Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
210.027-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Doňov - Řípec - Datum: 6.3.2019 - Autor: Jan Zelenda - Zobrazeno: 3101x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Už dlouho si říkám, proč je tato trať ( dlouhá léta již elektrifikovaná ) tak nějak zanedbaná, že traťová rychlost je někde pouze max 70 km/hod. Vím, že slouží hlavně k nákladním "přesunům", ale i tak by si snad zasloužila nějakou "optimalizaci" byť v původní stopě......
10.03.2019 (19:55)
Rabín: Ten druhý je z vozu Daa-k a používá se v Horním Dvořišti. Jeho fotky jsou na internetu taky, dokonce i v této galerii: https://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/210/210086.html
Jsou zmíněny dva baterkové vozy a poslední z Rybáka. Z toho vyplývá, že ten druhý musí být z něčeho jiného. Z čeho? Snad Gbs?
10.03.2019 (8:06)
Mám pocit, že jako tradičně zde někteří objevují Ameriku a ještě se hrozně podivují, že něco takového, mnohdy nehorázného může existovat.
Od toho je diskuze.
Od toho je diskuze.
Mám pocit, že jako tradičně zde někteří objevují Ameriku a ještě se hrozně podivují, že něco takového, mnohdy nehorázného může existovat.
Javorník ve Slezsku: nebo co to je za zkratku? Co je na tom pra-podivného? Copak motorové loko nemají pomocný pojezd, copak se neřeší stále hybridní provoz? A není to náhodou lepší, levnější než sebou vláčet mot.loko.?
Ne, opravdu 210 nejezdí na cizí zdroj po tratích na maxla, na plný výkon s plynem na podlaze a nezávodí s rychlíky...
Pokud stále ještě někdo nechápe podstatu, tak cizí zdroj slouží pouze na vytažení/zatažení vozů mimo trolej. Opravdu fíra při jízdě po trati si neřekne, směnu mám do 18h, ve 12h msím být doma na oběd a nepřepne na reketový pohon z bateriáku...
Javorník ve Slezsku: nebo co to je za zkratku? Co je na tom pra-podivného? Copak motorové loko nemají pomocný pojezd, copak se neřeší stále hybridní provoz? A není to náhodou lepší, levnější než sebou vláčet mot.loko.?
Ne, opravdu 210 nejezdí na cizí zdroj po tratích na maxla, na plný výkon s plynem na podlaze a nezávodí s rychlíky...
Pokud stále ještě někdo nechápe podstatu, tak cizí zdroj slouží pouze na vytažení/zatažení vozů mimo trolej. Opravdu fíra při jízdě po trati si neřekne, směnu mám do 18h, ve 12h msím být doma na oběd a nepřepne na reketový pohon z bateriáku...
Velice zajímavé. Jakou kapacitu ty baterky vůbec mají a jakého jsou typu? A mašina na ně umí jet na plný výkon?
09.03.2019 (20:13)
JvS: Jezdí, proč by nejezdilo? Provozní žehličky upravené pro provoz s bateriákem jsou stále tři, pak ještě jedna dlouhodobě pro závadu stojí. Bateriové vozy jsou ale jenom dva, takže se s nimi střídají.
09.03.2019 (16:20)
Něco málo k obsluze: http://www.strojvedouciplzen.cz/index.php?page=menu&id=129
Podobně jako pomocný pojezd na 742,753...Přepne se na cizí zdroj.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko