ní stříkal když jede ale hlavně řada 242 tu na Podkrušnohorské trati č.140 zvoní hrana kdy je mají nahradit od nového grafikonu Pesalinky či Regiopantery.
Jsem pro modernizaci a je to hlavně potřeba. Pro mě je tento rok ještě výzva fotit je :-)
Třeba se dočkáte i Laminátek.......ale psát (Tak ale už dost) není na místě :-)
25.02.2012 (13:31)
To by mě zajímalo, v čem byl krok zpět???
Snad jen že nemá EDB. Nic jiného mě nenapadá. Jinak je o nějáké konstrukční prvky vylepšená, oproti 240...
Každý kdo měl možnost se s touto řadou setkat, tak potvrdí, že dokud tomu neupadne kolo, nebo oba sběrače, tak prostě jede...
A najbrt??? Na barvu lokomotivy nejezdí, to by Vám snad někdo mohl konečně říci... Nevím co bych dal za to, aby byla v najbrtu nějáká zamračená. Sice by to byl humus, ale věděl bych, že tu nějákej ten pátek bude jezdit a že budu moct poslouchat její neopakovatelný zvuk při rozjezdu do stoupaní...
Snad jen že nemá EDB. Nic jiného mě nenapadá. Jinak je o nějáké konstrukční prvky vylepšená, oproti 240...
Každý kdo měl možnost se s touto řadou setkat, tak potvrdí, že dokud tomu neupadne kolo, nebo oba sběrače, tak prostě jede...
A najbrt??? Na barvu lokomotivy nejezdí, to by Vám snad někdo mohl konečně říci... Nevím co bych dal za to, aby byla v najbrtu nějáká zamračená. Sice by to byl humus, ale věděl bych, že tu nějákej ten pátek bude jezdit a že budu moct poslouchat její neopakovatelný zvuk při rozjezdu do stoupaní...
Tak ale už dost, nebyla by série Laminátek? Tyhle lokomotivy neměly vůbec vzniknout, byl to krok zpátky, vynucený režimem. Napadá mně, jak hnusná musí být v Najbrtu.
25.02.2012 (11:27)
Pane kolego, nikdo Vás ale nenutí se na stránky v průběhu akce dívat ne? Existuje spousta jiných galerii s podobnou tématikou kde se můžete i s komentářem mrknout třeba na pěknou čoudu když už máte velkou chuť se koukat na mašinky. Tak jak vypadá v Najbrtu Vás vůbec nemusí napadat a stačí použít internet na podívání se na ten "hnus" co nám tu jezdí po kolejích že ;-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko