Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
184.501-5 + 184.502-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Olomouc hlavní nádraží - Grygov - Datum: 13.6.2010 - Autor: Dennis Hübsch - Zobrazeno: 8788x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Dennis: Třeba u nějakého rybníka nebo na podzim, zkusit narvat do pozadí něco pestřejšího atd. Vymyslet se dá spousta věcí, jen stačí chtít. Neříkám, že je to jednoduché, možná ses snažil, ale výsledný dojem je bohužel takový, jaký sem napsal.
Tedy úlovek je to dobrý, ale nejsem si jist, jestli kombinace zelená mašina + skorocelozelené vozy + komplet zelená krajina je nejlepší.
Martin Michl: Odborná literatura praví kapátko něco jiného viz zde http://www.atlaslokomotiv.net/page-sberace.html
20.06.2010 (17:58)
mam pocit ze na ciste okna 2. necinne lokomotivy se nehraje.. mam takovy pocit ze na 2 zberac ve smeru jizdy se jezdi pokazde a to predevsim proto aby v pripade utrzeni 1 sberace nedoslo k poskozeni sberace cislo dve a neblokovala se dopravni cesta.. jestli se nekdy jelo na sberac prvni tak nejspise z duvodu nejake poruchy a a okna nda druhe okomotive se fakt neresi.
Je zvláštní, že si nikdo nevšiml, že fíra v 1. lokomotivě ty 2. pěkně sviní okno, měl by totiž jet na přední aby svninstvo od smykadel, zůstavalo mimo přední okna druhé lokomotivy
20.06.2010 (10:27)
Ad Lukáš Hetfleisch: "Sestry" asynchrona (čili 85E) jsou to ovšem pouze tvarem lokomotivní skříně. Po stránce mechanické jde spíše o "sestry" peršingů a es (čili lokomotiv II. generace, bo pojezd je klasický, pominu-li větší příčnou pohyblivost středního podvozku) a po stránce elektrické jsou to - pokud se nemýlím - první a asi i poslední traťové lokomotivy s GTO prvky, jinak ale klasická pulsní regulace DC motorů... ;o)
20.06.2010 (1:02)
ještě doplním, že to jsou "sestry" tzv. Asynchrona, řady 169...
miškin: vypadá to, že zadní 184.5 nemá zvednutý sběrač
tahle lokomotiva má mnoho zajímavostí, patrných i na první pohled - třeba (spolu s řadou 350) opačné orientování polopantografů, pravé části kabiny strojvedoucího nemají dveře, nezvyklé uspořádání pojezdu Bo'Bo'Bo'
ale hlavně, až do nasazení řady 380 ČD to byly nejsilnější a nejvýkonnější lokomotivy, co kdy jezdily na českých (potažmo československých) tratích - trvalý výkon přes 5,2 MegaWatt a max.tažná síla 575 kN z nich dělá opravdové giganty, a kromě síly jde i (dle mého názoru) o jedny z nejkrásnějších lokomotiv vyrobených v Československu
a vidět je (a zvěčnit je) někde jinde než na kadaňsko-tušimické dráze a Chomutovsku se opravdu poštěstí málokomu
tahle lokomotiva má mnoho zajímavostí, patrných i na první pohled - třeba (spolu s řadou 350) opačné orientování polopantografů, pravé části kabiny strojvedoucího nemají dveře, nezvyklé uspořádání pojezdu Bo'Bo'Bo'
ale hlavně, až do nasazení řady 380 ČD to byly nejsilnější a nejvýkonnější lokomotivy, co kdy jezdily na českých (potažmo československých) tratích - trvalý výkon přes 5,2 MegaWatt a max.tažná síla 575 kN z nich dělá opravdové giganty, a kromě síly jde i (dle mého názoru) o jedny z nejkrásnějších lokomotiv vyrobených v Československu
a vidět je (a zvěčnit je) někde jinde než na kadaňsko-tušimické dráze a Chomutovsku se opravdu poštěstí málokomu
On i s jednou mašinou to fíra musel jen tak šolíchat aby mu "protipiloti" nehrozili, že jim žere "šťávu" v síti :-)
19.06.2010 (20:28)
Miškin: byl to nákladní vlak z Kadaně-Prunéřova přes Přerov do Ostravy kde pak 184.501-5 byla vystavována na akci Czech Rail days 2010.
184.502-3 byla zanechána v ČMŽO Přerov.
184.502-3 byla zanechána v ČMŽO Přerov.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko