Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
230.099-4 + 230.097-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Doňov - Kardašova Řečice - Datum: 9.8.2012 - Autor: Bean - Zobrazeno: 4946x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
MOs: vrchol tratě je v Jihlávce, je tam stoupání z obou stran. Vše ostatní už zaznělo..
Hezky vecer...,
Jestli je to tak presne nevim...,trat 225 v useku od Jindrichova Hradce do Horni Cerekve neustale stoupa...,(muze me nekdo poopravit nebo dolpnit),tak proto vetsi casti jsou nasazovani dve Lokomotivy.
Jestli je to tak presne nevim...,trat 225 v useku od Jindrichova Hradce do Horni Cerekve neustale stoupa...,(muze me nekdo poopravit nebo dolpnit),tak proto vetsi casti jsou nasazovani dve Lokomotivy.
A já myslel, že dvojičky lamin se už zase neprovozují, kdysi jsemzaslechl o zprovoznění dvojčlenu na 057 a 059 ale už to bude nějaký pátek dozadu. Snímek se mi moc líbí, zejména můj oblíbený elegantní náklon v oblouku, jen dvojče na jednokolejné trati mi přijde trošku nezvyk.:)
14.08.2012 (20:25)
Dříve byla tato trat nazývána Jížní tah,dnes vypadá dost zanedbaně.Tenkrát bylo více nákladu, na směr z jihu a východu do byvalé DDR,tak když to šlo na Vojtanov a do NSR na Pomezi,tak tudy a uhli ze severu a zapadu,se vozilo taky hodně a tak na jednokolejku byl provoz pěkně hustý.
Obligátní debata "proč jedou dvě mašiny na malej vlak". Co takhle "protože turnus, dnes sotva půl, zítra norma" anebo "protože vlak v opačném směru, pro který jedou, by byl pro jednu mašinu moc těžký"?
JOKR: ty znáš hmotnost toho vlaku? Já ne, rád se jí dozvím a pak bude mít debata smysl. Další případné aspekty: Jihlávka, šaškování s druhou loko, druhý fíra, dobírání zátěže, protivlak. Je tam toho docela dost ke zvážení, zda druhá loko má smysl nebo ne :o)
14.08.2012 (15:53)
JOKR: Protože mají obě mašiny nahoře zadní sběrač, tak to bude dvojička, která jezdí trvale spojena. Asi bylo jednodušší dát na výkon dvojičku která byla k dispozici než shánět sólo mašinu.
Laminátky mám rád, jen mě tak napadá, proč 2 (6,2 MW ) na takový "náklad" - vypadá to jako brambory.....
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko